quote:Het gejuich van de Elsloo-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Václav Rychnovský door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-1.
Dat betekende voor Václav Rychnovský al zijn derde doelpunt in deze wedstrijd: een hattrick!
Hahahahaquote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die ziet natuurlijk de bui al hangen met het recente transferbeleid en wil zich nog snel even bewijzen.
Scoor !!!quote:Op zondag 5 december 2010 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan je straks nog even gillen, want ik wil graag met 0-4 winnen?
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest savieboys-speler Julien Opec in de 71e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Tero Kokko.
quote:
quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Meije van Groningen in de 34e minuut de 0-1 voor Dynamo kon scoren.
4-2quote:
Knokken bij een andere wedstrijd in mijn competitie!quote:40:19
"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 40e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Vladimir Eski bij zich en gaf de vooruit-speler een rode kaart.
Had je liever dat een speler van je eigen team rood had gekregen dan?quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Knokken bij een andere wedstrijd in mijn competitie!
Dan zou ik tenminste iets winnen dit seizoenquote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je liever dat een speler van je eigen team rood had gekregen dan?
Oef hij pakt toch meer balbezit dan ik gedacht had, die bejaarde spelers van hem doen het hem wel. Niet dat de vormcrisis bij mijn mids daar niet aan bij helpt natuurlijk.quote:45:00
Lisati had met 58 procent balbezit een veldoverwicht.
45:00
Bij rust stond er 0-2 op het scorebord.
quote:44:00
Zelfs het bestuur van de thuisploeg kreeg weer aandacht voor het spel toen Larry van Weel na een mooie aanval over rechts de 1-2 inkopte.
43:11
De linies sloten niet goed aan bij Dynamo, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar redelijk.
42:44
Een sprankelende combinatie door het midden zette Dynamo-speler Bennie van Groningen in de 42e minuut vrij voor het doel. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte de bal binnen: 0-2!
Met 1 rode kaart win je de VJ niet hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Dan zou ik tenminste iets winnen dit seizoen![]()
Mijn eigen spelers zijn poeslief!
al 3 keer geel hier en nog 45 minuten te gaan ...quote:Op zondag 5 december 2010 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met 1 rode kaart win je de VJ niet hoor.
Goed middenveld. Dat ziet er veel belovend uit.quote:HatStats 215
Verdediging: 61
Middenveld: 78
Aanval: 76
das 3 punten ik heb r al 6.quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
al 3 keer geel hier en nog 45 minuten te gaan ...
Mijn mid valt een beetje tegen.... (zwak zeer laag) Duidelijk is wel dat ik aanvallers moet halen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed middenveld. Dat ziet er veel belovend uit.
Je wil niet verder zakken?quote:Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef Gijs_ het volgende:
Maar met mijn geplande versterikingen, twee bovennatuurlijk mids en twee bovennatuurlijke spitsen komt het wel goed en speel ik mee in de top 3 denk ik, mits ik ze snel kan aantrekken.
Als het even kan niet, die tijden van de VII trekken me niet zoquote:
Vooral je vleugelsquote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei dus. Duidelijk mn aanval versterken.
Dat was altijd een gevoelig onderwerp bij Possiequote:
Hij is behoorlijk bekeerd inmiddelsquote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was altijd een gevoelig onderwerp bij Possie
quote:53:42
In de 53e minuut bekroonde AHP-speler Egor Mogyla zijn indrukwekkende rush over de linkerflank met een prima schot dat doel trof, zodat de thuisploeg terugkwam tot 1-2.
quote:51:10
Dynamo schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 51e minuut brak Janus van Groningen bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 1-4.
47:14
Janus van Groningen van Dynamo sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Thim van Groningen stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 1-3.
Dat kan ik begrijpen ik zal ook alles doen om niet te degraderen, 21.00 beginnen zuigt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als het even kan niet, die tijden van de VII trekken me niet zo![]()
En als ik 22 jarigen koop die ik af en toe nog wat op passen train, houden ze hun waarde ook wel.
Vleugelspelersquote:
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk bekeerd inmiddels
Nou ja, ik moet nog steeds mijn wereldklasse PM/wonderbaarlijk verdedigen zien te slijten. Dan heb ik 17 miljoen voor 4 spelers...quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen ik zal ook alles doen om niet te degraderen, 21.00 beginnen zuigt.
Dat is waar en als je er het geld voor hebt waarom dan niet.
[..]
Gewoon voor 0 eu er op zetten.quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet nog steeds mijn wereldklasse PM/wonderbaarlijk verdedigen zien te slijten. Dan heb ik 17 miljoen voor 4 spelers...
Mja, dat durf ik bij deze net niet aan. Maar als ik hem nu niet verkoop, dan doe ik dat maar denk ik ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gewoon blijven listen voor t bedrag wat je er voor hebben wil.quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, dat durf ik bij deze net niet aan. Maar als ik hem nu niet verkoop, dan doe ik dat maar denk ik ja!
quote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
Op verzoek van dF mijn team:Niet mis, voor een familieteam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje kromme balans qua niveauverschillen, maar dat trekt na verloop van tijd wel recht!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:68:23
In de 68e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Gary Marx van Lisati werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 1-3.
Nee viel mij ook niet tegen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Niet mis, voor een familieteam!Beetje kromme balans qua niveauverschillen, maar dat trekt na verloop van tijd wel recht!
quote:05-12-2010 Laatste bericht door Geovanni
Dat is toch werkelijk niet te geloven? Nou heb je 10 spelers met de achternaam Van den Bosch en wie scoort er twee keer?![]()
Nog meer valse hoop!!quote:71:04
Mubarak Ahmed sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 71e minuut een hoekschop van Jesús Ozores Rey netjes binnenknikte: 2-3.
69:07
Het was geen verrassing dat Lisati het vervolgens als zijn belangrijkste opgave beschouwde om de voorsprong vast te houden.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
Op verzoek van dF mijn A team:je a-team is volgens mij zelfs beter dan dat van mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Logies.quote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je a-team is volgens mij zelfs beter dan dat van mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |