Nohquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh ja Nicolas wordt de nieuwe Nate! En Debby wordt Oprah! En dan gaan ze samen op tournee!En dan gaan ze alle Belgische huishoudens voorzien van creme leren banken en taupekleurige muren.
quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Cyan het volgende:
En dan gaan ze alle Belgische huishoudens voorzien van creme leren banken en taupekleurige muren.
Geen zorg, die gaat wel open.quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, maar naar het schijnt zit zijn kast op slot en kan die niet open.
Nou ben ik geen privé lezer oid. Maar ik probeer wel regelmatig naar shownieuws (rtl/sbs) te kijken maar ik heb dit nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 04:04 schreef Zana het volgende:
Zijn Debby en Nicolas eigenlijk al getrouwd of gaat dat pas in een van de volgende series gebeuren?
Hmmz, dan kies ik toch voor de Pfaffs, aangezien Boer zoekt vrouw gratis terug te kijken isquote:Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn er vanavond weer
Over 2 weken begint Boer zoekt vrouw, dan zullen ze wel dalen in de kijkcijfers...
Ongetwijfeldquote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Zal vast veel kosten om er zo goedkoop uit te zien.
Bogend mij hadden ze het niet eens door, alleen die vrouw die erbij was...quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef amaranta het volgende:
Rustig blijven, niet in paniek raken, en vooral niet weggaan bij de laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |