Zeg ehm..de 17e he? *wink*wink*quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
Lekker toch, even een fles Baileys opzuipen. Hier zijn ze nu maar £10 voor een liter
sorryquote:
Jaaaaa, gelukkig nog wel voor de komende 5 maandenquote:
Of te verslaafd? Ik weet niet hoe het werkt hoor. meestal ben ik met de auto en na mijn ongeluk heb ik gezworen nooit een druppel alcohol te drinken voor het rijden. Dat leed wat het kan veroorzaken wil ik niemand aan doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben te slap om geen alcohol te drinken
Nou...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blowen vind ik echt helemaal niks
Oooh, ik zou niet met die zooi gaan slepen hoor. Koop ik het gewoon in Nederlandquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg ehm..de 17e he? *wink*wink*
toch niet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij komt toch ook niet met argumenten![]()
maar ik kan je wel verklappen hoe graag ik sommige dingen ook wil leren drinken of eten, dat is onmogelijk bij mij
Ik zal nooit rijden met drank op hoor. Maar misschien ben ik wel verslaafd jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of te verslaafd? Ik weet niet hoe het werkt hoor. meestal ben ik met de auto en na mijn ongeluk heb ik gezworen nooit een druppel alcohol te drinken voor het rijden. Dat leed wat het kan veroorzaken wil ik niemand aan doen.
het is hier ook doorlopend in de aanbieding nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik zou niet met die zooi gaan slepen hoor. Koop ik het gewoon in Nederland
ik doe het geregeld, maar als ik zie dat de helft van mijn klas stoned in de les zit, nee, dat zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel, bij mij gaat dat echt niet lukkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet...
Ik heb Franse kaas leren eten
Ik heb olijven leren eten
Ik heb oesters leren eten
En wat met eten kan, kan met dirnken ook
Mijn vrouw heeft een allergie, weinig aan te leren dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet...
Helemaal goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is hier ook doorlopend in de aanbieding nu
bij allergie houdt het gewoon opquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een allergie, weinig aan te leren dus
quote:
ik heb het pas ook gedaan en het klonterde als een pak maizena in de soepquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor koop beide maar en doe het na![]()
laatst nog gedaan voor iemand die het ook niet wou geloven
dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oh, ja, ik bedoelde even wat anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het wel gedaan hoor, maar geef mij maar een goeie borrel
quote:
Die fase heb ik overgeslagen.quote:
olijven gooi ik nog steeds naar TJ's hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |