Hahahahaquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die roddels zijn wel echt zielig zeg:
"Nicolas wordt antiquair
Roddel : Nicolas wordt antiquair
Waarheid : Nicolas is een liefhebber van antiek maar heeft geen ambitie om antiquair te worden ."
Dat is inderdaad wel iets wat uit de wereld geholpen moet worden.
Ook dat nogquote:
Fay vind ik ook een lief meiske, maar dat vond/vind ik van Shania ook. Shania vind ik wat pittiger dan Fay.quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ik vind Fay schattiger dan Shania ooit geweest is.
Had ik er vorige week ook al neergezet, vroeg me ook al af of ze er iets aan had laten doen, maar niemand reageerde daar op.quote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteravond weer eens gezien. Ik vroeg me af of die Debby in het geniep haar ogen heeft laten doen? Ik had het idee dat ze voorheen meer van de hangende ogenleden had zoals dr moeke.
Ik heb nog niet terug gekeken, maar... misschien het leven van een BB'er? (Bekende Belg)quote:Op woensdag 15 december 2010 10:33 schreef lily het volgende:
Waarom kreeg Carmen eigenlijk eten in het ziekenhuis toen ze JM kwam halen?
BV, bekende Vlamingquote:Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet terug gekeken, maar... misschien het leven van een BB'er? (Bekende Belg)
Ik zit de eerste aflevering van Zondag terug te kijken, maar ze heeft dat haar ook zo vréselijk strak naar achter in een staartquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Had ik er vorige week ook al neergezet, vroeg me ook al af of ze er iets aan had laten doen, maar niemand reageerde daar op.
Maar gisteravond nog even goed gekeken, en inderdaad die hangende oogleden heeft ze niet meer. Dus toch tussen de opnamen door eventjes laten opereren....
geef em nog een paar jaar de tijd en t blijkt ook ineens allemaal waar te zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef roos85 het volgende:
Jean-Marie Pfaff bekent schuld
van onze redactie
Jean-Marie Pfaff heeft altijd ontkend schuldig te zijn aan fraude en belastingontduiking. Maar de druk werd hem teveel...
De Belgische reallifester en oud-doelman heeft samen met zijn vrouw Carmen bekend toch wél schuldig te zijn.
Ze hoeven niet voor de rechter te verschijnen, omdat zij het eerlijk hebben toegegeven en een deal hebben gesloten met de fiscus. Dit schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
De zaak kwam aan het licht toen de belastingdienst In 2008 een inval deed in de villa van Jean-Marie en Carmen. De onderzoeksrechter ging na of de bezittingen van de bekende Belgische familie wel waren aangegeven bij de fiscus. Zo bleek Jean Marie bijvoorbeeld een chalet te hebben in Zwitserland, waar de belastingdienst niets van wist.
Andere geruchten over Jean-Marie en zijn overspel gaan nog steeds de ronde. Deze verhalen zijn volgens hem nog steeds niet waar.
Slechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:34 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het met de penisverlenging van Nicolas?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
SlechtIs geen ruimte voor in de kast
Eerst uit de kast komen dus
Het is weer uitermate gezellig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:19 schreef Mirjam30 het volgende:
http://vtm.be/de-pfaffs/artikel/een-partijtje-minigolf
Dit zou dan het fragment van De Penisverlenging moeten zijn.........
quote:Kelly Pfaff stijvolste persoonlijkheid Uitgegeven: 19 december 2010 07:24
Laatst gewijzigd: 19 december 2010 07:24
AMSTERDAM - Kelly Pfaff is uitgeroepen tot stijlvolste persoonlijkheid. De Vlaamse presentatrice mocht haar prijs zaterdag in ontvangst nemen tijdens de eerste editie van de P.C. Hooftstraat Fair. "Haar bescheidenheid is haar persoonlijkheid", oordeelde de jury.
Naast Pfaff werd een hele rits aan bekende Nederlanders bekroond. Marjolein Keuning werd uitgeroepen tot stijlvolste actrice, Glennis Grace werd gekroond tot stijlvolste zangeres, Céline Purcell kreeg de prijs voor stijlvolste musicalster en Bartho Braat kreeg de oeuvreprijs voor zijn verdiensten in het theater en op televisie.
Ook Patricia Paay, die zaterdag de opening van het evenement verrichtte, werd in het zonnetje gezet. Zij kreeg een stijlaward voor haar 'glorieuze comeback' en haar 'altijd stralende verschijning' als jurylid in diverse tv-shows.
Verder kreeg Oger Lusink als 'boegbeeld van de P.C. Hooftstraat' een lifetime achievement award, en nam Rob Geus namens zijn programma De Smaakpolitie de award voor stijlvolste tv-programma in ontvangst.
Ode Harry Mulisch
Tijdens het evenement wordt ook een ode gebracht aan wijlen Harry Mulisch, die een 'gerespecteerd bezoeker' was van de bekende straat in Amsterdam. De P.C. Hooftstraat Fair vindt plaats van zaterdag tot en met maandag.
Op zondag, tijdens Fashion Day, wordt de stijvolste persoonlijkheid aller tijden bekendgemaakt. Het evenement is een initiatief van de stichting Nederland Positief en het Fashion Museum in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |