wat was het probleem met hem?quote:Op zondag 5 december 2010 16:09 schreef Pietje28 het volgende:
+ v Middelkoop is eindelijk weg
- Tja zijn er zoveel, grootste is natuurlijk de compleet belachelijke bezuiniging op defensie nadat defensie sinds 2003 kei hard dubbel heeft moeten liggen om de uitzendingen draaiend te houden.
Dat doe je dan op een goede manier en vervolgens word je door je eigen politiek kei hard van achteren onderuit getrapt.
Heeft van Middelkoop niet gezorgd voor de verlenging van de Uruzgan missie?quote:Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat was het probleem met hem?
vond het prima vent...
wanneer zou je vertrekken dan? mocht je(zoals vel amerikanen) via Kabul het land binnen komen, laat t ff weten. Dan zorg ik dat de koffie klaar staatquote:Op maandag 6 december 2010 04:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Was je KPL een frocking?
Mijn diepte punten de begravenissen van collegas
Mijn hoogte punt volgende woensdag bijtekenen en waarschijnlijk een uitzending.
Blue skies and soft landings on the big FOB in the sky.
MSG Van Aalst
SFC Grider
Chevron!quote:Op maandag 6 december 2010 04:56 schreef Bouke-p het volgende:
uh frocking? ik ben sld1 en zit nu tijdens uitzending op een kpl functie --> tijdelijke bevordering en bij aankomst in nederland is het gele streep dr af en 2 rode dr weer op....
en wat is daar het probleem van dan?quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Heeft van Middelkoop niet gezorgd voor de verlenging van de Uruzgan missie?
Dat was totaal onverantwoord qua financiën, personeel zelf gaf al aan dat ze op hun tenen liepen, commando's die uitgeput waren van de vele uitzendingen, en dan niet te vergeten het hele kostenplaatje.quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en wat is daar het probleem van dan?
Zolang defensie er zelf ook wilde blijven, vind ik het prima.
Had totaal geen moeilijkheden met Middelkoop.
Vind Hillen een ergere baas op dit moment..
Neem jij het nu met droge ogen op voor van Middelkoop???quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en wat is daar het probleem van dan?
Zolang defensie er zelf ook wilde blijven, vind ik het prima.
Had totaal geen moeilijkheden met Middelkoop.
Vind Hillen een ergere baas op dit moment..
Vestzak, broekzak.quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Pumatje het volgende:
Ik weet ook wel wat de missie heeft gekost, ik weet ook dat het verloren gegaan materieel niet betaald zou worden door het budget van Defensie.. maar zou aangevuld worden met geld van de centrale regering.
Goh, en Middelkoop deed dat anders met zijn "intentie"???quote:Terwijl die slijmbakkes wel zit te wroeten in de anus van de Navo om maar geen nee te hoeven zeggen.
ja is ook zo, maar nieuwe Minister nieuwe mogelijkheden, deze gaat gewoon lekker doorquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vestzak, broekzak.
[..]
Goh, en Middelkoop deed dat anders met zijn "intentie"???
Dat dacht ik bij het hele rijtje wat ik gepost had...quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar nieuwe Minister nieuwe mogelijkheden, deze gaat gewoon lekker door
V. Middelkoop lag verschrikkelijk slecht bij zo ongeveer de complete krijgsmacht (van soldaat tot hoog in de staf). Dit omdat ie duidelijk geen hol gaf om defensie. Hij heeft de plek gekregen omdat er toevallig nog een CU minister bij. Hij had totaal geen enige ervaring of affectie met defensie.quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar nieuwe Minister nieuwe mogelijkheden, deze gaat gewoon lekker door
Das ook lullig!quote:Op maandag 6 december 2010 04:56 schreef Bouke-p het volgende:
uh frocking? ik ben sld1 en zit nu tijdens uitzending op een kpl functie --> tijdelijke bevordering en bij aankomst in nederland is het gele streep dr af en 2 rode dr weer op....
Neehoor, ik had ook gewoon als sld1 deze kant opgestuurd kunnen worden. Bij de eerstvolgende bevorderingsronde heb ik nu meer kans omdat ik al een (operationele) kpl functie gedraaid heb.quote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoogtepunt: Aangenomen worden voor mn opleiding aan de KMA.
Dieptepunt: Ontheven worden van mijn opleiding aan de KMA.
Kortom, je voldeed niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Mutatie en onvoldoende tussentijdse beoordeling (competentieontwikkeling). Dit icm een gebrek aan geld bij MinDef en je word er asap uitgeknikkert.
Ga zitten cadet Hoogvlieger, ik lees hier dat jij al een tijdje met een mutatie worstelt en ook dat je een beetje een grijze muis bent in het peloton. Van toekomstig leiders mogen, nee moeten we verwachten dat ze initatief tonen en hun kop boven het maaiveld uit durven te steken. Bij jou kwam dat waarschijnlijk door je te jonge leeftijd niet echt uit de verf. Derhalve zie ik me genoodzaakt, na overleg met het kader, je te verwijderen van deze opleiding.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
kan wat subtieler maar je hebt wel gelijk
Kun je dat ff naar mn PC mailen?:P wie weet kan ze dan regelen dat ik kpl blijfquote:
Ja dat bedacht ik ook vanochtend. Ben benieuwd hoe dat precies gegaan is.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef Bouke-p het volgende:
@Hoogvlieger,
ben je MET blessure op straat geflikkerd? Zo ja, dan ben je stom dat je je dr uit hebt laten gooien. Daar is nou een rempel voor uitgevonden!
Naja doe dan t eerste maar. Mutatie is niet chronisch ofso (marsfractuur) en om nou te zeggen grijze muis... nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga zitten cadet Hoogvlieger, ik lees hier dat jij al een tijdje met een mutatie worstelt en ook dat je een beetje een grijze muis bent in het peloton. Van toekomstig leiders mogen, nee moeten we verwachten dat ze initatief tonen en hun kop boven het maaiveld uit durven te steken. Bij jou kwam dat waarschijnlijk door je te jonge leeftijd niet echt uit de verf. Derhalve zie ik me genoodzaakt, na overleg met het kader, je te verwijderen van deze opleiding.
Heb 3 weken terug een marsfractuur opgelopen. Is dus met een tijdje rust houden weer over. En heb wel een Proces Verbaal van Ongeval op laten maken. En het RemPel, of IBP (individueel begeleidings peloton) zoals het bij ons heet is voor cadetten waarvan de de beoordeling nog wel goed is en die dus een lichting later kunnen instromen. Dat zagen ze bij mij niet zitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Kun je dat ff naar mn PC mailen?:P wie weet kan ze dan regelen dat ik kpl blijf
@Hoogvlieger,
ben je MET blessure op straat geflikkerd? Zo ja, dan ben je stom dat je je dr uit hebt laten gooien. Daar is nou een rempel voor uitgevonden!
Ben nu 19. Heb advies gekregen om eerst paar jaar ervaring op te doen op de punten waar het mis ging (dmv opleiding of werken), en als ik dan nog steeds het zelfde doel heb het gewoon weer proberen. Zit er over te denken om misschien bij de natres te gaan, omdat ik toch graag de connectie met defensie wil houden en het militair zijn gewoon super vind.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef Vortix het volgende:
Ah op die manier. Dat dacht ik al. Vervelende combinatie dus... Vervelend man. Maar je gaat het over een paar jaar dus weer proberen? Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Mag ook over PM
Dat is neem ik aan je gewonden pensioen oid?quote:Op zondag 5 december 2010 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[knip].
Mijn persoonlijke hoogtepunt mbt Defensie is dat ik mijn MiP nu blijf behouden tot het 65ste levensjaar.
Dat is idd een militair pensioen ja. Klopt dusquote:Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef rubje het volgende:
[..]
Dat is neem ik aan je gewonden pensioen oid?![]()
maar je had toch een baan gevonden las ik ergens in NL als docent?
Ah. Thanks.quote:
quote:
onverwacht uit bed worden gehaald voor een paar leuke daagjes in het veld, of net terugkomen van een oefening en net als je de poort inrijdt, en je op de plee zit bij je lurv terug het bos in wordt gesleurd...quote:
Ja, dat het bij ons niet apart genoeg is om het een naampje te geven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
[..]
onverwacht uit bed worden gehaald voor een paar leuke daagjes in het veld, of net terugkomen van een oefening en net als je de poort inrijdt, en je op de plee zit bij je lurv terug het bos in wordt gesleurd...
als dat een landmacht ding is zegt dat genoeg over de Marns
quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef AchJa het volgende:
Ohja, waar ging het topic ook alweer over.
Hoogtepunt:
Het salaris van afgelopen maand.
Dieptepunt:
Ipv 6 maar 3 raketten krijgen.
Och, hetzelfde met de klimtoren als "grensverleggende activiteit" (nog zo'n landmachtgrap)..quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef Pumatje het volgende:
dat is bij ons ook zo hoor.
zit nu 1,5 jaar bij mijn huidige eenhd.
nog geen mt gezien, geen tijd voor, en oefeningen zijn al serieus genoeg.
komende jaar alleen maar niveau 4 en zelfs 5 oefeningen!
in Gutz altmarck en Oberlausitz samen met die apen van de infanterie
Dieptepunt: -40 Cquote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef Druid het volgende:
Hoogtepunt: 39.000 ft
Dieptepunt: ~-100 ft
De simpelste: Para Wing Bquote:Op donderdag 16 december 2010 16:39 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zie dat meerdere lui hun wings hebben gehaald.
Welke wings als ik vragen mag?
Jawohl, maar Sine doelde op die taco-post van jou..quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welke had jij dan ook alweer? Brevet A?
Wat is er mis met taco's dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jawohl, maar Sine doelde op die taco-post van jou..
Kijk naar de focking topictitel..quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er mis met taco's dan?
Ohhh, wacht!!!! FUCK!!!!!! whehehehequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kijk naar de focking topictitel..
In dit geval is daar alle reden toe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, beast jezelf maar even tot de pijngrens..
oud en verstrooid? Dat ze mijn as straks maar verstrooien dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, jij bent ook de jongste niet meer..
Vroegah idd!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:10 schreef Vronsky het volgende:
Uhu, ik zit ook te wachten tot ER eens een post gaat beginnen met:
"VROEGER...."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |