Enquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Starlie het volgende:
Voor degene met hele goede ogen misschien wel leuk om te lezen:
http://www.jmpfaff.be/nie(...)tig-romantisch-story
Volgens mij is ze juist geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Refurb het volgende:
Kijk maar uit dat ze het niet leest,
want dan gaat ze naar de chirurg![]()
en dan meteen die houten borden voor haar eigen ogen eraf laten timmerenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef amaranta het volgende:
Debby: "denken mensen echt dat ik ga trouwen met een man die mijn niet gelukkig maakt?"
In alle eerlijkheid Ja, en met een man die een timmerman nodig heeft want die kast moet open!!!
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef lily het volgende:
[..]
en dan meteen die houten borden voor haar eigen ogen eraf laten timmeren
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef lily het volgende:
[..]
en dan meteen die houten borden voor haar eigen ogen eraf laten timmeren
Ik ook niet, maar die quote van debby was in grote lettersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg in geen enkele browser die artikels op leesbaar formaat
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die quote van debby was in grote letters
Bron?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Is het niet gewoon gestopt wegens te weinig kijkers?
Had het ergens gelezen? en ze starten ergens in Januari opnieuw vanaf afl1 om het opnieuw te proberen.
Of is dit niet waar?
Ik hoop het niet zeg! Na 1001 herhalingen (en daar weer de hh van) was ik blij dat er eindelijk weer een nieuwe aflevering kwam.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Is het niet gewoon gestopt wegens te weinig kijkers?
Had het ergens gelezen? en ze starten ergens in Januari opnieuw vanaf afl1 om het opnieuw te proberen.
Of is dit niet waar?
Ja die heb ik niet, had ergens iets gelezen met te weinig kijkers en pfaffs.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Bron?Heb het nergens gelezen en lijkt me ook raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |