abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 19:50:38 #126
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89886934
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die roddels zijn wel echt zielig zeg:

"Nicolas wordt antiquair
Roddel : Nicolas wordt antiquair

Waarheid : Nicolas is een liefhebber van antiek maar heeft geen ambitie om antiquair te worden ."

Dat is inderdaad wel iets wat uit de wereld geholpen moet worden :Y .
Hahahaha :D
Dan is de penisverlenging spannender 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89886955
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Starlie het volgende:

[..]

Een vent met een neppiemel!
Ook dat nog _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89886986
Best leuke site eigenlijk, "nuttige" feitjes. Zelfs een link naar site die de bezoekersaantallen bijhoudt. Het gaat alleen niet zo goed met de site van de Pfaffs.
http://www.sitemeter.com/?a=stats&s=s49pfaff08&r=33
ZOu men niet geinteresseert zijn in Carmens recepten :?
pi_89887293
oh hier zitten jullie :o

aflevering van gisteren moet ik nog kijken (had ik opgenomen)
pi_89887944
Moest gisteren verplicht BZV kijken dus Pfaffs gemist :( .
Wel wat flarden gezien maar grootste deel niet.

W.b. Debby haar ogen; het viel mij op dat op die bruiloft van die homo-vriend van hun haar ogen echt heel anders waren dan eerst. Zou me niets verbazen als ze er iets aan had laten doen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_89903670
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef Mirjam30 het volgende:

[..]

Ik vind Fay schattiger dan Shania ooit geweest is.
Fay vind ik ook een lief meiske, maar dat vond/vind ik van Shania ook. Shania vind ik wat pittiger dan Fay.
pi_89903817
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteravond weer eens gezien. Ik vroeg me af of die Debby in het geniep haar ogen heeft laten doen? Ik had het idee dat ze voorheen meer van de hangende ogenleden had zoals dr moeke.
Had ik er vorige week ook al neergezet, vroeg me ook al af of ze er iets aan had laten doen, maar niemand reageerde daar op.
Maar gisteravond nog even goed gekeken, en inderdaad die hangende oogleden heeft ze niet meer. Dus toch tussen de opnamen door eventjes laten opereren.... :o
pi_89949689
Ik heb de aflevering van zondag gekeken. Wat duren ze eigenlijk lang heh, zo twee achter elkaar. Maar wel leuk.

Ik ben afgelopen zomer langs hun huizen gereden en bij thuiskomst las ik dat JM net een kaakoperatie achter de rug had.
Ik moest er echt aan denken toen ik Sam zo bezig zag met die grasmaaijer...misschien reden we toen wel net langs ofzo :P
Die aflevering is dus eind augustus opgenomen.

Waarom kreeg Carmen eigenlijk eten in het ziekenhuis toen ze JM kwam halen?
pi_89949901
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:33 schreef lily het volgende:

Waarom kreeg Carmen eigenlijk eten in het ziekenhuis toen ze JM kwam halen?
Ik heb nog niet terug gekeken, maar... misschien het leven van een BB'er? (Bekende Belg) ;)
pi_89978699
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb nog niet terug gekeken, maar... misschien het leven van een BB'er? (Bekende Belg) ;)
BV, bekende Vlaming ;)
pi_89979404
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:08 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Had ik er vorige week ook al neergezet, vroeg me ook al af of ze er iets aan had laten doen, maar niemand reageerde daar op.
Maar gisteravond nog even goed gekeken, en inderdaad die hangende oogleden heeft ze niet meer. Dus toch tussen de opnamen door eventjes laten opereren.... :o
Ik zit de eerste aflevering van Zondag terug te kijken, maar ze heeft dat haar ook zo vréselijk strak naar achter in een staart :X , het ziet er niet uit en ze krijgt er zo'n schrikachtige blik van. :{
Volgens mij is dat al 1 ding waardoor de ogen zo groot lijken... maar wie weet ook laten opereren.
pi_90037714
Jean-Marie Pfaff bekent schuld
van onze redactie

Jean-Marie Pfaff heeft altijd ontkend schuldig te zijn aan fraude en belastingontduiking. Maar de druk werd hem teveel...

De Belgische reallifester en oud-doelman heeft samen met zijn vrouw Carmen bekend toch wél schuldig te zijn.

Ze hoeven niet voor de rechter te verschijnen, omdat zij het eerlijk hebben toegegeven en een deal hebben gesloten met de fiscus. Dit schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

De zaak kwam aan het licht toen de belastingdienst In 2008 een inval deed in de villa van Jean-Marie en Carmen. De onderzoeksrechter ging na of de bezittingen van de bekende Belgische familie wel waren aangegeven bij de fiscus. Zo bleek Jean Marie bijvoorbeeld een chalet te hebben in Zwitserland, waar de belastingdienst niets van wist.

Andere geruchten over Jean-Marie en zijn overspel gaan nog steeds de ronde. Deze verhalen zijn volgens hem nog steeds niet waar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90037772
Slecht hoor.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:18:09 #139
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90037826
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:16 schreef Hadiberg het volgende:
Slecht hoor.
Nou, inderdaad...
pi_90038031
Oei oei oei _O-

Nou Lindsey, dan hoef je niet meer zo te brullen dat de pers zo slecht over je papa schrijft :')
pi_90038209
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef roos85 het volgende:
Jean-Marie Pfaff bekent schuld
van onze redactie

Jean-Marie Pfaff heeft altijd ontkend schuldig te zijn aan fraude en belastingontduiking. Maar de druk werd hem teveel...

De Belgische reallifester en oud-doelman heeft samen met zijn vrouw Carmen bekend toch wél schuldig te zijn.

Ze hoeven niet voor de rechter te verschijnen, omdat zij het eerlijk hebben toegegeven en een deal hebben gesloten met de fiscus. Dit schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

De zaak kwam aan het licht toen de belastingdienst In 2008 een inval deed in de villa van Jean-Marie en Carmen. De onderzoeksrechter ging na of de bezittingen van de bekende Belgische familie wel waren aangegeven bij de fiscus. Zo bleek Jean Marie bijvoorbeeld een chalet te hebben in Zwitserland, waar de belastingdienst niets van wist.

Andere geruchten over Jean-Marie en zijn overspel gaan nog steeds de ronde. Deze verhalen zijn volgens hem nog steeds niet waar.
geef em nog een paar jaar de tijd en t blijkt ook ineens allemaal waar te zijn :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:34:42 #142
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90038466
Hoe is het met de penisverlenging van Nicolas? :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:12:37 #143
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_90040094
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:34 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het met de penisverlenging van Nicolas? :P
Slecht ;) Is geen ruimte voor in de kast :P
Eerst uit de kast komen dus :D
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:09:38 #144
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90042862
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Slecht ;) Is geen ruimte voor in de kast :P
Eerst uit de kast komen dus :D
_O-
pi_90091083
http://vtm.be/de-pfaffs/artikel/een-partijtje-minigolf

Dit zou dan het fragment van De Penisverlenging moeten zijn.........
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:21:09 #146
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_90091136
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:19 schreef Mirjam30 het volgende:
http://vtm.be/de-pfaffs/artikel/een-partijtje-minigolf

Dit zou dan het fragment van De Penisverlenging moeten zijn.........
Het is weer uitermate gezellig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:55:13 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_90092202
Idee voor nieuwe topic titel heb ik al :P

De Pfaffs#28 Waar de belastingbetalen opeens weer werkelijkheid wordt :D
pi_90113949
quote:
Kelly Pfaff stijvolste persoonlijkheid Uitgegeven: 19 december 2010 07:24
Laatst gewijzigd: 19 december 2010 07:24

AMSTERDAM - Kelly Pfaff is uitgeroepen tot stijlvolste persoonlijkheid. De Vlaamse presentatrice mocht haar prijs zaterdag in ontvangst nemen tijdens de eerste editie van de P.C. Hooftstraat Fair. "Haar bescheidenheid is haar persoonlijkheid", oordeelde de jury.
Naast Pfaff werd een hele rits aan bekende Nederlanders bekroond. Marjolein Keuning werd uitgeroepen tot stijlvolste actrice, Glennis Grace werd gekroond tot stijlvolste zangeres, Céline Purcell kreeg de prijs voor stijlvolste musicalster en Bartho Braat kreeg de oeuvreprijs voor zijn verdiensten in het theater en op televisie.

Ook Patricia Paay, die zaterdag de opening van het evenement verrichtte, werd in het zonnetje gezet. Zij kreeg een stijlaward voor haar 'glorieuze comeback' en haar 'altijd stralende verschijning' als jurylid in diverse tv-shows.

Verder kreeg Oger Lusink als 'boegbeeld van de P.C. Hooftstraat' een lifetime achievement award, en nam Rob Geus namens zijn programma De Smaakpolitie de award voor stijlvolste tv-programma in ontvangst.

Ode Harry Mulisch

Tijdens het evenement wordt ook een ode gebracht aan wijlen Harry Mulisch, die een 'gerespecteerd bezoeker' was van de bekende straat in Amsterdam. De P.C. Hooftstraat Fair vindt plaats van zaterdag tot en met maandag.

Op zondag, tijdens Fashion Day, wordt de stijvolste persoonlijkheid aller tijden bekendgemaakt. Het evenement is een initiatief van de stichting Nederland Positief en het Fashion Museum in Amsterdam.
  zondag 19 december 2010 @ 14:41:15 #149
225540 Pugg
Friends forever
pi_90123653
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Starlie het volgende:

[..]

Een vent met een neppiemel!
voorbind dildo van zijn vriendje?
  zondag 19 december 2010 @ 15:00:23 #150
58921 Day
You can fly!
pi_90124571
Kelly stijlvolste persoonlijkheid? Zo bescheiden vind ik haar niet, hoor.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')