Ik denk dat t kind zo is mede doordat die ouders alles altijd maar goed en vooral ook grappig vindenquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Starlie het volgende:
Als ouders zijnde moet je wel veel geduld hebben met Bruce!
Volgens mij geldt dat voor 95% van de 4 jarigenquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Starlie het volgende:
Als ouders zijnde moet je wel veel geduld hebben met Bruce!
Tom was toch altijd Debby's best friend?quote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:
Das wel grappig in seizoen 2 ofzo zou Tom ook gaan trouwen en vroeg hij Carmen als getuige, toen zag je hem ook nooit met Debby! Nu gaat ie met iemand anders trouwen en is Debby zijn beste vriendin en Carmen en JM zijn volgens mij niet op het huwelijk. Grappig hoe dat jan veranderen!
O dat heb ik dan ff gemist..quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Hadiberg het volgende:
[..]
Tom was toch altijd Debby's best friend?
Ik denk dat ik dat ook zou doenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan iemand hem wijzigen in: en we pissen in de tuin den hof
Ik niet denk ik, Bruce sorry laten zeggen lijkt me meer dan genoeg. Heb niet echt behoefte aan 2 dramatisch huilende kids ipv 1quote:
dat spelen is weer een positieve beloningquote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik had m trouwens ook gelijk een spons over zn eigen bakkes gekieperd hoor, en na dat stampen tegen iets buiten en die mep had ie op zn kamer mogen gaan spelen in zn uppie
Doet hij speciaal voor Nicolaasquote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef Hadiberg het volgende:
Tom loopt gewoon halfnaakt door de kamer
alleen wil Nicolas nog niet uit de kast komenquote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Doet hij speciaal voor Nicolaas![]()
Eerst trouwenquote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef roos85 het volgende:
alleen wil Nicolas nog niet uit de kast komen
maar geniet in stilte van t uitzichtquote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
alleen wil Nicolas nog niet uit de kast komen
en dan komt hij met een emotionele verklaring, dat hij zijn gevoelens voor Tom niet langer kan onderdrukken, en stiekem al een jarenlange affaire met hem heeftquote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eerst trouwenDan zijn de centjes veilig gesteld voor Nicolaas
Ik zie liever dit dan die kinderen achter de pc/ tv.quote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het vreselijk beetje overdreven hoe ze doet.
precies, ze is altijd wel actief bezig met die kidsquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik zie liever dit dan die kinderen achter de pc/ tv.
Vind het ook leuk hoe betrokken ze altijd is bij het hw. En met die snoepjes kopen laatst.
Dat is helemaal waar maar ik vind Kelly gewoon niet zo leuk (meer)! Denk dat dat het een beetje isquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik zie liever dit dan die kinderen achter de pc/ tv.
Vind het ook leuk hoe betrokken ze altijd is bij het hw. En met die snoepjes kopen laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |