hij wilde toch geen loonslaaf zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
Irritant figuur die Nicolas, ik zie het zo af en toe maar bijna iedere keer is hij op een feestje.
Werkt hij niet of zo ?
Als ik de Pfaff's zie is hij altijd ergens champagne ofzoiets dergelijks aan het drinken. In ieder geval 9 van de 10 kier baadt hij in luxe. Oh en 1 keer heb ik hem de luifel van die nagelstudio zien schoonmaken.quote:
ik neem dat het een paar seizoenen geleden was, JM wees Nicolas op het feit dat hij voor zijn gezin en een vast inkomen moest zorgen..quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik de Pfaff's zie is hij altijd ergens champagne ofzoiets dergelijks aan het drinken. In ieder geval 9 van de 10 kier baadt hij in luxe. Oh en 1 keer heb ik hem de luifel van die nagelstudio zien schoonmaken.
Maar wel lekker profiteren van de centjes van de fam. Ik ben geen vaste kijker zie af en toe eens wat stukjes. Maar valt me op dat ik hem werkelijk nooit eens echt iets zie uitvoeren. Heeft het een beetje te makkelijk en komt op mij over als een slappe zak.quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik neem dat het een paar seizoenen geleden was, JM wees Nicolas op het feit dat hij voor zijn gezin en een vast inkomen moest zorgen..
Nicolas zag dit niet zitten, omdat hij geen loonslaaf wilde zijn
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wel lekker profiteren van de centjes van de fam. Ik ben geen vaste kijker zie af en toe eens wat stukjes. Maar valt me op dat ik hem werkelijk nooit eens echt iets zie uitvoeren. Heeft het een beetje te makkelijk en komt op mij over als een slappe zak.
Fay gaat naar school, Carmen heeft een nieuw gezicht en JM een nieuwe bakkesquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:02 schreef Purdey het volgende:
Ik heb al drie weken Pfaffs op de harddisk staan, en vanavond ben ik het helemaal vergeten. Van de stukjes die ik heb gezien tussen het zappen door veranderd er bar weinig door de seizoenen heen. Iedereen drinkt nog steeds te veel, de kindjes zijn even vervelend, Nicolas en Debby zullen elkaar nooit gaan mogen en JM zal altijd op komen draven op feestjes en openingen waar hij niks te zoeken heeftWhat's new?
waarschijnlijk niet lang meer, aangezien boer zoekt vrouw volgende week weer begintquote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gooi de vraag er overigens gewoon weer in, voor wie het weet, hoe lang krijgen we nog dubbele afleveringen?
Het kijkt wel lekker weg, je zit er goed in
Helpt alleen zo weinig bij Bruce om sorry te laten zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik niet denk ik, Bruce sorry laten zeggen lijkt me meer dan genoeg. Heb niet echt behoefte aan 2 dramatisch huilende kids ipv 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |