hihi, je zei slikkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vandaag ben ik een stoel![]()
*slikt foute opmerking in*
Vannacht mijn matrasjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik op je zittenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
De man van Kwikfit geloofde me niet dat ik dat zei, en toch is het echt waarquote:
kwikfitquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De man van Kwikfit geloofde me niet dat ik dat zei, en toch is het echt waar
nee, snap ik hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde uiteraard niet impliceren dat ik de enige was
ja, precies, ik wilde zeggen kom je op me zittenquote:
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervangenquote:
Preciesquote:
Ze hebben bij de plaatselijke vestiging ooit een halve minuut nodig gehad om mijn lampen te stellen. Kostte me 10 euroquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervnagen
ongediplomeerd klote personeelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kwikfit Heemskerk is heel prettig, je wordt gelijk geholpen en voor 5 euro arbeidsloon kan ik zelf geen 4 lampen vervangen
Kwikfit Heerhugwaard is een ballentent
stop loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die die kan hebben, zomaar.
handigquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer licht op mijn auto
Gisteren besloten alle 4 de lampen spontaan tegelijk stuk te gaan
In Heerhugowaard weigernden ze vorige keer mijn lampen te vervangen om 5 uur omdat ze om half zes dichtgingen en het te lang werk zou zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongediplomeerd klote personeel
Nog steeds verliefd op niemand?quote:
Kom ik ze wel bij je leegdrinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog 3 flesjes staan, ik vind het niet zo lekker
is dat die appelcidershit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog 3 flesjes staan, ik vind het niet zo lekker
Dat was die redbull toch?quote:
Nee, dat is monster meen ik, waar iemand anders het over hadquote:
Trev is een monsterquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is monster meen ik, waar iemand anders het over had
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ook Toto, maar dan anders:
Kijk zeker de eerste minuut even met het geluid wat harder
Ik houd het wel op Jackquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet zo van cider, dan neem ik toch liever een fles wijn
Ik ben niet zo van de wijn en al helemaal niet rode wijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet zo van cider, dan neem ik toch liever een fles wijn
Af en toe een whiskey is wel lekker jaquote:
een lekker Zuid Amerikaanse Chardonnay, of een goede Merlot/Cabernet Sauvignon gaat er bij mij wel in hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de wijn en al helemaal niet rode wijn
Ik neem er vanavond af en toe eentjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Af en toe een whiskey is wel lekker ja
Southern Comfortquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is je moeder?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
Och gut, dat fragment bij ik hou van holland
Wordt wel een beetje een rare dag zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
stop loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uhuhquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb er totaal geen verstand van moet ik je bekennenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een lekker Zuid Amerikaanse Chardonnay, of een goede Merlot/Cabernet Sauvignon gaat er bij mij wel in hoor
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Southern Comfort
Ik heb een flesje staan, ik neem er straks een
ik heb me er wel een beetje in verdiept, en wijnproeven vind ik ook erg leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van moet ik je bekennen
als zo'n RTL-hond het aan mij vraagt eindigt die in de maasquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
Is het alleen whiskey als het uit Ierland of Schotland komt somsquote:
BINGO!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het alleen whiskey als het uit Ierland of Schotland komt soms
die versie is echt tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ook Toto, maar dan anders:
Kijk zeker de eerste minuut even met het geluid wat harder
Als je van wijn houdt lijkt me dat ook leuk om te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb me er wel een beetje in verdiept, en wijnproeven vind ik ook erg leuk
Nee, Jack komt toch ook uit de USAquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens mee gedaan aan een test en ik had er 17 van de 20 goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je van wijn houdt lijkt me dat ook leuk om te doen
Oooohquote:
Wow, knap manquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens mee gedaan aan een test en ik had er 17 van de 20 goed.
De laatste 3 lukte niet meer omdat ik als een toeter was
Je moet het ook uitspugen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens mee gedaan aan een test en ik had er 17 van de 20 goed.
De laatste 3 lukte niet meer omdat ik als een toeter was
das is toch ook geen eckte whiskeyquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Wanneer is iets whiskey dan en wanneer is het bourbon?
Four Roses is ook bourbon toch
Je moest raden hoeveel druivensoorten erin zaten en welke bijsmaken erin zaten en wat de tanigheid was..quote:
Er staan hier ehm, 7 verschillende ::Dquote:
Sterker nog, whisky is schots, whiskey is iersquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat tof als je dat allemaal kunt proevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moest raden hoeveel druivensoorten erin zaten en welke bijsmaken erin zaten en wat de tanigheid was..
Whiskey is whiskey, boutbon is een likeur waar whiskey in zit (en o.a. perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel)quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Wanneer is iets whiskey dan en wanneer is het bourbon?
Four Roses is ook bourbon toch
Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Sterker nog, whisky is schots, whiskey is iers
Ik zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moest raden hoeveel druivensoorten erin zaten en welke bijsmaken erin zaten en wat de tanigheid was..
dan is Southern Comfort zeker een Bourbonquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Whiskey is whiskey, boutbon is een likeur waar whiskey in zit (en o.a. perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel)
Alcohol.quote:
Oooh, aha, dank voor de uitleg. Dus is het juist dat whiskey vaak duurder isquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Whiskey is whiskey, boutbon is een likeur waar whiskey in zit (en o.a. perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel)
honing rumquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Southern Comfort is de enige sterke drank die ik echt lekker vind.
Ik drink misschien 2 flesjes per jaar
Ik ietsje meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Southern Comfort is de enige sterke drank die ik echt lekker vind.
Ik drink misschien 2 flesjes per jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is de stroperigheid die wordt veroorzaakt door de Tanine uit de druiven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnenIk weet niet eens wat tanigheid is
Een goede vodka is zekerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
honing rum
een mooi single malt![]()
raki![]()
een goede vodka![]()
tequila![]()
pff zoveel lekkers
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Single malt ftw
Ik ook van horen zeggen, zou het zelf niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow en ik vergeet Sambucaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
honing rum
een mooi single malt![]()
raki![]()
een goede vodka![]()
tequila![]()
pff zoveel lekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |