Het is echt een waanzinnig goed koorquote:
Stroh rum heb ik al sinds mijn 14e niet meer gehadquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En wat ik nog wel eens lekker vind als het heeel koud is, is warme chocolademelk met Stroh rum
Kut, ik ben alcoholist
het zegt me niet eens wat. Kudt, ik ben alcohol-n00bquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En wat ik nog wel eens lekker vind als het heeel koud is, is warme chocolademelk met Stroh rum
Kut, ik ben alcoholist
Lekker toch, even een fles Baileys opzuipen. Hier zijn ze nu maar £10 voor een literquote:
hier haalt ie de 13 jaar niet hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die wordt vanzelf nog heel wat ouder
Ik krijg serieus koppijn van de luchtquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Famous Grouse, dat is toch een bitter likeur ?
quote:
welquote:
Otis Reddingquote:
En welke heb je dan gehad, de lichte of de zware?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Stroh rum heb ik al sinds mijn 14e niet meer gehad
jij komt toch ook niet met argumentenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je nog argumenten, of ben je gewoon dwars?
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben te slap om geen alcohol te drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ik blijf toch maar bij m'n sapje als ik thuis ben
ik kom wel met je alcoholerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Kut, ik ben alcoholist
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben te slap om geen alcohol te drinken
nee hoor koop beide maar en doe het naquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
hier haalt ie de 13 jaar niet hoor
[..]
Ik krijg serieus koppijn van de lucht
[..]
[..]
[..]
wel
jij bent 14quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ik blijf toch maar bij m'n sapje als ik thuis ben
ik soms bij vrienden, maar hetzelfde met blowen, soms kan het lekker zijn, maar ik zie het nut er niet van in om het dagelijks te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben te slap om geen alcohol te drinken
Blowen vind ik echt helemaal niksquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik soms bij vrienden, maar hetzelfde met blowen, soms kan het lekker zijn, maar ik zie het nut er niet van in om het dagelijks te doen
LIESquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn versie is toch mooier hoor
Uitzonderingen bevestigen de regel, uiteraardquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij komt toch ook niet met argumenten![]()
maar ik kan je wel verklappen hoe graag ik sommige dingen ook wil leren drinken of eten, dat is onmogelijk bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |