Nee hoor. Al heb je wel van dat goedkope spul wat ze whiskey noemen maar eigenlijk nog te vies is om te mixen. Jack is momenteel mijn favorietquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, aha, dank voor de uitleg. Dus is het juist dat whiskey vaak duurder is
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Single malt ftw
Dat is whiskey? Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb hier een fles 12 jaar oude Grouse staanquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor. Al heb je wel van dat goedkope spul wat ze whiskey noemen maar eigenlijk nog te vies is om te mixen. Jack is momenteel mijn favoriet
damn, ik lust toch meer sterke drank dan ik dacht. Jagermeister is ook lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit sterke drank. Heel enkel keertje red bull Jagermeister
Ik zou het hier met monster kunnen doen maar vind ik zonde van bijdequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
ugh bah, red bullquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
Geen idee.quote:
en die wordt vanzelf nog heel wat ouderquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles 12 jaar oude Grouse staan
Volgende meet dan doen? zorg ik er wel voor dat die ijskoud isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik lust toch meer sterke drank dan ik dacht. Jagermeister is ook lekker.
Maar ik drink het praktisch nooit
Kun je leren drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Whiskey lust ik vrijwel nooit. Alleen Whyte & MacKay en JW Blue Label.
Famous Grouse, dat is toch een bitter likeur ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles 12 jaar oude Grouse staan
niet waarquote:
baileys zelf makenquote:
Whehehe is goed hoor, maar wel een gevaarlijk goedje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgende meet dan doen? zorg ik er wel voor dat die ijskoud is
Dat is coma-zuipen ook. Het betekent niet dat het leuk of lekker isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
Hier heet dat jagerbomb en dat is razend populair![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
Hier heet dat jagerbomb en dat is razend populair![]()
Berenburg vast ook dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik lust toch meer sterke drank dan ik dacht. Jagermeister is ook lekker.
Maar ik drink het praktisch nooit
is al 20 jaar niet meer zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens tonic bijgooien
En je wordt er zo lekker warm vanquote:
Zo op zijn tijdquote:
Ik weet dat het gevaarlijk isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe is goed hoor, maar wel een gevaarlijk goedje.
Deden we vroeger dobbelspelletjes mee
Ik dacht whiskeyquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Famous Grouse, dat is toch een bitter likeur ?
ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt alles leren drinken
Zelf koffie, als je dat zou willen
pertinent niet waarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt alles leren drinken
Zelf koffie, als je dat zou willen
Ja, dat spul drink je alleen wel erg snel. Maar heerlijk, zeker in de winterquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je wordt er zo lekker warm van
Mijn versie is toch mooier hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn versie is toch mooier hoor
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat spul drink je alleen wel erg snel. Maar heerlijk, zeker in de winter
Maar dat is ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En wat ik nog wel eens lekker vind als het heeel koud is, is warme chocolademelk met Stroh rum
Kut, ik ben alcoholist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |