hihi, je zei slikkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vandaag ben ik een stoel![]()
*slikt foute opmerking in*
Vannacht mijn matrasjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik op je zittenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
De man van Kwikfit geloofde me niet dat ik dat zei, en toch is het echt waarquote:
kwikfitquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De man van Kwikfit geloofde me niet dat ik dat zei, en toch is het echt waar
nee, snap ik hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde uiteraard niet impliceren dat ik de enige was
ja, precies, ik wilde zeggen kom je op me zittenquote:
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervangenquote:
Preciesquote:
Ze hebben bij de plaatselijke vestiging ooit een halve minuut nodig gehad om mijn lampen te stellen. Kostte me 10 euroquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervnagen
ongediplomeerd klote personeelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervangen
Kwikfit Heerhugwaard is een ballentent
stop loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die die kan hebben, zomaar.
handigquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer licht op mijn auto
Gisteren besloten alle 4 de lampen spontaan tegelijk stuk te gaan
In Heerhugowaard weigernden ze vorige keer mijn lampen te vervangen om 5 uur omdat ze om half zes dichtgingen en het te lang werk zou zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongediplomeerd klote personeel
Nog steeds verliefd op niemand?quote:
Kom ik ze wel bij je leegdrinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog 3 flesjes staan, ik vind het niet zo lekker
is dat die appelcidershit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog 3 flesjes staan, ik vind het niet zo lekker
Dat was die redbull toch?quote:
Nee, dat is monster meen ik, waar iemand anders het over hadquote:
Trev is een monsterquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is monster meen ik, waar iemand anders het over had
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ook Toto, maar dan anders:
Kijk zeker de eerste minuut even met het geluid wat harder
Ik houd het wel op Jackquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet zo van cider, dan neem ik toch liever een fles wijn
Ik ben niet zo van de wijn en al helemaal niet rode wijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet zo van cider, dan neem ik toch liever een fles wijn
Af en toe een whiskey is wel lekker jaquote:
een lekker Zuid Amerikaanse Chardonnay, of een goede Merlot/Cabernet Sauvignon gaat er bij mij wel in hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de wijn en al helemaal niet rode wijn
Ik neem er vanavond af en toe eentjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Af en toe een whiskey is wel lekker ja
Southern Comfortquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Af en toe een whiskey is wel lekker ja
Waar is je moeder?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
Och gut, dat fragment bij ik hou van holland
Wordt wel een beetje een rare dag zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
stop loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |