Yan-Keequote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jan-Kees zegt dat hij Chinees is, maar ik geloof er niks van.
Hmm dit zijn wel de betere toeschouwers aantallen moet ik zeggen!quote:00:00
Ondanks de bewolking kwamen er toch nog 22042 toeschouwers naar De Meer.
Daarvoor gooi ik mijn stadion niet eens voor openquote:Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hmm dit zijn wel de betere toeschouwers aantallen moet ik zeggen!
Wat een patsers ook die Prents hequote:Op zondag 5 december 2010 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarvoor gooi ik mijn stadion niet eens voor open
Gelukkig heb ik Henk-Jan die in 90 minuten altijd wel een schwalbe maaktquote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en dan zo een naam hebben en gewoon totaal kansloos zijn voor de VJ vorig seizoen.
Zweep erover gooien in de rust!quote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Iemand moet het zijn![]()
De patsers staan nog wel op 0-0
quote:
Gelukt!quote:Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Lambertus Prent in de 53e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf PRT een 1-0 voorsprong.
Kut!! Zei hij teder...quote:12:01
Na 12 minuten brak Cuitláhuac Cruz door op rechts en was heel dicht bij de gelijkmaker voor de thuisploeg, maar hij kon geen kracht achter het schot zetten.
09:16
De bezoekers braken in de 9e minuut door over de linkervleugel. Emiliano Jara omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 0-1 voor de bezoekers.
08:10
Een geweldige combinatie door het midden bracht AHP in de 8e minuut bijna op voorsprong, maar de lob van Mubarak Ahmed raakte de lat.
Met 1 gele kaart per wedstrijd red je t helaas niet.quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Henk-Jan die in 90 minuten altijd wel een schwalbe maakt
quote:savieboys brak in de 56e minuut aan de linkerkant door en Anton 'Hogge' Persson wist met een fraai schot zijn team op voorsprong te brengen: 2-1.
..........quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Anton 'Hogge' Persson, waarmee savieboys de voorsprong uitbreidde: 3-1.
Top!quote:In de 64e minuut kwam PRT op 2-0 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Ferdi Prent. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel.
Met 0 gele kaarten per wedstrijd kun je het ook redden.quote:Op zondag 5 december 2010 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met 1 gele kaart per wedstrijd red je t helaas niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsja wie worden er dan met een kluitje het bosch in gestuurd he?quote:
Nu al bijna meer punten dan vorig seizoen in totaalquote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk das iets anders dan vorig seizoen.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met 0 gele kaarten per wedstrijd kun je het ook redden.Gelukkig had ik al een kaart na 22 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja wie worden er dan met een kluitje het bosch in gestuurd he?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu al bijna meer punten dan vorig seizoen in totaal
quote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef klootzzz het volgende:
Kom op scoren gvd!!![]()
(kijken of het weer werkt)
Dankje!!quote:PRT vergrootte de voorsprong toen Mark Prent de 3-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
verder is er nog niks gebeurd..quote:03:40
Een ingestudeerde corner kwam via Diederick van Groningen fraai voor de voeten van teamgenoot Anthony van Groningen, maar de keeper doorzag de hele actie en stond precies op de goede plek.
Kan ook niet anders met Vak kloot die je support he!quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef Drassss het volgende:
Met deze uitslagen sta ik meteen 1ste, lekker begin.
weeeeeequote:28:15
Na een overtreding binnen de zestien wees de scheidsrechter naar de stip. De penalty van (Mu) (Yan) bleef net buiten bereik van de keeper, zodat in de 28e minuut de score op 0-2 kwam.
Kan je straks nog even gillen, want ik wil graag met 0-4 winnen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:28 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met Vak kloot die je support he!
quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef MrMoon het volgende:
train je spelhervattingen krijg je dit.
[..]
verder is er nog niks gebeurd..
quote:Een messcherpe counter van Kluitje kon alleen met een overtreding gestuit worden. Uit de resulterende vrije trap bracht Roberto Belmonte alsnog gerechtigheid: 3-2.
quote:Meerzicht nam na 31 minuten de leiding toen Adriano Ricciardelli op links doorbrak en de bal in de verre hoek plaatste. De keeper wist zijn vingers nog wel tegen de bal te krijgen, maar kon niet vermijden dat de bal over de doellijn rolde: 1-0 voor de thuisploeg.
Ja niet te geleuven gewoon!quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
Heb je 10 van den bosch in je team. Scoort 2x je Coach... tja.
Die ziet natuurlijk de bui al hangen met het recente transferbeleid en wil zich nog snel even bewijzen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
Heb je 10 van den bosch in je team. Scoort 2x je Coach... tja.
als het maar positief is voor mijquote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das wel sneu ja.
Komt wel goed. Straks vallen er in de laatste minuten ineens 15 dingen tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |