dar ha dik het vandaag nog overquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ECHTE stilte hoor je pas als het gesneeuwd heeft trouwens
Oehja die is goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt de initialen van SneeuwWitjequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oehja die is goed
* LovelyLady trekt haar laarzen uit en doet haar pantoffels aan
Op dat kraken na. Maar met het duiken komt het ook goed. Gesloten systeem ftw, alleen jezelf horen ademen, geen bubbelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk. Weet je hoe lekker stilte is.
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de initialen van SneeuwWitje.
het is een latte macchiato gewordenquote:
quote:
wel schijten als een lama, aangezien kauwgom laxerend werktquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb een enorme brok kauwgom per ongeluk doorgeslikt, ga ik nu dood?
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
ja hij blijft plakken ergens in je darmen en dan loop je een vergiftiging op...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
KOEWL!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij blijft plakken ergens in je darmen en dan loop je een vergiftiging op...
Dan duurt zijn doodsstrijd op zijn minst een weekquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij blijft plakken ergens in je darmen en dan loop je een vergiftiging op...
Nee, maar als er straks wurmen uit je riooluitgang komen, weet je waardoor dat komtquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
he gatverquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als er straks wurmen uit je riooluitgang komen, weet je waardoor dat komt.
ik houdt niet zo van spijs, maar onze bakker had echt iets briljant, een banketstaaf met gehakt ipv spijsquote:
Is me door mijn neus geboordquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ieuw dat vind ik wel zo goor...
Weet je wat wel lekker is?Erwtensoep/snert
Saucijzenletterquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houdt niet zo van spijs, maar onze bakker had echt iets briljant, een banketstaaf met gehakt ipv spijs
ja en onze bakker is al superquote:
Jaaaaaaaaa, dat is heerlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De onze ookquote:
Ik vind het allebei lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat is heerlijk!
dat is gewoon een huge sauzijzenbroodjequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houdt niet zo van spijs, maar onze bakker had echt iets briljant, een banketstaaf met gehakt ipv spijs
ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckjequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat is heerlijk!
Ja, erwtensoep EN snertquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef Muck het volgende:
[..]
De onze ook
[..]
Ik vind het allebei lekker
snert van mamaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt de soorten broodquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef Muck het volgende:
[..]
De onze ook
[..]
Ik vind het allebei lekker
ja bijna, was toch iets anders van smaakquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is gewoon een huge sauzijzenbroodje![]()
[..]
ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckje![]()
Weet je hoe lekker?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is gewoon een huge sauzijzenbroodje![]()
Van mij?quote:ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckje![]()
Hoor je dat?quote:
I knowquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckje![]()
Oh, sorry, mijn oorverdovende darmgepruttel overstemde het een beetje...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Muck het volgende:
Hoor je dat?
Dat is het geluid van mijn aderen die langzaam dichtslibben
Ja, nu ook geantwoordquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he gatver
Heb jij trouwens mijn PM nog gezien Martje
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry, mijn oorverdovende darmgepruttel overstemde het een beetje...
wat voorquote:
Oh had meneer TOEK het weer niet doorgegevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker?
[..]
Van mij?
[..]
Hoor je dat?
Dat is het geluid van mijn aderen die langzaam dichtslibben
Taart met koekkruiden, gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en bekleed met marsepeinquote:
Ohquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh had meneer TOEK het weer niet doorgegeven
Dacht dat je de conversatie op twitter wel meegelezen had
Omdat jij zo'n lekkere erwtensoep kan maken, vroeg ik me af of jij een lekker receptje hebt voor mij
Nouuuu, gisteravond gebakken en vandaag afgemaaktquote:
sodeknetterquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart met koekkruiden, gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en bekleed met marsepein
[..]
Oh
Maar mamamuck maar altijd snert
Weet je wat, ik stalk haar vanavond wel even voor het recept. Ik weet dat er spliterwten en een hiep ingaan, maar daar houdt het wel weer mee op
[..]
Nouuuu, gisteravond gebakken en vandaag afgemaakt
Hiep?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart met koekkruiden, gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en bekleed met marsepein
[..]
Oh
Maar mamamuck maar altijd snert
Weet je wat, ik stalk haar vanavond wel even voor het recept. Ik weet dat er spliterwten en een hiep ingaan, maar daar houdt het wel weer mee op
[..]
Nouuuu, gisteravond gebakken en vandaag afgemaakt
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hiep?
Hiep hiep...hoeraaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |