jaquote:Op maandag 22 november 2010 06:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Komen er nu iedere week van die dubbele afleveringen? Weet iemand dat?
ik ook, maaar dan koop ik er één in de winkelquote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vergeet ook weleens m'n tas![]()
Wel leuk die dubbele afleveringen elke week.
met de poortwijven!quote:Op maandag 22 november 2010 11:43 schreef lily het volgende:
of ik pak een doos![]()
maar meestal heb ik mijn tassen wel bij me
Dat gesprek tussen Debby en Nicolas aan tafel![]()
wat doet papa? Liam: koffiedrinken
Wat wil je met een avondje knijpers zettenquote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef Grunsfan het volgende:
Het valt me ook op dat hij steeds minder met Sam doet, en er was niemand van de familie op zijn 30e verjaardag....
Oh my godquote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
Maar verhip, ik ben gewoon ouder dan Nicolas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een beetje laat om uit de kast te komenquote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef Granmal het volgende:
Hij ziet er best oud uit voor iemand van 30.
Ik weet niet waar ik het las, maar naar het schijnt zit zijn kast op slot en kan die niet open.quote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En een beetje laat om uit de kast te komen
Oh dan ben ik net een paar weken jonger, wat fijn toch weer.quote:
Maar ook jij bent nog geen Pfaff!quote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik net een paar weken jonger, wat fijn toch weer.
Godzijdank niet, ik heb niet zoveel met het woonwagenkampquote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ook jij bent nog geen Pfaff!
Zijn broer was er wel bij! Die kondigde het knijpergebeuren aan.quote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat hij ook nog een apart Pfaff uitje had bij zn schoonouders thuis.
Zn broers waren er namelijk nu ook niet bij.
Ja, kan gebeuren, maar dat je dan thuis niet even een krat of tas pakt om het bij de auto in te doen en alles op zo'n manier naar binnen gaat brengen is wel heel triest.quote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vergeet ook weleens m'n tas![]()
Wel leuk die dubbele afleveringen elke week.
Nou, stuur Henny Huisman maar deze kant op hoor. Surprise surprise!quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godzijdank niet, ik heb niet zoveel met het woonwagenkamp
Oh, dat had ik dus gemist.quote:Op maandag 22 november 2010 18:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zijn broer was er wel bij! Die kondigde het knijpergebeuren aan.
Dat kan gebeuren, misschien net bij de garage ter reparatie, maar idd alles los gaan dragen met 2 kleine hummelsquote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef Leandra het volgende:
Ze had sowieso niet zo'n handige auto bij zich om boodschappen mee te doen, wat was er met haar eigen auto (Cherokee) aan de hand?
Als mijn Cherokee voor onderhoud bij de garage stond en ik kreeg een leen-Wrangler mee (met twee kleine kinderen) dan was ik al niet blij, want niet echt een veilige auto, maar het boodschappen doen zou ik dan iig even beperken tot het hoognodige, en niet net op die dag voor de hele week boodschappen gaan doen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, misschien net bij de garage ter reparatie, maar idd alles los gaan dragen met 2 kleine hummels![]()
Maar ja misschien wilt ze (vooral) den Broes gewoon een opdrachtje geven en doet ze zelf daarna ook mee met boodschappen dragen...
Ach ja, wat was die actie ook alweer met het brood op de fiets halen?quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als mijn Cherokee voor onderhoud bij de garage stond en ik kreeg een leen-Wrangler mee (met twee kleine kinderen) dan was ik al niet blij, want niet echt een veilige auto, maar het boodschappen doen zou ik dan iig even beperken tot het hoognodige, en niet net op die dag voor de hele week boodschappen gaan doen.
Of hij nog auto's verkoopt weet ik niet, maar hij zou idd een andere baan hebben, gewoon vijf dagen per week.quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef lily het volgende:
Had Dave nou ander werk eigenlijk?
Zou ie niet meer in de autoverkoop zitten?
Volgens mij is hij bij Porsche gaan werken...quote:Op maandag 22 november 2010 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij nog auto's verkoopt weet ik niet, maar hij zou idd een andere baan hebben, gewoon vijf dagen per week.
Ah, das tenminste het enige Duitse automerk waar je wel in gezien wilt wordenquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bij Porsche gaan werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat enorm anders voor een man die zo van het vermogen van auto's houdt...
Ik vind het zo heel erg niet iets voor Dave
Tenenkrommend taalgebruik op die site trouwens:Een talent heb je, dat leer je niet op school.quote:Door haar organisatietalent dat ze heeft geleerd op school.
Het blijven Belgen hèquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Leandra het volgende:
Tenenkrommend taalgebruik op die site trouwens:
[..]
Een talent heb je, dat leer je niet op school.
Ik denk dat het Lindsey is die die site "bijhoudt", hun pagina is zelfs bijgewerkt qua werk van Dave, en volgens de pagina van Debby en Nicolas zou Debby nog steeds haar nagelsalon hebben?quote:
Heb je gister wel gekeken?quote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik heb niet het idee dat Nicolas er om zit te springen aan het werk te gaan iig...
Debby heeft nog steeds een nagelsalon, boven.quote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het Lindsey is die die site "bijhoudt", hun pagina is zelfs bijgewerkt qua werk van Dave, en volgens de pagina van Debby en Nicolas zou Debby nog steeds haar nagelsalon hebben?
Over die nagelsalon gesproken... ik heb het idee dat ze toen wel bedacht hebben dat ze de toko beneden konden verhuren zodat Debby meer tijd aan haar kinderen kon besteden (vooral omdat Nicolas dat wilde) maar dat ze nog helemaal niet aan alternatieven qua verdienen hadden gedacht? Ik heb niet het idee dat Nicolas er om zit te springen aan het werk te gaan iig...
Ja, alles wat Debby voorstelde qua werk vond hij niets....quote:
Oh ja Nicolas wordt de nieuwe Nate! En Debby wordt Oprah! En dan gaan ze samen op tournee!quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, alles wat Debby voorstelde qua werk vond hij niets....
Maar wat kan hij nou helemaal behalve mooi zijn?
Volgens de website op beurzen staan, en volgens Debby inrichten en verbouwen, maar dat laatste gaat m denk ik niet worden alleen op je blauwe ogen en TV-beroemdheid.
Alhoewel.... misschien dat ze een Belgische "Eigen huis en tuin" hebben ofzo
Nohquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh ja Nicolas wordt de nieuwe Nate! En Debby wordt Oprah! En dan gaan ze samen op tournee!En dan gaan ze alle Belgische huishoudens voorzien van creme leren banken en taupekleurige muren.
quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Cyan het volgende:
En dan gaan ze alle Belgische huishoudens voorzien van creme leren banken en taupekleurige muren.
Geen zorg, die gaat wel open.quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, maar naar het schijnt zit zijn kast op slot en kan die niet open.
Nou ben ik geen privé lezer oid. Maar ik probeer wel regelmatig naar shownieuws (rtl/sbs) te kijken maar ik heb dit nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 04:04 schreef Zana het volgende:
Zijn Debby en Nicolas eigenlijk al getrouwd of gaat dat pas in een van de volgende series gebeuren?
Hmmz, dan kies ik toch voor de Pfaffs, aangezien Boer zoekt vrouw gratis terug te kijken isquote:Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn er vanavond weer
Over 2 weken begint Boer zoekt vrouw, dan zullen ze wel dalen in de kijkcijfers...
Ongetwijfeldquote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Zal vast veel kosten om er zo goedkoop uit te zien.
Bogend mij hadden ze het niet eens door, alleen die vrouw die erbij was...quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef amaranta het volgende:
Rustig blijven, niet in paniek raken, en vooral niet weggaan bij de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |