Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja dat dacht ik ook, totdat ie er een keer vanaf viel, pats zo op de tegels, en raad eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zijn die wasbakjes toch voor? Om als laptopsteun te gebruiken?
Iedereen heeft het toilet van marijke gezienquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen heeft het toilet van marijke gezien
Al zag ik niemand met laptop er in gaan, dat scheelt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee maar meer dan de helft heeft een smartpheno smartphonequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zag ik niemand met laptop er in gaan, dat scheelt.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar meer dan de helft heeft een smartpheno
Het wasbakje, niet het kraantje, gekkiequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Het kraantje van onze wasbak is te irritant als laptopsteun
Jij mijdt me. Zelfs op de uni.quote:
Mwoa, ik ben het smartphenotje al gewend, dus ik zit daar prima meequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wasbakje, niet het kraantje, gekkie
Zie je!quote:
Sorryquote:
Ah, leef je weer. Oude SC-mol.quote:
Alle dagen dat ik thuis ben. Vanaf februari dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry
wanneer mag ik je nespresso komen testen?
pjotrquote:
He wat?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle dagen dat ik thuis ben. Vanaf februari dus
Mja, mijn ouders hebben ze meegebrachtquote:
Symquote:
waarom ben je vanaf februari thuis?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle dagen dat ik thuis ben. Vanaf februari dus
nou hier nogquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:30 schreef Stuart het volgende:
De sneeuw is hier nu bijna weg door de regen
Ik zal mijn moeder vragen of ze ze voor mij ook mee kan nemenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, mijn ouders hebben ze meegebracht
Waarom niet? Heb je liever die vieze sneeuwdrap overalquote:
ze hebben in praag een hele molletjewinkelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder vragen of ze ze voor mij ook mee kan nemen
sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je liever die vieze sneeuwdrap overal
wat nou drab?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je liever die vieze sneeuwdrap overal
Ik ben 12 jaar geleden in Praag geweest, maar kan het me niet herinnerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ze hebben in praag een hele molletjewinkel
Ooh, hier allang niet meer maar bij ons is het ook iets warmer geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
wat nou drab?
Er ligt hier een prachtig pak sneeuw
Ligt er nog veel sneeuw bij jouquote:
Wel veel wit spul.quote:
van het weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
er zijn genoeg dingen mooier dan praten
Ik 13 jaar geledenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 12 jaar geleden in Praag geweest, maar kan het me niet herinneren
preciesquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Want je kunt alleen met eensgezinden praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Bij gf, slimpie. Dat BBC stompt je ook af.quote:
Jij bent ook echt de enige die die kan hebben, zomaar.quote:
Bij nader inzien kan het ook 11 jaar geleden zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik 13 jaar geleden
Maar mijn ouders waren er afgelopen zomer en hebben foto's gemaakt
Niemand woont in een verongelukte space shuttlequote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
ik at vandaag egeltjes
jouw bakker is echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
ik at vandaag egeltjes
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik doelde op het witte spul, duhquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij gf, slimpie. Dat BBC stompt je ook af.
niet als je nou nog moet rijdenquote:
Dan was je snelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand woont in een verongelukte space shuttle![]()
ik zag het wel hoor, je ninja edit
ja hij maakt ook muizen zo en slangen natuurlijk voor kliene kinderen mja pezu is dat ook somsquote:
Hoe bizar is datquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer licht op mijn auto
Gisteren besloten alle 4 de lampen spontaan tegelijk stuk te gaan
dan ga je te paardquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als je nou nog moet rijden
Alle 4 tegelijk :dquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Gaat er 1, dan gaan ze allemaal. Het is een complot.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, hoi lieve binnenkomers
in 2 kilometer reed ik ineens in het donkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ga je te paardnet als sinterklaas
[..]
Alle 4 tegelijk :d
Dat ben ik, dat ben ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi trouwens, lief meubilairquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Sugarquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
oefquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 2 kilometer reed ik ineens in het donker
Gelukkig deden mijn mistlampjes het nog
vandaag ben ik een stoelquote:
hihi, je zei slikkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vandaag ben ik een stoel![]()
*slikt foute opmerking in*
Vannacht mijn matrasjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik op je zittenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
De man van Kwikfit geloofde me niet dat ik dat zei, en toch is het echt waarquote:
kwikfitquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De man van Kwikfit geloofde me niet dat ik dat zei, en toch is het echt waar
nee, snap ik hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde uiteraard niet impliceren dat ik de enige was
ja, precies, ik wilde zeggen kom je op me zittenquote:
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervangenquote:
Preciesquote:
Ze hebben bij de plaatselijke vestiging ooit een halve minuut nodig gehad om mijn lampen te stellen. Kostte me 10 euroquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervnagen
ongediplomeerd klote personeelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervangen
Kwikfit Heerhugwaard is een ballentent
stop loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die die kan hebben, zomaar.
handigquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
In Heerhugowaard weigernden ze vorige keer mijn lampen te vervangen om 5 uur omdat ze om half zes dichtgingen en het te lang werk zou zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongediplomeerd klote personeel
Nog steeds verliefd op niemand?quote:
Kom ik ze wel bij je leegdrinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog 3 flesjes staan, ik vind het niet zo lekker
is dat die appelcidershit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog 3 flesjes staan, ik vind het niet zo lekker
Dat was die redbull toch?quote:
Nee, dat is monster meen ik, waar iemand anders het over hadquote:
Trev is een monsterquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is monster meen ik, waar iemand anders het over had
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ook Toto, maar dan anders:
Kijk zeker de eerste minuut even met het geluid wat harder
Ik houd het wel op Jackquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet zo van cider, dan neem ik toch liever een fles wijn
Ik ben niet zo van de wijn en al helemaal niet rode wijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet zo van cider, dan neem ik toch liever een fles wijn
Af en toe een whiskey is wel lekker jaquote:
een lekker Zuid Amerikaanse Chardonnay, of een goede Merlot/Cabernet Sauvignon gaat er bij mij wel in hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de wijn en al helemaal niet rode wijn
Ik neem er vanavond af en toe eentjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Af en toe een whiskey is wel lekker ja
Southern Comfortquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is je moeder?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
Och gut, dat fragment bij ik hou van holland
Wordt wel een beetje een rare dag zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
stop loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uhuhquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb er totaal geen verstand van moet ik je bekennenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een lekker Zuid Amerikaanse Chardonnay, of een goede Merlot/Cabernet Sauvignon gaat er bij mij wel in hoor
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Southern Comfort
Ik heb een flesje staan, ik neem er straks een
ik heb me er wel een beetje in verdiept, en wijnproeven vind ik ook erg leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van moet ik je bekennen
als zo'n RTL-hond het aan mij vraagt eindigt die in de maasquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
Is het alleen whiskey als het uit Ierland of Schotland komt somsquote:
BINGO!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het alleen whiskey als het uit Ierland of Schotland komt soms
die versie is echt tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ook Toto, maar dan anders:
Kijk zeker de eerste minuut even met het geluid wat harder
Als je van wijn houdt lijkt me dat ook leuk om te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb me er wel een beetje in verdiept, en wijnproeven vind ik ook erg leuk
Nee, Jack komt toch ook uit de USAquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens mee gedaan aan een test en ik had er 17 van de 20 goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je van wijn houdt lijkt me dat ook leuk om te doen
Oooohquote:
Wow, knap manquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens mee gedaan aan een test en ik had er 17 van de 20 goed.
De laatste 3 lukte niet meer omdat ik als een toeter was
Je moet het ook uitspugen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens mee gedaan aan een test en ik had er 17 van de 20 goed.
De laatste 3 lukte niet meer omdat ik als een toeter was
das is toch ook geen eckte whiskeyquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Wanneer is iets whiskey dan en wanneer is het bourbon?
Four Roses is ook bourbon toch
Je moest raden hoeveel druivensoorten erin zaten en welke bijsmaken erin zaten en wat de tanigheid was..quote:
Er staan hier ehm, 7 verschillende ::Dquote:
Sterker nog, whisky is schots, whiskey is iersquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat tof als je dat allemaal kunt proevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moest raden hoeveel druivensoorten erin zaten en welke bijsmaken erin zaten en wat de tanigheid was..
Whiskey is whiskey, boutbon is een likeur waar whiskey in zit (en o.a. perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel)quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Wanneer is iets whiskey dan en wanneer is het bourbon?
Four Roses is ook bourbon toch
Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Sterker nog, whisky is schots, whiskey is iers
Ik zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moest raden hoeveel druivensoorten erin zaten en welke bijsmaken erin zaten en wat de tanigheid was..
dan is Southern Comfort zeker een Bourbonquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Whiskey is whiskey, boutbon is een likeur waar whiskey in zit (en o.a. perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel)
Alcohol.quote:
Oooh, aha, dank voor de uitleg. Dus is het juist dat whiskey vaak duurder isquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Whiskey is whiskey, boutbon is een likeur waar whiskey in zit (en o.a. perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel)
honing rumquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Southern Comfort is de enige sterke drank die ik echt lekker vind.
Ik drink misschien 2 flesjes per jaar
Ik ietsje meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Southern Comfort is de enige sterke drank die ik echt lekker vind.
Ik drink misschien 2 flesjes per jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is de stroperigheid die wordt veroorzaakt door de Tanine uit de druiven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnenIk weet niet eens wat tanigheid is
Een goede vodka is zekerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
honing rum
een mooi single malt![]()
raki![]()
een goede vodka![]()
tequila![]()
pff zoveel lekkers
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Single malt ftw
Ik ook van horen zeggen, zou het zelf niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow en ik vergeet Sambucaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
honing rum
een mooi single malt![]()
raki![]()
een goede vodka![]()
tequila![]()
pff zoveel lekkers
Nee hoor. Al heb je wel van dat goedkope spul wat ze whiskey noemen maar eigenlijk nog te vies is om te mixen. Jack is momenteel mijn favorietquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, aha, dank voor de uitleg. Dus is het juist dat whiskey vaak duurder is
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Single malt ftw
Dat is whiskey? Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb hier een fles 12 jaar oude Grouse staanquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor. Al heb je wel van dat goedkope spul wat ze whiskey noemen maar eigenlijk nog te vies is om te mixen. Jack is momenteel mijn favoriet
damn, ik lust toch meer sterke drank dan ik dacht. Jagermeister is ook lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit sterke drank. Heel enkel keertje red bull Jagermeister
Ik zou het hier met monster kunnen doen maar vind ik zonde van bijdequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
ugh bah, red bullquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
Geen idee.quote:
en die wordt vanzelf nog heel wat ouderquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles 12 jaar oude Grouse staan
Volgende meet dan doen? zorg ik er wel voor dat die ijskoud isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik lust toch meer sterke drank dan ik dacht. Jagermeister is ook lekker.
Maar ik drink het praktisch nooit
Kun je leren drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Whiskey lust ik vrijwel nooit. Alleen Whyte & MacKay en JW Blue Label.
Famous Grouse, dat is toch een bitter likeur ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles 12 jaar oude Grouse staan
niet waarquote:
baileys zelf makenquote:
Whehehe is goed hoor, maar wel een gevaarlijk goedje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgende meet dan doen? zorg ik er wel voor dat die ijskoud is
Dat is coma-zuipen ook. Het betekent niet dat het leuk of lekker isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
Hier heet dat jagerbomb en dat is razend populair![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
Hier heet dat jagerbomb en dat is razend populair![]()
Berenburg vast ook dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik lust toch meer sterke drank dan ik dacht. Jagermeister is ook lekker.
Maar ik drink het praktisch nooit
is al 20 jaar niet meer zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens tonic bijgooien
En je wordt er zo lekker warm vanquote:
Zo op zijn tijdquote:
Ik weet dat het gevaarlijk isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe is goed hoor, maar wel een gevaarlijk goedje.
Deden we vroeger dobbelspelletjes mee
Ik dacht whiskeyquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Famous Grouse, dat is toch een bitter likeur ?
ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt alles leren drinken
Zelf koffie, als je dat zou willen
pertinent niet waarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt alles leren drinken
Zelf koffie, als je dat zou willen
Ja, dat spul drink je alleen wel erg snel. Maar heerlijk, zeker in de winterquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je wordt er zo lekker warm van
Mijn versie is toch mooier hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn versie is toch mooier hoor
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat spul drink je alleen wel erg snel. Maar heerlijk, zeker in de winter
Maar dat is ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En wat ik nog wel eens lekker vind als het heeel koud is, is warme chocolademelk met Stroh rum
Kut, ik ben alcoholist
Het is echt een waanzinnig goed koorquote:
Stroh rum heb ik al sinds mijn 14e niet meer gehadquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En wat ik nog wel eens lekker vind als het heeel koud is, is warme chocolademelk met Stroh rum
Kut, ik ben alcoholist
het zegt me niet eens wat. Kudt, ik ben alcohol-n00bquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Kut, ik ben alcoholist
Lekker toch, even een fles Baileys opzuipen. Hier zijn ze nu maar £10 voor een literquote:
hier haalt ie de 13 jaar niet hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die wordt vanzelf nog heel wat ouder
Ik krijg serieus koppijn van de luchtquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Famous Grouse, dat is toch een bitter likeur ?
quote:
welquote:
Otis Reddingquote:
En welke heb je dan gehad, de lichte of de zware?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Stroh rum heb ik al sinds mijn 14e niet meer gehad
jij komt toch ook niet met argumentenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je nog argumenten, of ben je gewoon dwars?
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben te slap om geen alcohol te drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ik blijf toch maar bij m'n sapje als ik thuis ben
ik kom wel met je alcoholerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Kut, ik ben alcoholist
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben te slap om geen alcohol te drinken
nee hoor koop beide maar en doe het naquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
hier haalt ie de 13 jaar niet hoor
[..]
Ik krijg serieus koppijn van de lucht
[..]
[..]
[..]
wel
jij bent 14quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ik blijf toch maar bij m'n sapje als ik thuis ben
ik soms bij vrienden, maar hetzelfde met blowen, soms kan het lekker zijn, maar ik zie het nut er niet van in om het dagelijks te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blowen vind ik echt helemaal niksquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik soms bij vrienden, maar hetzelfde met blowen, soms kan het lekker zijn, maar ik zie het nut er niet van in om het dagelijks te doen
LIESquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn versie is toch mooier hoor
Uitzonderingen bevestigen de regel, uiteraardquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij komt toch ook niet met argumenten![]()
maar ik kan je wel verklappen hoe graag ik sommige dingen ook wil leren drinken of eten, dat is onmogelijk bij mij
Zeg ehm..de 17e he? *wink*wink*quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
Lekker toch, even een fles Baileys opzuipen. Hier zijn ze nu maar £10 voor een liter
sorryquote:
Jaaaaa, gelukkig nog wel voor de komende 5 maandenquote:
Of te verslaafd? Ik weet niet hoe het werkt hoor. meestal ben ik met de auto en na mijn ongeluk heb ik gezworen nooit een druppel alcohol te drinken voor het rijden. Dat leed wat het kan veroorzaken wil ik niemand aan doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blowen vind ik echt helemaal niks
Oooh, ik zou niet met die zooi gaan slepen hoor. Koop ik het gewoon in Nederlandquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg ehm..de 17e he? *wink*wink*
toch niet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij komt toch ook niet met argumenten![]()
maar ik kan je wel verklappen hoe graag ik sommige dingen ook wil leren drinken of eten, dat is onmogelijk bij mij
Ik zal nooit rijden met drank op hoor. Maar misschien ben ik wel verslaafd jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of te verslaafd? Ik weet niet hoe het werkt hoor. meestal ben ik met de auto en na mijn ongeluk heb ik gezworen nooit een druppel alcohol te drinken voor het rijden. Dat leed wat het kan veroorzaken wil ik niemand aan doen.
het is hier ook doorlopend in de aanbieding nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik zou niet met die zooi gaan slepen hoor. Koop ik het gewoon in Nederland
ik doe het geregeld, maar als ik zie dat de helft van mijn klas stoned in de les zit, nee, dat zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel, bij mij gaat dat echt niet lukkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet...
Ik heb Franse kaas leren eten
Ik heb olijven leren eten
Ik heb oesters leren eten
En wat met eten kan, kan met dirnken ook
Mijn vrouw heeft een allergie, weinig aan te leren dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet...
Helemaal goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is hier ook doorlopend in de aanbieding nu
bij allergie houdt het gewoon opquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een allergie, weinig aan te leren dus
quote:
ik heb het pas ook gedaan en het klonterde als een pak maizena in de soepquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor koop beide maar en doe het na![]()
laatst nog gedaan voor iemand die het ook niet wou geloven
dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oh, ja, ik bedoelde even wat anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het wel gedaan hoor, maar geef mij maar een goeie borrel
quote:
Die fase heb ik overgeslagen.quote:
olijven gooi ik nog steeds naar TJ's hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |