Mn 38 jarige coach!! En dat op zn verjaardag!quote:Kluitje hield aan een snelle counter een vrije schop over. Roberto Belmonte krulde hem fraai in de verre hoek: 0-1.
Die Van Den Bosch-en bakken er nix vanquote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn 38 jarige coach!! En dat op zn verjaardag!![]()
daarover gesproken.. ik vind het wel tof dat ik tot nu toe de enige ben die zowel de VJ als de GL al eens gewonnen heeft..quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die Van Den Bosch-en bakken er nix van
quote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daarover gesproken.. ik vind het wel tof dat ik tot nu toe de enige ben die zowel de VJ als de GL al eens gewonnen heeft..
quote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Als ze zo kunnen voetballen als ik irl degraderen ze nog uit de XI
Oke, dit jaar ga ik voor VJquote:In de 33e minuut viel Henk-Jan Prent van PRT op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Henk-Jan Prent resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Tegenstander nu al tweemaal het aluminium geraakt. Daar ben ik dan wél weer tevreden over.quote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, ben de enige wedstrijd in mn div waarin nog niet gescoord is.
Dat was duidelijk een schwalbe!!quote:savieboys maakte in de 38e minuut via een door Ziv Vardi perfect genomen strafschop weer gelijk. Dit bracht de stand op 1 - 1.
Geen idee.quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Tegenstanders nu drie kansen gemist, een daarvan uit een corner en een uit een free kick. Ziujn dit normale gemiste kansen of worden , helaas, gemiste SE's ook gemeld?
JAA!!!quote:Mattheus's Morten Wieghorst gave the visitors a 0 - 1 lead after 41 minutes with a superb strike from the right.
je speelt bij de G-tjes? of zijn zelfs die nog beter?quote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met mijn irl voetbal talent degraderen ze nog uit de XX als die zou bestaan.
Zow dan moet mn pa toch echt eens wat harder gaan lopen.quote:savieboys had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.
Daar heb je zo veel mogelijk specialiteiten voor nodigquote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef DutchieBre het volgende:
ik heb eens geheel tegen zijn verwachting in (ok, ik heb gewoon per ongeluk de foute aangezet) mijn spelers laten spelen op hun creatieve talent .. Wat houdt dit eigenlijk precies in ? Wat voor vaardigheden hebben ze hier eigenlijk voor nodig ?
Indeed, mijn "serieuze" elftal begint pas om 9 uur .. Dat is al kinders bedtijd hoor !quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef klootzzz het volgende:
Krijg nou wat wedstrijden in de VII beginnen om 21:00
Oow, dus ik ga verliezen ?quote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb je zo veel mogelijk specialiteiten voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |