Gemmaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinterklaas pint er weer lustig op losPint op die ouwe
![]()
[ afbeelding ]
met haar wil ik wel een biertje drinken, guinessquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinterklaas pint er weer lustig op losPint op die ouwe
![]()
[ afbeelding ]
Waar het hart van vol is...quote:
Er zit flink wat voor dat hart in dit geval.quote:
TETTENquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit flink wat voor dat hart in dit geval.
ik ookquote:
als die start moet ie meteen weer stoppen anders zit ie in de tuin van de burenquote:
Ik weet niemand...quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Celebs met jouw initialen
allemaal ff posten
Ik ken d'r geen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal ff posten
daar ging me koffiequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
Hoor ik nou dat DaMart aanbiedt om de parking van GF te pekelen met dat hippe strooikarretje van zijn werk?
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
Hoor ik nou dat DaMart aanbiedt om de parking van GF te pekelen met dat hippe strooikarretje van zijn werk?
er is er geen met mijn intialenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal ff posten
Ik bied overigens alleen die tip aan aan GF, het werk mag hij zelf doen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Dat strooikarretje is zo onhandig als de pest... gewoon een emmer vullen en met de hand verspreiden werkt beter.
dan ben ik blij dat ik niet zo'n ding heb gekochtquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Dat strooikarretje is zo onhandig als de pest... gewoon een emmer vullen en met de hand verspreiden werkt beter.
Ik kon alleen iemand bedenken die dezelfde achternaam en eerste 3 letters van de voornaam heeftquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal ff posten
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is er geen met mijn intialen
dus er is geen celeb met jouw intialenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn initialen zijn natuurlijk gewoon al geweldig van zichzelf
ik las genitaliënquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is er geen met mijn intialen
*proestquote:
Richard Gere?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |