Scudraketquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef DutchieBre het volgende:
wie houdt die punten van de GL/VJ awards bij ?
Als je je hebt opgegeven voor VJ/GL niet neequote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef DutchieBre het volgende:
Ok, dus ik hoef geen punten door te geven ?
Thnx.. het is idd een goed begin.. nu eens kijken of ik kan promoveren.. dat is namelijk wel de bedoeling..quote:
Ik ben wel eens slechter begonnen jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Thnx.. het is idd een goed begin.. nu eens kijken of ik kan promoveren.. dat is namelijk wel de bedoeling..
Jij bent ook niet slecht begonnen
beker heb ik geen last meer van. Ik kan me volledig focussen op de competitie (en training).. ik ga nu eerst mn keepers laten poppen, die zitten beide dicht tegen een volgend niveau aan.. daarna neem ik weer mn verdedigers onder handen..quote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben wel eens slechter begonnen ja
Hopelijk kan ik het zo volhouden.. Misschien maar de beker half laten lopen, zodat ik niet door blessures genaaid kan worden.
Ik weet niet, de uitslag komt vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 09:33 schreef Drassss het volgende:
Heb je gewonnen Flap? Alweer een nieuwe stem wedstrijd voor je sig zie ik?
Goh wat moet jij vol met spanning zitten zegquote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet, de uitslag komt vandaag
Tijd om het stadion weer eens op te fleuren en nieuwe stoeltjes te plaatsen. Mag ook wel na 5 jaar.quote:Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond op 17-12-2010.
Staanplaatsen: -1700
Gewone zitplaatsen: -500
Overdekte zitplaatsen: 2000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 200
Je wilt het niet weten!quote:Op maandag 6 december 2010 09:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goh wat moet jij vol met spanning zitten zeg
Balen dat hij zo "oud" is, maar hopelijk toch wat cash straks...quote:Timotheus Keen (308014937)
Netherlands 17 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 25-12-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: De Gekleurde Prent
(sinds 06-12-2010 (2/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Ik hoop voor je dat het Rauzer-promoteam geen roet in het eten heeft gegooidquote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet, de uitslag komt vandaag
Dat zou zomaar kunnen inderdaad! Maar ik heb geen zin om te tellen, daar hebben we personeel voorquote:Op maandag 6 december 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het Rauzer-promoteam geen roet in het eten heeft gegooid
quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen inderdaad! Maar ik heb geen zin om te tellen, daar hebben we personeel voor
Ik bedoel jou ook nietquote:Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer op t uit te zoeken. Rauzer helemaal niet mee gerekend in mn 1e telling.
Ik heb 2 kerst-UI's, maar ik weet nog niet welke ik leuker vindquote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik niet bij de eerste 3 zit... maar ik ga voor de kerst-UI
Ik heb er ook 2quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb 2 kerst-UI's, maar ik weet nog niet welke ik leuker vind
Ah ik dacht idd dat je wel op mij doelde maar dan met knipoog.quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik bedoel jou ook niet
De FEE-mods mogen aan de slag
Ik denk dat je 4e eindigt. Net geen 3e.....quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik niet bij de eerste 3 zit... maar ik ga voor de kerst-UI
Ik had al zo'n vermoeden dat Rauzer me voor zou zijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4e eindigt. Net geen 3e.....
Ja hij heeft helaas vaker op de 1e plek gestaan....quote:Op maandag 6 december 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat Rauzer me voor zou zijn
Hoi piepeloi..quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef klootzzz het volgende:
Middag heren, dames, appels en peren!
Was erg hachée-uiterlijk dus?quote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
(20j wk Verdedigen, redelijk Passen, NL, [Krachtig] en goed karakter)
Duitsers zijn altijd vervelend in het voetbal hequote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoi piepeloi..
Vervelende Duitsers weer vandaag. Beetje in de laatste minuut lopen overbieden telkens.. 't Is dat 3,7 miljoen me iets te gortig werd voor een trainee die weliswaar A-waardig is maar ik niet per se nodig heb (20j wk Verdedigen, redelijk Passen, NL, [Krachtig] en goed karakter)
Ik heb 10 17/18 jarigen aangeschaft.quote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Duitsers zijn altijd vervelend in het voetbal he
Mooie speler wel, zijn hier verdedigen trainers die tips voor me hebben aangezien ik over een aantal weken ga overschakelen? Krachtige spelers voor CV, Koppers voor de vleugels neem ik aan, trainen/kopen jullie een mix van spelers in voor de centrale plekken met pos en passen of kan ik beter alleen hoog vleugel inkopen en hoog PM inkopen en vervolgens verdedigen/passen trainen?
Ik wil denk ik als overlap periode ook me huidige mids nog een niveautje of 2 verdedigen geven en het hele zwikkie begin volgend seizoen te verkopen, met de verkoop van me spitsen en nog 2 jeugdige talentjes die ik kan promoveren heb ik dan ongeveer 8 a 9 miljoen om trainees in te kopen, los van de mids die ik dan nog ga verkopen dus aan geld geen gebrek.
Wat zouden jullie doen met zo'n budget om verdedigen te gaan trainen?
Hoe kan ik deze wedstrijd ooit hebben gewonnen ?quote:Team Formatie Tactiek Score Loddar Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv
FC Rudolfus 3-4-3 Centrumaanval (briljant) 3 8.43 144 41 45 58 41.0 13.0 17.0 11.0
LFJ Breda 4-4-2 Pressievoetbal (zwak) 4 5.32 122 51 27 44 38.0 14.5 15.5 8.0
Gelukquote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze wedstrijd ooit hebben gewonnen ?
In feite wel, (bijna) alles in Hattrick wat betreft kansverdeling en scoren etc is gebaseerd op kansen, en dus is er een stuk random bij, en dus kun je geluk of pech hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 15:20 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Is geluk ook een factor in Hattrick ? Ik ga echt keihard degraderen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |