Als je haar vergelijkt met die 2 zussen en carmen welquote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Day het volgende:
Kelly stijlvolste persoonlijkheid? Zo bescheiden vind ik haar niet, hoor.
In het land der blinden is eenoog koningquote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Day het volgende:
Haha, nee, niet echt. Haar bescheidenheid is haar persoonlijkheidquote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Day het volgende:
Dat zal weer wel even duren vrees ikquote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
En wanneer komt er weer een pfaff uitzending
Waarschijnlijk idd volgend jaar pasquote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal weer wel even duren vrees ik
Toen Carmen een afspraak had met de chirurg voor haar facelift zei debby toch al dat ze ook nog een operatie wilde? Er is nooit uitgesproken waarvoor, en haar borsten waren toen al gedaan.quote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteravond weer eens gezien. Ik vroeg me af of die Debby in het geniep haar ogen heeft laten doen? Ik had het idee dat ze voorheen meer van de hangende ogenleden had zoals dr moeke.
Inderdaad. Kelly is om aan te zien onder een dikke laag plamuur en de juiste belichting. Ik kan haar niet echt een schoonheid vinden met dat onvrouwelijke, dunne lijf en die theezakjes. Maar geen enkele van die dochters zijn beauties.quote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning
Heb de aflevering ook gezien! Kijk hier normaal gesproken nooit naar, maar nu met Kelly..... was benieuwd!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beat De Mol: Dinsdag 21 december, 20.30 uur
De ontmoeting tussen Johnny en zijn tegenstander van deze week was spectaculair. Op de landingsbaan van vliegbasis Volkel ontmoette Johnny Kelly Pfaff, terwijl twee straaljagers over hen heen vlogen. In Uden hebben de twee onder andere een middelbare school op zijn kop gezet in hun zoektocht naar rekenwonders. In de studio moeten zij hun talent inzetten tijdens een rekenspel. Ook wordt er geraced met bureaustoelen en komt Thomas Berge langs in de studio.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1387429/langid=43
Johny de mol was eerste vriendje van Lindsey
Er is afgelopen zondag geen uitzending geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef sophieschoice het volgende:
Ik ben vergeten de afleveringen van afgelopen zondag te kijken. Ik heb interactieve TV van KPN en kan programma's terugkijken, maar de Phaffs (en een enkele andere programma niet). Weet iemand of er nog een herhaling komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |