SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kijk dat jij nou van God noch zure appelen weet, dat kanquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:07 schreef plakkert- het volgende:
Die 2e is inderdaad heel bekend [/sarcasm]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom maar weinig mensen tegen die dezelfde initialen (zelfde beginletters voornaam en achternaam) als ik hebben. Er is vast wel een website waar er veel meer op staan, maar die zal hier dan later wel gepost worden door iemand denk ik![]()
Ik kom tot 3 mensen, een oud-voetballer, een lekkere zwemsteren een gezochte oorlogsmisdadiger. Hoeveel en wie hebben jullie als initiaalgenoten?
Je vergeet Richard KrajicekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan Robbie Keane ook natuurlijkquote:
omg die zwemmer ken je toch nog wel van de OS?! Onder een steen levenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:07 schreef plakkert- het volgende:
Die 2e is inderdaad heel bekend [/sarcasm]
En tweedekamerlid Martijn van Dam natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
De enige die ik zo snel kan bedenken, is Marcel van Dam.
Had je maar geen Simon Splinter moeten hetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ook echt leuk als je mijn initialen intypt op, krijg je deze resultaten:
[ afbeelding ]
Steven Seagal natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ook echt leuk als je mijn initialen intypt op, krijg je deze resultaten:
[ afbeelding ]
Vrijheidsgraden. Je mag tussenvoegsels gerust weglaten. Anders heeft iedereen die In't Groen heeft alleen maar elkaar, en daar zijn geen beroemden van. Om maar wat te noemen. Wat moet je met alleen al een achternaam als "Vennegoor of Hesselink"? Nou dan. Doe dat een beetje relaxt gewoonquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
Jouw OP is gewoon niet waterdicht, ik wijs je alleen maar op de onvolkomenheden
En Maarten Kuiper, de oorlogsmisdadigerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |