SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Gelijk heeft iequote:Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd.
Blijkbaar heeft Rauzer even wat mensen opgetrommeld......
Ik denk niet dat hij je nog inhalen kan maar goed. Hoe meer stemmen hoe beter.quote:Op zondag 5 december 2010 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie
Ik heb geen vaste topics meer waar ik uit kan putten....dus als er hier nog mensen zijn die nog niet op mijn UI hebben gestemd...Stem op mij!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Dan kan ik winnen!
Heyquote:
Olaquote:
quote:10. Bastiaan Kurpershoek (A) [Staat op de transferlijst]
matig in vorm, conditie redelijk [Koppen]
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 9/20 formidabel
Spelhervatting: 7/20 goed
Dat blijktquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zou zo vlak voor de 1e wedstrijd maar een spits nodig hebben.
En hij heeft koppen erbij.quote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij is voor sommigen ook nog een soort van FC, denk ik
Nou ja, ik vind het best... deze betaalt er in ieder geval meer voor dan dat jij deedquote:
Komt goedquote:@Gijs U heeft PM.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het best... deze betaalt er in ieder geval meer voor dan dat jij deed
Top thx alvast.quote:Komt goed
Voor mij, aan het begin van vorig seizoen! Was ik op vakantie denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet...... Heb ik laatst een speler van jou gekocht?
[..]
Ah het kwartje valt!quote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor mij, aan het begin van vorig seizoen! Was ik op vakantie denk ik
Werkt hier prima!quote:Op zondag 5 december 2010 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah het kwartje valt!
Kan me all1 niet herinneren dat ik m toen gekocht heb.
ps :
Ligt t aan mijn hattrick of doen de eerste 3 links het niet (rechts boven aan) Ik kan niet zoeken via het zoek linkje......
Hier welquote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In loggen en uit loggen werkt ook nie.....
Ik gebruik ook Chromequote:Op zondag 5 december 2010 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag.... Zal toch niet nog een bijwerking zijn van Chrome?
quote:De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Van den Bosch - van den Bosch, Van den Bosch, Van Den Bosch, van den Bosch - Van Den Bosch, van den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Belmonte, Van den Bosch.
Wat zijn je kansen met en zonder ze?quote:Op zondag 5 december 2010 20:06 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz.. mn beide middenvelders hebben een pleister.. zal ik ze opstellen?
ja die van den Bosch valt uit ten toon bij die Van den Boschquote:
Fout van Hattrick dan, hier is namelijk een Nederlandse taalregel voor.quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
ja die van den Bosch valt uit ten toon bij die Van den Bosch
Als het goed is niet. Wel een grotere kans op een lange blessure, mocht ie nu geblesseerd raken. Overkwam een van mijn toptrainees in de afgelopen bekerwedstrijdquote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mn bejaarde spits haalt zich een pleister op de hals. Heeft dit invloed op de prestatie als het tijdens de wedstrijd gebeurt?
de kans op winst is veel groter..quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zijn je kansen met en zonder ze?
hehe.. ik wil voor promotie gaan.. dus ja..quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En heb je de winst persé nodig om je doelstelling te behalen?
Dan zou ik de gok nemen en ze gewoon opstellenquote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. ik wil voor promotie gaan.. dus ja..
Ik doelde meer op Belmonte.quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
ja die van den Bosch valt uit ten toon bij die Van den Bosch
Gewoon opstellen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. ik wil voor promotie gaan.. dus ja..
Niet boos worden op ons he, als ze er met een +4 af vliegenquote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef MrMoon het volgende:
Iedereen dank voor de reactie.. ik laat ze idd maar gewoon staan
ik beloof niksquote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet boos worden op ons he, als ze er met een +4 af vliegen
quote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet boos worden op ons he, als ze er met een +4 af vliegen
Ik ga dit jaar voor de GLquote:Op zondag 5 december 2010 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e gele kaart al binnen!
Nog een kleine 4 weken, dacht ikquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dan heb je 2 seizoenen om dat te halen.
Mn 38 jarige coach!! En dat op zn verjaardag!quote:Kluitje hield aan een snelle counter een vrije schop over. Roberto Belmonte krulde hem fraai in de verre hoek: 0-1.
Die Van Den Bosch-en bakken er nix vanquote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn 38 jarige coach!! En dat op zn verjaardag!![]()
daarover gesproken.. ik vind het wel tof dat ik tot nu toe de enige ben die zowel de VJ als de GL al eens gewonnen heeft..quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die Van Den Bosch-en bakken er nix van
quote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daarover gesproken.. ik vind het wel tof dat ik tot nu toe de enige ben die zowel de VJ als de GL al eens gewonnen heeft..
quote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Als ze zo kunnen voetballen als ik irl degraderen ze nog uit de XI
Oke, dit jaar ga ik voor VJquote:In de 33e minuut viel Henk-Jan Prent van PRT op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Henk-Jan Prent resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Tegenstander nu al tweemaal het aluminium geraakt. Daar ben ik dan wél weer tevreden over.quote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, ben de enige wedstrijd in mn div waarin nog niet gescoord is.
Dat was duidelijk een schwalbe!!quote:savieboys maakte in de 38e minuut via een door Ziv Vardi perfect genomen strafschop weer gelijk. Dit bracht de stand op 1 - 1.
Geen idee.quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Tegenstanders nu drie kansen gemist, een daarvan uit een corner en een uit een free kick. Ziujn dit normale gemiste kansen of worden , helaas, gemiste SE's ook gemeld?
JAA!!!quote:Mattheus's Morten Wieghorst gave the visitors a 0 - 1 lead after 41 minutes with a superb strike from the right.
je speelt bij de G-tjes? of zijn zelfs die nog beter?quote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met mijn irl voetbal talent degraderen ze nog uit de XX als die zou bestaan.
Zow dan moet mn pa toch echt eens wat harder gaan lopen.quote:savieboys had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.
Daar heb je zo veel mogelijk specialiteiten voor nodigquote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef DutchieBre het volgende:
ik heb eens geheel tegen zijn verwachting in (ok, ik heb gewoon per ongeluk de foute aangezet) mijn spelers laten spelen op hun creatieve talent .. Wat houdt dit eigenlijk precies in ? Wat voor vaardigheden hebben ze hier eigenlijk voor nodig ?
Indeed, mijn "serieuze" elftal begint pas om 9 uur .. Dat is al kinders bedtijd hoor !quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef klootzzz het volgende:
Krijg nou wat wedstrijden in de VII beginnen om 21:00
Oow, dus ik ga verliezen ?quote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb je zo veel mogelijk specialiteiten voor nodig
Ik speel geen voetbal meer. Dat wil ik mn team genoten niet aan doen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je speelt bij de G-tjes? of zijn zelfs die nog beter?
Ho Ho, niet onderschatten .. Corkey was zelfs een gerespecteerd acteur !quote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel geen voetbal meer. Dat wil ik mn team genoten niet aan doen.Maar ik denk wel iets beter te zijn dan de G-tjes.
En daar ga je de fout inquote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel geen voetbal meer. Dat wil ik mn team genoten niet aan doen.Maar ik denk wel iets beter te zijn dan de G-tjes.
je weet het niet zeker?quote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De twijfel alleen al zegt genoeg.quote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie? Waar?quote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
En, is SInterklaas vrijgevig geweest bij jullie dit jaar ?
Ach ik ga niet pochen over mijn voetbal kwaliteit. Ik kan echt wel een balletje trappen als we hier op het buurt veldje zouden spelen. All1 op een groot veld bak ik er geen zak van.quote:
Ben er al een jaar of 20 achter dat ik het mijn team genoten niet wil aan doen om te ballenquote:
Bij je avatar bijvoorbeeld ?quote:
Ja, 1 gele Prentquote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
Hier niet.quote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
heb je een chineesje in je team?quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je dat vage grabbel kussen winnen?
Nog geen idee, het loopt tot 2400 uur vandaagquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je dat vage grabbel kussen winnen?
quote:
Possie, hoe staat ie ervoor?quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog geen idee, het loopt tot 2400 uur vandaag
Yan-Keequote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jan-Kees zegt dat hij Chinees is, maar ik geloof er niks van.
Hmm dit zijn wel de betere toeschouwers aantallen moet ik zeggen!quote:00:00
Ondanks de bewolking kwamen er toch nog 22042 toeschouwers naar De Meer.
Daarvoor gooi ik mijn stadion niet eens voor openquote:Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hmm dit zijn wel de betere toeschouwers aantallen moet ik zeggen!
Wat een patsers ook die Prents hequote:Op zondag 5 december 2010 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarvoor gooi ik mijn stadion niet eens voor open
Gelukkig heb ik Henk-Jan die in 90 minuten altijd wel een schwalbe maaktquote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en dan zo een naam hebben en gewoon totaal kansloos zijn voor de VJ vorig seizoen.
Zweep erover gooien in de rust!quote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Iemand moet het zijn![]()
De patsers staan nog wel op 0-0
quote:
Gelukt!quote:Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Lambertus Prent in de 53e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf PRT een 1-0 voorsprong.
Kut!! Zei hij teder...quote:12:01
Na 12 minuten brak Cuitláhuac Cruz door op rechts en was heel dicht bij de gelijkmaker voor de thuisploeg, maar hij kon geen kracht achter het schot zetten.
09:16
De bezoekers braken in de 9e minuut door over de linkervleugel. Emiliano Jara omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 0-1 voor de bezoekers.
08:10
Een geweldige combinatie door het midden bracht AHP in de 8e minuut bijna op voorsprong, maar de lob van Mubarak Ahmed raakte de lat.
Met 1 gele kaart per wedstrijd red je t helaas niet.quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Henk-Jan die in 90 minuten altijd wel een schwalbe maakt
quote:savieboys brak in de 56e minuut aan de linkerkant door en Anton 'Hogge' Persson wist met een fraai schot zijn team op voorsprong te brengen: 2-1.
..........quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Anton 'Hogge' Persson, waarmee savieboys de voorsprong uitbreidde: 3-1.
Top!quote:In de 64e minuut kwam PRT op 2-0 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Ferdi Prent. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel.
Met 0 gele kaarten per wedstrijd kun je het ook redden.quote:Op zondag 5 december 2010 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met 1 gele kaart per wedstrijd red je t helaas niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsja wie worden er dan met een kluitje het bosch in gestuurd he?quote:
Nu al bijna meer punten dan vorig seizoen in totaalquote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk das iets anders dan vorig seizoen.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met 0 gele kaarten per wedstrijd kun je het ook redden.Gelukkig had ik al een kaart na 22 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja wie worden er dan met een kluitje het bosch in gestuurd he?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu al bijna meer punten dan vorig seizoen in totaal
quote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef klootzzz het volgende:
Kom op scoren gvd!!![]()
(kijken of het weer werkt)
Dankje!!quote:PRT vergrootte de voorsprong toen Mark Prent de 3-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
verder is er nog niks gebeurd..quote:03:40
Een ingestudeerde corner kwam via Diederick van Groningen fraai voor de voeten van teamgenoot Anthony van Groningen, maar de keeper doorzag de hele actie en stond precies op de goede plek.
Kan ook niet anders met Vak kloot die je support he!quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef Drassss het volgende:
Met deze uitslagen sta ik meteen 1ste, lekker begin.
weeeeeequote:28:15
Na een overtreding binnen de zestien wees de scheidsrechter naar de stip. De penalty van (Mu) (Yan) bleef net buiten bereik van de keeper, zodat in de 28e minuut de score op 0-2 kwam.
Kan je straks nog even gillen, want ik wil graag met 0-4 winnen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:28 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met Vak kloot die je support he!
quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef MrMoon het volgende:
train je spelhervattingen krijg je dit.
[..]
verder is er nog niks gebeurd..
quote:Een messcherpe counter van Kluitje kon alleen met een overtreding gestuit worden. Uit de resulterende vrije trap bracht Roberto Belmonte alsnog gerechtigheid: 3-2.
quote:Meerzicht nam na 31 minuten de leiding toen Adriano Ricciardelli op links doorbrak en de bal in de verre hoek plaatste. De keeper wist zijn vingers nog wel tegen de bal te krijgen, maar kon niet vermijden dat de bal over de doellijn rolde: 1-0 voor de thuisploeg.
Ja niet te geleuven gewoon!quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
Heb je 10 van den bosch in je team. Scoort 2x je Coach... tja.
Die ziet natuurlijk de bui al hangen met het recente transferbeleid en wil zich nog snel even bewijzen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
Heb je 10 van den bosch in je team. Scoort 2x je Coach... tja.
als het maar positief is voor mijquote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das wel sneu ja.
Komt wel goed. Straks vallen er in de laatste minuten ineens 15 dingen tegelijk.
quote:Het gejuich van de Elsloo-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Václav Rychnovský door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-1.
Dat betekende voor Václav Rychnovský al zijn derde doelpunt in deze wedstrijd: een hattrick!
Hahahahaquote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die ziet natuurlijk de bui al hangen met het recente transferbeleid en wil zich nog snel even bewijzen.
Scoor !!!quote:Op zondag 5 december 2010 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan je straks nog even gillen, want ik wil graag met 0-4 winnen?
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest savieboys-speler Julien Opec in de 71e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Tero Kokko.
quote:
quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Meije van Groningen in de 34e minuut de 0-1 voor Dynamo kon scoren.
4-2quote:
Knokken bij een andere wedstrijd in mijn competitie!quote:40:19
"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 40e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Vladimir Eski bij zich en gaf de vooruit-speler een rode kaart.
Had je liever dat een speler van je eigen team rood had gekregen dan?quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Knokken bij een andere wedstrijd in mijn competitie!
Dan zou ik tenminste iets winnen dit seizoenquote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je liever dat een speler van je eigen team rood had gekregen dan?
Oef hij pakt toch meer balbezit dan ik gedacht had, die bejaarde spelers van hem doen het hem wel. Niet dat de vormcrisis bij mijn mids daar niet aan bij helpt natuurlijk.quote:45:00
Lisati had met 58 procent balbezit een veldoverwicht.
45:00
Bij rust stond er 0-2 op het scorebord.
quote:44:00
Zelfs het bestuur van de thuisploeg kreeg weer aandacht voor het spel toen Larry van Weel na een mooie aanval over rechts de 1-2 inkopte.
43:11
De linies sloten niet goed aan bij Dynamo, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar redelijk.
42:44
Een sprankelende combinatie door het midden zette Dynamo-speler Bennie van Groningen in de 42e minuut vrij voor het doel. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte de bal binnen: 0-2!
Met 1 rode kaart win je de VJ niet hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Dan zou ik tenminste iets winnen dit seizoen![]()
Mijn eigen spelers zijn poeslief!
al 3 keer geel hier en nog 45 minuten te gaan ...quote:Op zondag 5 december 2010 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met 1 rode kaart win je de VJ niet hoor.
Goed middenveld. Dat ziet er veel belovend uit.quote:HatStats 215
Verdediging: 61
Middenveld: 78
Aanval: 76
das 3 punten ik heb r al 6.quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
al 3 keer geel hier en nog 45 minuten te gaan ...
Mijn mid valt een beetje tegen.... (zwak zeer laag) Duidelijk is wel dat ik aanvallers moet halen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed middenveld. Dat ziet er veel belovend uit.
Je wil niet verder zakken?quote:Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef Gijs_ het volgende:
Maar met mijn geplande versterikingen, twee bovennatuurlijk mids en twee bovennatuurlijke spitsen komt het wel goed en speel ik mee in de top 3 denk ik, mits ik ze snel kan aantrekken.
Als het even kan niet, die tijden van de VII trekken me niet zoquote:
Vooral je vleugelsquote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei dus. Duidelijk mn aanval versterken.
Dat was altijd een gevoelig onderwerp bij Possiequote:
Hij is behoorlijk bekeerd inmiddelsquote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was altijd een gevoelig onderwerp bij Possie
quote:53:42
In de 53e minuut bekroonde AHP-speler Egor Mogyla zijn indrukwekkende rush over de linkerflank met een prima schot dat doel trof, zodat de thuisploeg terugkwam tot 1-2.
quote:51:10
Dynamo schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 51e minuut brak Janus van Groningen bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 1-4.
47:14
Janus van Groningen van Dynamo sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Thim van Groningen stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 1-3.
Dat kan ik begrijpen ik zal ook alles doen om niet te degraderen, 21.00 beginnen zuigt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als het even kan niet, die tijden van de VII trekken me niet zo![]()
En als ik 22 jarigen koop die ik af en toe nog wat op passen train, houden ze hun waarde ook wel.
Vleugelspelersquote:
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk bekeerd inmiddels
Nou ja, ik moet nog steeds mijn wereldklasse PM/wonderbaarlijk verdedigen zien te slijten. Dan heb ik 17 miljoen voor 4 spelers...quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen ik zal ook alles doen om niet te degraderen, 21.00 beginnen zuigt.
Dat is waar en als je er het geld voor hebt waarom dan niet.
[..]
Gewoon voor 0 eu er op zetten.quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet nog steeds mijn wereldklasse PM/wonderbaarlijk verdedigen zien te slijten. Dan heb ik 17 miljoen voor 4 spelers...
Mja, dat durf ik bij deze net niet aan. Maar als ik hem nu niet verkoop, dan doe ik dat maar denk ik ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gewoon blijven listen voor t bedrag wat je er voor hebben wil.quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, dat durf ik bij deze net niet aan. Maar als ik hem nu niet verkoop, dan doe ik dat maar denk ik ja!
quote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
Op verzoek van dF mijn team:Niet mis, voor een familieteam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje kromme balans qua niveauverschillen, maar dat trekt na verloop van tijd wel recht!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:68:23
In de 68e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Gary Marx van Lisati werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 1-3.
Nee viel mij ook niet tegen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Niet mis, voor een familieteam!Beetje kromme balans qua niveauverschillen, maar dat trekt na verloop van tijd wel recht!
quote:05-12-2010 Laatste bericht door Geovanni
Dat is toch werkelijk niet te geloven? Nou heb je 10 spelers met de achternaam Van den Bosch en wie scoort er twee keer?![]()
Nog meer valse hoop!!quote:71:04
Mubarak Ahmed sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 71e minuut een hoekschop van Jesús Ozores Rey netjes binnenknikte: 2-3.
69:07
Het was geen verrassing dat Lisati het vervolgens als zijn belangrijkste opgave beschouwde om de voorsprong vast te houden.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
Op verzoek van dF mijn A team:je a-team is volgens mij zelfs beter dan dat van mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Logies.quote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je a-team is volgens mij zelfs beter dan dat van mij..
Scudraketquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef DutchieBre het volgende:
wie houdt die punten van de GL/VJ awards bij ?
Als je je hebt opgegeven voor VJ/GL niet neequote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef DutchieBre het volgende:
Ok, dus ik hoef geen punten door te geven ?
Thnx.. het is idd een goed begin.. nu eens kijken of ik kan promoveren.. dat is namelijk wel de bedoeling..quote:
Ik ben wel eens slechter begonnen jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Thnx.. het is idd een goed begin.. nu eens kijken of ik kan promoveren.. dat is namelijk wel de bedoeling..
Jij bent ook niet slecht begonnen
beker heb ik geen last meer van. Ik kan me volledig focussen op de competitie (en training).. ik ga nu eerst mn keepers laten poppen, die zitten beide dicht tegen een volgend niveau aan.. daarna neem ik weer mn verdedigers onder handen..quote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben wel eens slechter begonnen ja
Hopelijk kan ik het zo volhouden.. Misschien maar de beker half laten lopen, zodat ik niet door blessures genaaid kan worden.
Ik weet niet, de uitslag komt vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 09:33 schreef Drassss het volgende:
Heb je gewonnen Flap? Alweer een nieuwe stem wedstrijd voor je sig zie ik?
Goh wat moet jij vol met spanning zitten zegquote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet, de uitslag komt vandaag
Tijd om het stadion weer eens op te fleuren en nieuwe stoeltjes te plaatsen. Mag ook wel na 5 jaar.quote:Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond op 17-12-2010.
Staanplaatsen: -1700
Gewone zitplaatsen: -500
Overdekte zitplaatsen: 2000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 200
Je wilt het niet weten!quote:Op maandag 6 december 2010 09:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goh wat moet jij vol met spanning zitten zeg
Balen dat hij zo "oud" is, maar hopelijk toch wat cash straks...quote:Timotheus Keen (308014937)
Netherlands 17 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 25-12-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: De Gekleurde Prent
(sinds 06-12-2010 (2/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Ik hoop voor je dat het Rauzer-promoteam geen roet in het eten heeft gegooidquote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet, de uitslag komt vandaag
Dat zou zomaar kunnen inderdaad! Maar ik heb geen zin om te tellen, daar hebben we personeel voorquote:Op maandag 6 december 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het Rauzer-promoteam geen roet in het eten heeft gegooid
quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen inderdaad! Maar ik heb geen zin om te tellen, daar hebben we personeel voor
Ik bedoel jou ook nietquote:Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer op t uit te zoeken. Rauzer helemaal niet mee gerekend in mn 1e telling.
Ik heb 2 kerst-UI's, maar ik weet nog niet welke ik leuker vindquote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik niet bij de eerste 3 zit... maar ik ga voor de kerst-UI
Ik heb er ook 2quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb 2 kerst-UI's, maar ik weet nog niet welke ik leuker vind
Ah ik dacht idd dat je wel op mij doelde maar dan met knipoog.quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik bedoel jou ook niet
De FEE-mods mogen aan de slag
Ik denk dat je 4e eindigt. Net geen 3e.....quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik niet bij de eerste 3 zit... maar ik ga voor de kerst-UI
Ik had al zo'n vermoeden dat Rauzer me voor zou zijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4e eindigt. Net geen 3e.....
Ja hij heeft helaas vaker op de 1e plek gestaan....quote:Op maandag 6 december 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat Rauzer me voor zou zijn
Hoi piepeloi..quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef klootzzz het volgende:
Middag heren, dames, appels en peren!
Was erg hachée-uiterlijk dus?quote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
(20j wk Verdedigen, redelijk Passen, NL, [Krachtig] en goed karakter)
Duitsers zijn altijd vervelend in het voetbal hequote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoi piepeloi..
Vervelende Duitsers weer vandaag. Beetje in de laatste minuut lopen overbieden telkens.. 't Is dat 3,7 miljoen me iets te gortig werd voor een trainee die weliswaar A-waardig is maar ik niet per se nodig heb (20j wk Verdedigen, redelijk Passen, NL, [Krachtig] en goed karakter)
Ik heb 10 17/18 jarigen aangeschaft.quote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Duitsers zijn altijd vervelend in het voetbal he
Mooie speler wel, zijn hier verdedigen trainers die tips voor me hebben aangezien ik over een aantal weken ga overschakelen? Krachtige spelers voor CV, Koppers voor de vleugels neem ik aan, trainen/kopen jullie een mix van spelers in voor de centrale plekken met pos en passen of kan ik beter alleen hoog vleugel inkopen en hoog PM inkopen en vervolgens verdedigen/passen trainen?
Ik wil denk ik als overlap periode ook me huidige mids nog een niveautje of 2 verdedigen geven en het hele zwikkie begin volgend seizoen te verkopen, met de verkoop van me spitsen en nog 2 jeugdige talentjes die ik kan promoveren heb ik dan ongeveer 8 a 9 miljoen om trainees in te kopen, los van de mids die ik dan nog ga verkopen dus aan geld geen gebrek.
Wat zouden jullie doen met zo'n budget om verdedigen te gaan trainen?
Hoe kan ik deze wedstrijd ooit hebben gewonnen ?quote:Team Formatie Tactiek Score Loddar Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv
FC Rudolfus 3-4-3 Centrumaanval (briljant) 3 8.43 144 41 45 58 41.0 13.0 17.0 11.0
LFJ Breda 4-4-2 Pressievoetbal (zwak) 4 5.32 122 51 27 44 38.0 14.5 15.5 8.0
Gelukquote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze wedstrijd ooit hebben gewonnen ?
In feite wel, (bijna) alles in Hattrick wat betreft kansverdeling en scoren etc is gebaseerd op kansen, en dus is er een stuk random bij, en dus kun je geluk of pech hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 15:20 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Is geluk ook een factor in Hattrick ? Ik ga echt keihard degraderen !
49 miljoen? Mhaw daar kom je nergens in voor, zelfs niet in de top 10 van de VIIquote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Grumpey het volgende:
Heej mensen, ik heb ook nog steeds een account lopen, en inmiddels heb ik het volgende al gespaard:
Cash funds: 49 890 389 ¤
Iemand hier supporter die kan zien of ik hier een beetje hoog mee sta in de ranglijsten van de rijkste nederlandse clubs? en anders die van de VIIe klasse?
Zou je hier wat meer details over kunnen uitweiden?-)quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik heb 10 17/18 jarigen aangeschaft.
Ik hoop het niet, want ik moet vanavond nog mijn opstelling in elkaar zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 16:17 schreef Drassss het volgende:
Even een tipje. HT doet wat raar de laatste paar uur dus ik zou voor de zekerheid je opstelling voor woensdag erin zetten
grmblquote:Op maandag 6 december 2010 15:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
49 miljoen? Mhaw daar kom je nergens in voor, zelfs niet in de top 10 van de VIIDie zitten namelijk al op 62 miljoen.
Kernwoorden: Jong dus, goed verdedigen/redelijk passen, loon >400/week, liefst geen wedstrijden gespeeld, trainen, 5-3-2.quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zou je hier wat meer details over kunnen uitweiden?-)
Lees net ook een hele interessant draadje over schieten trainen maar weet niet of ik het geduld heb om 1 jaar lang niet te presteren, maar aangezien ik toch al in de lagere regionen verkeer van HT land is het wel degelijk een optie.
Dank!
quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb de slechtste ratings van mn poule gehaald
Mja, ik wil je zo mn middenveld wel ff laten zien....dat was niet veel soeps...quote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik met een goed en een uitstekend speler in de basis haalde dat nog niet eens in mijn poule.
Nog steeds geen uitslag van de UI verkiezing?
Ik vind deze UI trouwens beter dan die van vanochtend. Die leek teveel op je sint UI.
Ik geloof je zo ook wel.quote:Op maandag 6 december 2010 18:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, ik wil je zo mn middenveld wel ff laten zien....dat was niet veel soeps...
Deze vind ik idd ook leukerEn ja, nog geen uitslag....
Ik zit hier ook in opperste spanning!quote:Op maandag 6 december 2010 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik geloof je zo ook wel.
Gewoon weer winnen dus.![]()
Tsss hij heeft al meer dan 18 u de tijd gehad.....
Ik snap t niet. Ik had t in een kwartiertje voor elkaar.quote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit hier ook in opperste spanning!
Ja, maar jij bent Possiequote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap t niet. Ik had t in een kwartiertje voor elkaar.
Ik ookquote:
Ik gelukkig niet!quote:
Ikquote:Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet!![]()
Al die kerst meuk.![]()
Veel plezier er mee gewenst jullie 3e maar ik geef heulemaal niets om kerst.
Ik ookquote:
Bij mij aan de overkant heeft een muts alles vorige week al geregeld... Staan allemaal van die 3 hoekjes voor t raam en 1 of ander knipper ding....quote:Op maandag 6 december 2010 19:08 schreef Flappekz het volgende:
Hoewel het nog wel wat vroeg is om de boom op te zetten
Bedankt, niet om de patriot rakket uit te hangenquote:Op maandag 6 december 2010 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kernwoorden: Jong dus, goed verdedigen/redelijk passen, loon >400/week, liefst geen wedstrijden gespeeld, trainen, 5-3-2.
Das denk ik teveel doemdenkenquote:Op maandag 6 december 2010 19:13 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Bedankt, niet om de patriot rakket uit te hangenmaar is er een reden waarom je geen verdedigers neemt met PM en alleen kiest voor verd/passen ? Raad je koppers af als CV's vanwege mogelijke technische spitsen of is dat teveel doemdenken?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet!![]()
Al die kerst meuk.![]()
Veel plezier er mee gewenst jullie 3e maar ik geef heulemaal niets om kerst.
Dr vroeg vandaag een vrouw of ik een (nep) kerstboompje met lampjes wilde hebben..... Yeah right dan heb ik in heel mn huis 1 klein kerstboompje staan en verder niets.quote:
Ah een lot genoot!quote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef DutchieBre het volgende:
Klote Kerst, heb er ook niets mee ! Was het maar 2 dagen Sinterklaas
Ik heb graag input van meerdere kanten en waardeer alle bijdrages juist! Zonder informatie kan men ook niet leren hequote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Das denk ik teveel doemdenkenKoppers kunnen weer kopdoelpunten van je tegenstanders voorkomen
Niet dat ik me er mee wil bemoeien verder...
En PM is leuk voor centrale verdedigers, maar pas achter verdedigen en passen. Daarbij is passen belangrijker bij bijvoorbeeld de tactiekvaardigheid van counteren, vandaar dat de meeste mensen eerst voor passen gaan voor defs.quote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ik heb graag input van meerdere kanten en waardeer alle bijdrages juist! Zonder informatie kan men ook niet leren he
Dus ik heb graag dat jullie er mee bemoeien
Bedankt!
Jij bent ook zo veranderlijk als de wind héquote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou overigens ook graag weer verdedigen willen gaan trainen, maar ik heb net 20M+ gestoken in PM-Wing trainees...
De wind is niets, vergeleken met mijquote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij bent ook zo veranderlijk als de wind hé
ik de bestequote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb de slechtste ratings van mn poule gehaald
Veel dank!quote:Marco Marrocco (CM) (303067132)
Switzerland 17 jaar en 53 dagen, volgende verjaardag: 03-02-2011
uitstekend in vorm, conditie matig
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: AFC Hueso Pirata (sinds 22-10-2010)
Total Skill Index (TSI):2 820
Loon:468 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen:0
Fysiek:fit
Specialiteit:Koppen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen:1/20 rampzalig
Verdedigen:5/20 matig
Positiespel:6/20 redelijk+2
Vleugelspel:4/20 zwak
Passen:7/20 goed+2
Scoren:3/20 slecht
Spelhervatting:2/20 waardeloos
Márton Babócsy (CM) (302278991)
Hungary 17 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar:AFC Hueso Pirata (sinds 12-10-2010)
Total Skill Index (TSI):2 610
Loon:468 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen:0
Fysiek:fit
Specialiteit:Krachtig
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen:1/20 rampzalig
Verdedigen:5/20 matig
Positiespel:7/20 goed+2
Vleugelspel:3/20 slecht
Passen:7/20 goed+1
Scoren:3/20 slecht
Spelhervatting:3/20 slecht
In principe geldt altijd: Trainees hebben de hoogste prioriteit.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef klootzzz het volgende:
Flap, Gijs en scud bedankt voor de input!
Nog even een laatste dan![]()
Als jullie ongeveer 15 miljoen in kas zouden hebben en in mijn situatie zouden zitten(lage reeks dus prestaties boeien even niet), wat zouden jullie inkopen als je zou beginnen met verdedigen?
Tevens heb ik nog 2 jonge PM trainees, die voor mij doen, veel hebben gekost. Zijn deze geschikt voor eventueel verdedigen trainen? Zitten vrij laag in verdedigen maar hebben wel leuke bijskills dan.
[..]
Veel dank!
quote:Kristiaan van Groningen (307916750)
17 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2011
"just 17, and already this far ..."
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: tta2003 (sinds 05-12-2010)
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-12-2010 20:55
Vraagprijs: 250 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
Die is wel geinigquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MrMoon het volgende:
een nieuwe van Groningen gevonden
[..]
Yep absoluut bedankt flap, het principe van al trainend geld verdienen en vervolgens je team versterken heb ik al onder de knie, zo ook de SP'r in huis hebben(heb bijv nu een spits met +14SH).quote:Op maandag 6 december 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In principe geldt altijd: Trainees hebben de hoogste prioriteit.
In het geval van verdedigen trainen: Zorg dat je 10 trainees hebt. Je kunt er voor kiezen om helemaal clean te beginnen met 10 17-jarigen, maar je kunt bijvoorbeeld ook beginnen met 5 17-jarigen, 3 18-jarigen en 2 19-jarigen. De def-skills van die 5 oudere trainees moeten dan ook wat hoger zijn, zodat je qua verdediging niet direct teveel onderdoet voor de concurrenten in de competitie. Mocht de competitie niet boeien, zou ik voor 10 17-jarigen gaan, om dan op termijn een trainee-carroussel te bouwen. Een aantal trainees van alle trainbare leeftijden, en op termijn de oudsten vervangen voor nieuwe jonkies.
De twee jongens die je laat zien, kunnen inderdaad wel mee in je trainingsschema, maar zullen niet heel veel opleveren.
Van het geld dat je dan over hebt, kun je je overige posities vullen. Afhankelijk van je prestatiedrift kun je proberen om een counterteam op te bouwen. Een hele goede keeper, ijzersterke spitsen en eventueel ook ijzersterke wingers zijn dan bepalend. Sowieso altijd met de juiste specialiteiten. Zorg ook voor minimaal 1 speler met waanzinnig hoge spelhervatting.
Is dit een antwoord waar je iets mee kunt?
Toptrainees binnenhalen staat niet altijd garant voor veel geld verdienen. Dat werkt eigenlijk alleen als je ze seizoenen achter elkaar optraint. Het kan lucratiever zijn om spelers 1/2/3 levels op te trainen, maar dat weet ik ff niet...quote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Yep absoluut bedankt flap, het principe van al trainend geld verdienen en vervolgens je team versterken heb ik al onder de knie, zo ook de SP'r in huis hebben(heb bijv nu een spits met +14SH).
Zat me eigenlijk meer af te vragen of het rendabel is en verstandig om van die 15mil die ik zal hebben, voor mijn doen, super trainees te halen. Oftewel het complete bedrag in trainees te stoppen, aangezien ik toch maar in de VII zit en als ik een herstart maak liever optimaal train(geld verdien) dan presteren. Degraderen en 2-3 seizoen in de VIII weer hangen is totaal geen probleem!
Misschien zelfs even keepen trainen om dan een monster voor mezelf op te trainen en dan in de verdedigenlinie mee laten trainen op woensdag.
Oki, nou ben absoluut geen trader en zie me dat eerlijk gezegd ook niet te veel doen in de toekomst, een lange termijn planning uitwerken zie ik meer zitten dus dat zou wellicht dan wel goed winstgevend zijn. (Ja ondanks dat ik nu van training wissel ben ik toch meer van de lange termijnquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toptrainees binnenhalen staat niet altijd garant voor veel geld verdienen. Dat werkt eigenlijk alleen als je ze seizoenen achter elkaar optraint. Het kan lucratiever zijn om spelers 1/2/3 levels op te trainen, maar dat weet ik ff niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |