Precies, kijkcijfers waren zeer hoog. Maar echt irritant dat het continu wordt onderbroken.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef Urquhart het volgende:
Aan de kijkcijfers zal het niet liggen die waren continue tegen de miljoen aan, met een stijgende lijn. Het is gewoon even gestopt vanwege Boer Zoekt Vrouw en vanwege het feit dat we teveel zouden inlopen op België met de dubbele afleveringen
Er staan gewoon hele uitzendingen op YouTube. Heb ik ook wel eens zitten kijken als ik een aflevering gemist had.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
We hebben de afgelopen dagen eens zitten kijken op YouTube. Waar blijkbaar veel filmpjes van ons op staan.
Daar stelden we tot ons groot genoegen vast dat vele onder jullie, onze fans echt de moeite hebben gedaan om leuke beelden van ons samen te brengen in een filmpje.
Ook leuke beelden van tijdens afleveringen stonden er tussen.
We hebben daardoor een nieuwe pagina aan onze site toegevoegd, waar we reeds enkele van jullie filmpjes hebben opgezet die wij echt mooi vinden.
http://www.youtube.com/user/PfaffMediaAlbum
Moeten we het daar voorlopig mee doen dusMaar is wel gratis
Terugkijken doen we hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef sherezade het volgende:
ik zie nu kelly bij koffietijd,, ik vind haar toch wel oud geworden zeg
zijn ook lekker snel met aankondigenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pfaff's aanstaande zondag in Efteling voor Fandag
Op zondag 9 januari 2011 organiseert RTL Nederland samen met de Efteling een 'Meet & Greet' met de familie Pfaff.
Op deze dag zullen wij, Jean - Marie en Carmen, Sam en Kelly en Lyndsey aanwezig zijn in de Efteling, we gaan schaatsen met de fans, nemen de tijd voor foto momenten en zullen interviews geven aan de aanwezige pers.
Wij kijken er alvast naar uit om jullie te ontmoeten!
Veel groetjes vanuit België
Familie Pfaff
http://www.jmpfaff.be/nie(...)efteling-voor-fandag
De Pfaffs kunnen de centjes beter gebruiken dan ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Refurb het volgende:
Zou RTL het nog uitzenden i.v.m. met die belastingfraude?
Anders kijk je even een paar posts boven jequote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.shownieuws.tv/showfoto/fotos-pfaff-dag/
Foto's
Wauw, vind dat Lindsey toch vooruitgang heeft geboekt!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.shownieuws.tv/showfoto/fotos-pfaff-dag/
Foto's
Wow, ja! Vooral bij nummer 8/30quote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Weer die vreselijk lelijke roze make-up bij Carmennet een dodenmasker.
Nicolas zit nog in de kast en Debby wordt volgens mij stront chagrijnig van dit soort dingen!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef JaneDoe het volgende:
kwam carmen auditie doen voor the phantom of the opera?
en waar was de familie pfaff-liébart?
Misschien mag JM de winkel wel openenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:29 schreef Refurb het volgende:
Eerste Belgische Albert Heijn in Brasschaat
Kunnen ze gaan winkelen in Nederlandse kwaliteit
En niet te vergeten alles bij elkaar gepraat door Kelly de presentatrice.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Misschien mag JM de winkel wel openenen daarna natuurlijk een optreden vam Sam
Haha daar moest ik ook aan denken toen ik het op de radio hoordequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:29 schreef Refurb het volgende:
+ misschien wel iemand die uit de kast komt. Als "lokkertje"quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Refurb het volgende:
[..]
En niet te vergeten alles bij elkaar gepraat door Kelly de presentatrice.
Oh ja, dat lijkt me leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt me wel tof als ze bij De TV Kantine eens de Pfaffs imiteren. Uit die familie kun je toch een hoop inspiratie halen, lijkt me zo.
Jaaaaaaaaa, wat een goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt me wel tof als ze bij De TV Kantine eens de Pfaffs imiteren. Uit die familie kun je toch een hoop inspiratie halen, lijkt me zo.
Oh ik denk dat Carlo zou smullen om Nicolas (+kast) te mogen doen en dan dat gezeik van die zuurpruim erbijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijkt me leukhelaas heeft Debby daar de humor niet voor en klaagt ze hen waarschijnlijk aan
Ja iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat Carlo zou smullen om Nicolas (+kast) te mogen doen en dan dat gezeik van die zuurpruim erbij
Eigenlijk zou je het moeten mailen naar Life4You, als er een mogelijkheid is om vragen te stellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja iddze zouden zo mevrouw zuurtje en mevrouw pruimpje (voor de telekids generatie onder ons) uit de kast kunnen trekken!
Of gewoon de helft van het programma vullen met een speech van JM
Nou die kwaliteit durf ik te weerleggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:29 schreef Refurb het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |