Ik vind het leuk dat ze het doet, en ook dat ze altijd scherp is qua regels met de kinderen, maar dit was iets over-the-top met die strengheidquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef Urquhart het volgende:
Leuke afleveringen weerIk vond alleen Kelly ook wel irritant met dat hardlopen
quote:
Dank u! Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef Urquhart het volgende:
Leuke afleveringen weerIk vond alleen Kelly ook wel irritant met dat hardlopen
Ik denk niet zo lang meer, want we lopen bijna gelijk met VTM...... Die dubbele afleveringen zijn idd erg leuk, maar des te sneller zijn we er weer doorheen......quote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gooi de vraag er overigens gewoon weer in, voor wie het weet, hoe lang krijgen we nog dubbele afleveringen?
Het kijkt wel lekker weg, je zit er goed in
Ik vind Fay schattiger dan Shania ooit geweest is.quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Starlie het volgende:
Fay is echt te schattig, ben benieuwd hoe ze over een jaar of 5 is! Shania was ook ooit een soort van schattig maar ik vind haar nu echt geen leuk kind (maar dat is de leeftijd begreep ik).
Ja dat zat ik me later ook te bedenken, Fay is heel lief en heel gezellig tegen iedereen!quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ik vind Fay schattiger dan Shania ooit geweest is.
Dat gaat je geld kostenquote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen de rest terugkijken, Boer zoekt vrouw komt.
amai get a life !quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Kan Lyndsey weer lekker klagen over alle roddels die over de familie de ronde doen...
Dan moet je daar ook niet kijken hèquote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Hadiberg het volgende:
Deze hele episode stond in fragmenten op VTM.be
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gos, die Fay "je bent de liefste broer van de hele wereld"![]()
Wat een lieverd.
Ik denk het niet aangezien we een vooraankondiging van de Carfield film zagen!quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Maver24 het volgende:
Komt er nou volgende week nog een aflevering of niet ???
Nou dat (Pfaffs op Zondag) was dan ook van korte duurquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien we een vooraankondiging van de Carfield film zagen!
Ja dat en we zijn volgens mij op 2 afleveringen na bij met belgie en dat zal ook wel niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat (Pfaffs op Zondag) was dan ook van korte duur
RTL wilt idd de strijd niet aan gaan met Boer zoekt vrouw zeker...
quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat en we zijn volgens mij op 2 afleveringen na bij met belgie en dat zal ook wel niet de bedoeling zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht er ook aan, maar dat is (denk ik) ook omdat je er nu extra op gaat lettenquote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteravond weer eens gezien. Ik vroeg me af of die Debby in het geniep haar ogen heeft laten doen? Ik had het idee dat ze voorheen meer van de hangende ogenleden had zoals dr moeke.
Dan had ze van te voren niet moeten zeggen dat hij 1 tas uit mocht zoeken.quote:Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Debby kijkt wel vaker eng.![]()
Had wel herkenning gister toen ze zei 'ik vind het gewoon heel moeilijk om iets te kopen wat ik niet mooi vind'.
Omgquote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Starlie het volgende:
Hmmm zaten net de VTM aflevering van 5 december te kijken en Debby hoorde Nicolas niet goed oid dua hij zei; zal ik je anders even aan je valse haar trekken? Toen zei Debby terwijl ze met een map in zijn kruis prikte "ik begin toch ook niet over je verlenging" Nicolas zei; "verlenging? Als het nodig is dan moet je er iets aan laten doen". Bij mijn vriend en mij kwam het dus over alsof hij een penisverlenging heeft ondergaan...!
Oke...quote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Starlie het volgende:
Hmmm zaten net de VTM aflevering van 5 december te kijken en Debby hoorde Nicolas niet goed oid dus hij zei; "zal ik je anders even aan je valse haar trekken?" Toen zei Debby terwijl ze met een map in zijn kruis prikte "ik begin toch ook niet over je verlenging" Nicolas zei; "verlenging? Als het nodig is dan moet je er iets aan laten doen". Bij mijn vriend en mij kwam het dus over alsof hij een penisverlenging heeft ondergaan...!
Whehe, dat zou echt te grappig zijn, als iemand dat gaat aanmeldenquote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...![]()
Zo klinkt het wel (hoe jij het zegt dan, haha)
Misschien iets voor de "roddel" pagina op hun site?
ja of gewoon haarimplantenquote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Starlie het volgende:
Hmmm zaten net de VTM aflevering van 5 december te kijken en Debby hoorde Nicolas niet goed oid dus hij zei; "zal ik je anders even aan je valse haar trekken?" Toen zei Debby terwijl ze met een map in zijn kruis prikte "ik begin toch ook niet over je verlenging" Nicolas zei; "verlenging? Als het nodig is dan moet je er iets aan laten doen". Bij mijn vriend en mij kwam het dus over alsof hij een penisverlenging heeft ondergaan...!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef Starlie het volgende:
Stel dat het echt zo is dan ga je dat toch niet zeggen lijkt mij.. Misschien hebben wij het wel verkeerd begrepen hoor maar ik zou niet weten hoe je het anders moet opvatten! Zal morgen op mijn werk eens kijken hoe dat zit met die roddels
Niet op zijn hoofd iig!quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Nicolas heeft neem ik aan geen haarimplantaten?
Debby heeft nu ik zo over nadenk niet veel echts hè?quote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Starlie het volgende:
Een vent met een neppiemel!quote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debby heeft nu ik zo over nadenk niet veel echts hè?
Neptieten, nepnagels, nephaar, wat nog meer
Hahahahaquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die roddels zijn wel echt zielig zeg:
"Nicolas wordt antiquair
Roddel : Nicolas wordt antiquair
Waarheid : Nicolas is een liefhebber van antiek maar heeft geen ambitie om antiquair te worden ."
Dat is inderdaad wel iets wat uit de wereld geholpen moet worden.
Ook dat nogquote:
Fay vind ik ook een lief meiske, maar dat vond/vind ik van Shania ook. Shania vind ik wat pittiger dan Fay.quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ik vind Fay schattiger dan Shania ooit geweest is.
Had ik er vorige week ook al neergezet, vroeg me ook al af of ze er iets aan had laten doen, maar niemand reageerde daar op.quote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteravond weer eens gezien. Ik vroeg me af of die Debby in het geniep haar ogen heeft laten doen? Ik had het idee dat ze voorheen meer van de hangende ogenleden had zoals dr moeke.
Ik heb nog niet terug gekeken, maar... misschien het leven van een BB'er? (Bekende Belg)quote:Op woensdag 15 december 2010 10:33 schreef lily het volgende:
Waarom kreeg Carmen eigenlijk eten in het ziekenhuis toen ze JM kwam halen?
BV, bekende Vlamingquote:Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet terug gekeken, maar... misschien het leven van een BB'er? (Bekende Belg)
Ik zit de eerste aflevering van Zondag terug te kijken, maar ze heeft dat haar ook zo vréselijk strak naar achter in een staartquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Had ik er vorige week ook al neergezet, vroeg me ook al af of ze er iets aan had laten doen, maar niemand reageerde daar op.
Maar gisteravond nog even goed gekeken, en inderdaad die hangende oogleden heeft ze niet meer. Dus toch tussen de opnamen door eventjes laten opereren....
geef em nog een paar jaar de tijd en t blijkt ook ineens allemaal waar te zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef roos85 het volgende:
Jean-Marie Pfaff bekent schuld
van onze redactie
Jean-Marie Pfaff heeft altijd ontkend schuldig te zijn aan fraude en belastingontduiking. Maar de druk werd hem teveel...
De Belgische reallifester en oud-doelman heeft samen met zijn vrouw Carmen bekend toch wél schuldig te zijn.
Ze hoeven niet voor de rechter te verschijnen, omdat zij het eerlijk hebben toegegeven en een deal hebben gesloten met de fiscus. Dit schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
De zaak kwam aan het licht toen de belastingdienst In 2008 een inval deed in de villa van Jean-Marie en Carmen. De onderzoeksrechter ging na of de bezittingen van de bekende Belgische familie wel waren aangegeven bij de fiscus. Zo bleek Jean Marie bijvoorbeeld een chalet te hebben in Zwitserland, waar de belastingdienst niets van wist.
Andere geruchten over Jean-Marie en zijn overspel gaan nog steeds de ronde. Deze verhalen zijn volgens hem nog steeds niet waar.
Slechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:34 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het met de penisverlenging van Nicolas?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
SlechtIs geen ruimte voor in de kast
Eerst uit de kast komen dus
Het is weer uitermate gezellig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:19 schreef Mirjam30 het volgende:
http://vtm.be/de-pfaffs/artikel/een-partijtje-minigolf
Dit zou dan het fragment van De Penisverlenging moeten zijn.........
quote:Kelly Pfaff stijvolste persoonlijkheid Uitgegeven: 19 december 2010 07:24
Laatst gewijzigd: 19 december 2010 07:24
AMSTERDAM - Kelly Pfaff is uitgeroepen tot stijlvolste persoonlijkheid. De Vlaamse presentatrice mocht haar prijs zaterdag in ontvangst nemen tijdens de eerste editie van de P.C. Hooftstraat Fair. "Haar bescheidenheid is haar persoonlijkheid", oordeelde de jury.
Naast Pfaff werd een hele rits aan bekende Nederlanders bekroond. Marjolein Keuning werd uitgeroepen tot stijlvolste actrice, Glennis Grace werd gekroond tot stijlvolste zangeres, Céline Purcell kreeg de prijs voor stijlvolste musicalster en Bartho Braat kreeg de oeuvreprijs voor zijn verdiensten in het theater en op televisie.
Ook Patricia Paay, die zaterdag de opening van het evenement verrichtte, werd in het zonnetje gezet. Zij kreeg een stijlaward voor haar 'glorieuze comeback' en haar 'altijd stralende verschijning' als jurylid in diverse tv-shows.
Verder kreeg Oger Lusink als 'boegbeeld van de P.C. Hooftstraat' een lifetime achievement award, en nam Rob Geus namens zijn programma De Smaakpolitie de award voor stijlvolste tv-programma in ontvangst.
Ode Harry Mulisch
Tijdens het evenement wordt ook een ode gebracht aan wijlen Harry Mulisch, die een 'gerespecteerd bezoeker' was van de bekende straat in Amsterdam. De P.C. Hooftstraat Fair vindt plaats van zaterdag tot en met maandag.
Op zondag, tijdens Fashion Day, wordt de stijvolste persoonlijkheid aller tijden bekendgemaakt. Het evenement is een initiatief van de stichting Nederland Positief en het Fashion Museum in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |