wat was het probleem met hem?quote:Op zondag 5 december 2010 16:09 schreef Pietje28 het volgende:
+ v Middelkoop is eindelijk weg
- Tja zijn er zoveel, grootste is natuurlijk de compleet belachelijke bezuiniging op defensie nadat defensie sinds 2003 kei hard dubbel heeft moeten liggen om de uitzendingen draaiend te houden.
Dat doe je dan op een goede manier en vervolgens word je door je eigen politiek kei hard van achteren onderuit getrapt.
Heeft van Middelkoop niet gezorgd voor de verlenging van de Uruzgan missie?quote:Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat was het probleem met hem?
vond het prima vent...
wanneer zou je vertrekken dan? mocht je(zoals vel amerikanen) via Kabul het land binnen komen, laat t ff weten. Dan zorg ik dat de koffie klaar staatquote:Op maandag 6 december 2010 04:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Was je KPL een frocking?
Mijn diepte punten de begravenissen van collegas
Mijn hoogte punt volgende woensdag bijtekenen en waarschijnlijk een uitzending.
Blue skies and soft landings on the big FOB in the sky.
MSG Van Aalst
SFC Grider
Chevron!quote:Op maandag 6 december 2010 04:56 schreef Bouke-p het volgende:
uh frocking? ik ben sld1 en zit nu tijdens uitzending op een kpl functie --> tijdelijke bevordering en bij aankomst in nederland is het gele streep dr af en 2 rode dr weer op....
en wat is daar het probleem van dan?quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Heeft van Middelkoop niet gezorgd voor de verlenging van de Uruzgan missie?
Dat was totaal onverantwoord qua financiën, personeel zelf gaf al aan dat ze op hun tenen liepen, commando's die uitgeput waren van de vele uitzendingen, en dan niet te vergeten het hele kostenplaatje.quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en wat is daar het probleem van dan?
Zolang defensie er zelf ook wilde blijven, vind ik het prima.
Had totaal geen moeilijkheden met Middelkoop.
Vind Hillen een ergere baas op dit moment..
Neem jij het nu met droge ogen op voor van Middelkoop???quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en wat is daar het probleem van dan?
Zolang defensie er zelf ook wilde blijven, vind ik het prima.
Had totaal geen moeilijkheden met Middelkoop.
Vind Hillen een ergere baas op dit moment..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |