49 miljoen? Mhaw daar kom je nergens in voor, zelfs niet in de top 10 van de VIIquote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Grumpey het volgende:
Heej mensen, ik heb ook nog steeds een account lopen, en inmiddels heb ik het volgende al gespaard:
Cash funds: 49 890 389 ¤
Iemand hier supporter die kan zien of ik hier een beetje hoog mee sta in de ranglijsten van de rijkste nederlandse clubs? en anders die van de VIIe klasse?
Zou je hier wat meer details over kunnen uitweiden?-)quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik heb 10 17/18 jarigen aangeschaft.
Ik hoop het niet, want ik moet vanavond nog mijn opstelling in elkaar zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 16:17 schreef Drassss het volgende:
Even een tipje. HT doet wat raar de laatste paar uur dus ik zou voor de zekerheid je opstelling voor woensdag erin zetten
grmblquote:Op maandag 6 december 2010 15:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
49 miljoen? Mhaw daar kom je nergens in voor, zelfs niet in de top 10 van de VIIDie zitten namelijk al op 62 miljoen.
Kernwoorden: Jong dus, goed verdedigen/redelijk passen, loon >400/week, liefst geen wedstrijden gespeeld, trainen, 5-3-2.quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zou je hier wat meer details over kunnen uitweiden?-)
Lees net ook een hele interessant draadje over schieten trainen maar weet niet of ik het geduld heb om 1 jaar lang niet te presteren, maar aangezien ik toch al in de lagere regionen verkeer van HT land is het wel degelijk een optie.
Dank!
quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb de slechtste ratings van mn poule gehaald
Mja, ik wil je zo mn middenveld wel ff laten zien....dat was niet veel soeps...quote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik met een goed en een uitstekend speler in de basis haalde dat nog niet eens in mijn poule.
Nog steeds geen uitslag van de UI verkiezing?
Ik vind deze UI trouwens beter dan die van vanochtend. Die leek teveel op je sint UI.
Ik geloof je zo ook wel.quote:Op maandag 6 december 2010 18:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, ik wil je zo mn middenveld wel ff laten zien....dat was niet veel soeps...
Deze vind ik idd ook leukerEn ja, nog geen uitslag....
Ik zit hier ook in opperste spanning!quote:Op maandag 6 december 2010 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik geloof je zo ook wel.
Gewoon weer winnen dus.![]()
Tsss hij heeft al meer dan 18 u de tijd gehad.....
Ik snap t niet. Ik had t in een kwartiertje voor elkaar.quote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit hier ook in opperste spanning!
Ja, maar jij bent Possiequote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap t niet. Ik had t in een kwartiertje voor elkaar.
Ik ookquote:
Ik gelukkig niet!quote:
Ikquote:Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet!![]()
Al die kerst meuk.![]()
Veel plezier er mee gewenst jullie 3e maar ik geef heulemaal niets om kerst.
Ik ookquote:
Bij mij aan de overkant heeft een muts alles vorige week al geregeld... Staan allemaal van die 3 hoekjes voor t raam en 1 of ander knipper ding....quote:Op maandag 6 december 2010 19:08 schreef Flappekz het volgende:
Hoewel het nog wel wat vroeg is om de boom op te zetten
Bedankt, niet om de patriot rakket uit te hangenquote:Op maandag 6 december 2010 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kernwoorden: Jong dus, goed verdedigen/redelijk passen, loon >400/week, liefst geen wedstrijden gespeeld, trainen, 5-3-2.
Das denk ik teveel doemdenkenquote:Op maandag 6 december 2010 19:13 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Bedankt, niet om de patriot rakket uit te hangenmaar is er een reden waarom je geen verdedigers neemt met PM en alleen kiest voor verd/passen ? Raad je koppers af als CV's vanwege mogelijke technische spitsen of is dat teveel doemdenken?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet!![]()
Al die kerst meuk.![]()
Veel plezier er mee gewenst jullie 3e maar ik geef heulemaal niets om kerst.
Dr vroeg vandaag een vrouw of ik een (nep) kerstboompje met lampjes wilde hebben..... Yeah right dan heb ik in heel mn huis 1 klein kerstboompje staan en verder niets.quote:
Ah een lot genoot!quote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef DutchieBre het volgende:
Klote Kerst, heb er ook niets mee ! Was het maar 2 dagen Sinterklaas
Ik heb graag input van meerdere kanten en waardeer alle bijdrages juist! Zonder informatie kan men ook niet leren hequote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Das denk ik teveel doemdenkenKoppers kunnen weer kopdoelpunten van je tegenstanders voorkomen
Niet dat ik me er mee wil bemoeien verder...
En PM is leuk voor centrale verdedigers, maar pas achter verdedigen en passen. Daarbij is passen belangrijker bij bijvoorbeeld de tactiekvaardigheid van counteren, vandaar dat de meeste mensen eerst voor passen gaan voor defs.quote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ik heb graag input van meerdere kanten en waardeer alle bijdrages juist! Zonder informatie kan men ook niet leren he
Dus ik heb graag dat jullie er mee bemoeien
Bedankt!
Jij bent ook zo veranderlijk als de wind héquote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou overigens ook graag weer verdedigen willen gaan trainen, maar ik heb net 20M+ gestoken in PM-Wing trainees...
De wind is niets, vergeleken met mijquote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij bent ook zo veranderlijk als de wind hé
ik de bestequote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb de slechtste ratings van mn poule gehaald
Veel dank!quote:Marco Marrocco (CM) (303067132)
Switzerland 17 jaar en 53 dagen, volgende verjaardag: 03-02-2011
uitstekend in vorm, conditie matig
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: AFC Hueso Pirata (sinds 22-10-2010)
Total Skill Index (TSI):2 820
Loon:468 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen:0
Fysiek:fit
Specialiteit:Koppen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen:1/20 rampzalig
Verdedigen:5/20 matig
Positiespel:6/20 redelijk+2
Vleugelspel:4/20 zwak
Passen:7/20 goed+2
Scoren:3/20 slecht
Spelhervatting:2/20 waardeloos
Márton Babócsy (CM) (302278991)
Hungary 17 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar:AFC Hueso Pirata (sinds 12-10-2010)
Total Skill Index (TSI):2 610
Loon:468 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen:0
Fysiek:fit
Specialiteit:Krachtig
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen:1/20 rampzalig
Verdedigen:5/20 matig
Positiespel:7/20 goed+2
Vleugelspel:3/20 slecht
Passen:7/20 goed+1
Scoren:3/20 slecht
Spelhervatting:3/20 slecht
In principe geldt altijd: Trainees hebben de hoogste prioriteit.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef klootzzz het volgende:
Flap, Gijs en scud bedankt voor de input!
Nog even een laatste dan![]()
Als jullie ongeveer 15 miljoen in kas zouden hebben en in mijn situatie zouden zitten(lage reeks dus prestaties boeien even niet), wat zouden jullie inkopen als je zou beginnen met verdedigen?
Tevens heb ik nog 2 jonge PM trainees, die voor mij doen, veel hebben gekost. Zijn deze geschikt voor eventueel verdedigen trainen? Zitten vrij laag in verdedigen maar hebben wel leuke bijskills dan.
[..]
Veel dank!
quote:Kristiaan van Groningen (307916750)
17 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2011
"just 17, and already this far ..."
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: tta2003 (sinds 05-12-2010)
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-12-2010 20:55
Vraagprijs: 250 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
Die is wel geinigquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MrMoon het volgende:
een nieuwe van Groningen gevonden
[..]
Yep absoluut bedankt flap, het principe van al trainend geld verdienen en vervolgens je team versterken heb ik al onder de knie, zo ook de SP'r in huis hebben(heb bijv nu een spits met +14SH).quote:Op maandag 6 december 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In principe geldt altijd: Trainees hebben de hoogste prioriteit.
In het geval van verdedigen trainen: Zorg dat je 10 trainees hebt. Je kunt er voor kiezen om helemaal clean te beginnen met 10 17-jarigen, maar je kunt bijvoorbeeld ook beginnen met 5 17-jarigen, 3 18-jarigen en 2 19-jarigen. De def-skills van die 5 oudere trainees moeten dan ook wat hoger zijn, zodat je qua verdediging niet direct teveel onderdoet voor de concurrenten in de competitie. Mocht de competitie niet boeien, zou ik voor 10 17-jarigen gaan, om dan op termijn een trainee-carroussel te bouwen. Een aantal trainees van alle trainbare leeftijden, en op termijn de oudsten vervangen voor nieuwe jonkies.
De twee jongens die je laat zien, kunnen inderdaad wel mee in je trainingsschema, maar zullen niet heel veel opleveren.
Van het geld dat je dan over hebt, kun je je overige posities vullen. Afhankelijk van je prestatiedrift kun je proberen om een counterteam op te bouwen. Een hele goede keeper, ijzersterke spitsen en eventueel ook ijzersterke wingers zijn dan bepalend. Sowieso altijd met de juiste specialiteiten. Zorg ook voor minimaal 1 speler met waanzinnig hoge spelhervatting.
Is dit een antwoord waar je iets mee kunt?
Toptrainees binnenhalen staat niet altijd garant voor veel geld verdienen. Dat werkt eigenlijk alleen als je ze seizoenen achter elkaar optraint. Het kan lucratiever zijn om spelers 1/2/3 levels op te trainen, maar dat weet ik ff niet...quote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Yep absoluut bedankt flap, het principe van al trainend geld verdienen en vervolgens je team versterken heb ik al onder de knie, zo ook de SP'r in huis hebben(heb bijv nu een spits met +14SH).
Zat me eigenlijk meer af te vragen of het rendabel is en verstandig om van die 15mil die ik zal hebben, voor mijn doen, super trainees te halen. Oftewel het complete bedrag in trainees te stoppen, aangezien ik toch maar in de VII zit en als ik een herstart maak liever optimaal train(geld verdien) dan presteren. Degraderen en 2-3 seizoen in de VIII weer hangen is totaal geen probleem!
Misschien zelfs even keepen trainen om dan een monster voor mezelf op te trainen en dan in de verdedigenlinie mee laten trainen op woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |