Vestzak, broekzak.quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Pumatje het volgende:
Ik weet ook wel wat de missie heeft gekost, ik weet ook dat het verloren gegaan materieel niet betaald zou worden door het budget van Defensie.. maar zou aangevuld worden met geld van de centrale regering.
Goh, en Middelkoop deed dat anders met zijn "intentie"???quote:Terwijl die slijmbakkes wel zit te wroeten in de anus van de Navo om maar geen nee te hoeven zeggen.
ja is ook zo, maar nieuwe Minister nieuwe mogelijkheden, deze gaat gewoon lekker doorquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vestzak, broekzak.
[..]
Goh, en Middelkoop deed dat anders met zijn "intentie"???
Dat dacht ik bij het hele rijtje wat ik gepost had...quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar nieuwe Minister nieuwe mogelijkheden, deze gaat gewoon lekker door
V. Middelkoop lag verschrikkelijk slecht bij zo ongeveer de complete krijgsmacht (van soldaat tot hoog in de staf). Dit omdat ie duidelijk geen hol gaf om defensie. Hij heeft de plek gekregen omdat er toevallig nog een CU minister bij. Hij had totaal geen enige ervaring of affectie met defensie.quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar nieuwe Minister nieuwe mogelijkheden, deze gaat gewoon lekker door
Das ook lullig!quote:Op maandag 6 december 2010 04:56 schreef Bouke-p het volgende:
uh frocking? ik ben sld1 en zit nu tijdens uitzending op een kpl functie --> tijdelijke bevordering en bij aankomst in nederland is het gele streep dr af en 2 rode dr weer op....
Neehoor, ik had ook gewoon als sld1 deze kant opgestuurd kunnen worden. Bij de eerstvolgende bevorderingsronde heb ik nu meer kans omdat ik al een (operationele) kpl functie gedraaid heb.quote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoogtepunt: Aangenomen worden voor mn opleiding aan de KMA.
Dieptepunt: Ontheven worden van mijn opleiding aan de KMA.
Kortom, je voldeed niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Mutatie en onvoldoende tussentijdse beoordeling (competentieontwikkeling). Dit icm een gebrek aan geld bij MinDef en je word er asap uitgeknikkert.
Ga zitten cadet Hoogvlieger, ik lees hier dat jij al een tijdje met een mutatie worstelt en ook dat je een beetje een grijze muis bent in het peloton. Van toekomstig leiders mogen, nee moeten we verwachten dat ze initatief tonen en hun kop boven het maaiveld uit durven te steken. Bij jou kwam dat waarschijnlijk door je te jonge leeftijd niet echt uit de verf. Derhalve zie ik me genoodzaakt, na overleg met het kader, je te verwijderen van deze opleiding.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
kan wat subtieler maar je hebt wel gelijk
Kun je dat ff naar mn PC mailen?:P wie weet kan ze dan regelen dat ik kpl blijfquote:
Ja dat bedacht ik ook vanochtend. Ben benieuwd hoe dat precies gegaan is.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef Bouke-p het volgende:
@Hoogvlieger,
ben je MET blessure op straat geflikkerd? Zo ja, dan ben je stom dat je je dr uit hebt laten gooien. Daar is nou een rempel voor uitgevonden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |