jaquote:Op maandag 22 november 2010 06:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Komen er nu iedere week van die dubbele afleveringen? Weet iemand dat?
ik ook, maaar dan koop ik er één in de winkelquote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vergeet ook weleens m'n tas![]()
Wel leuk die dubbele afleveringen elke week.
met de poortwijven!quote:Op maandag 22 november 2010 11:43 schreef lily het volgende:
of ik pak een doos![]()
maar meestal heb ik mijn tassen wel bij me
Dat gesprek tussen Debby en Nicolas aan tafel![]()
wat doet papa? Liam: koffiedrinken
Wat wil je met een avondje knijpers zettenquote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Grunsfan het volgende:
Het valt me ook op dat hij steeds minder met Sam doet, en er was niemand van de familie op zijn 30e verjaardag....
Oh my godquote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
Maar verhip, ik ben gewoon ouder dan Nicolas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een beetje laat om uit de kast te komenquote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef Granmal het volgende:
Hij ziet er best oud uit voor iemand van 30.
Ik weet niet waar ik het las, maar naar het schijnt zit zijn kast op slot en kan die niet open.quote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En een beetje laat om uit de kast te komen
Oh dan ben ik net een paar weken jonger, wat fijn toch weer.quote:
Maar ook jij bent nog geen Pfaff!quote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik net een paar weken jonger, wat fijn toch weer.
Godzijdank niet, ik heb niet zoveel met het woonwagenkampquote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ook jij bent nog geen Pfaff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |