huh?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus er is celeb met jouw intialen
oeps foutjequote:
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon alleen iemand bedenken die dezelfde achternaam en eerste 3 letters van de voornaam heeft.
quote:
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef Giertje het volgende:
toevallig heb ik dezelfde initialen als degeen waar ik groot fan van ben
Ik zeg kennen. Of op iemand komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddels
Hey, ik heb het niet verzonnen XDquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo schat, zit er nog een lekker fucktasje in die hete kast van je?
En dan PGR oversekst noemen
Henk van Zon is hier een locale celebquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hans van Zon maar of die nou echt bekend is
Maar je neemt het wel regelmatig in de mondquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet verzonnen XD
Dus het is echt waar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet verzonnen XD
Je botergeile buurmeisje telt niet nee.quote:
Kee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddels
Wat zeg jij nouquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je neemt het wel regelmatig in de mond..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee.
Ken jij een beroemde A.C. E?
Ah, daar had ik een foto van gestuurd he!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je botergeile buurmeisje telt niet nee.
ACE venturaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee.
Ken jij een beroemde A.C. E?
Je schendt mijn patentquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds je getrouwd bent dezelfde als Giertje toch?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.
maar ik ga altijd maar uit van A.C.E.
die ken ik nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Henk van Zon is hier een locale celeb
O, er was al een tweede paginaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.
maar ik ga altijd maar uit van A.C.E.
Mooi spel he, dominoquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
waar hij gruwelijk op zijn donder gaat krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is 19:33, en de TFM-piet keert terug naar het pietenhuis.
Ja, maar dat is dan dus acevquote:
Door Bubbaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar hij gruwelijk op zijn donder gaat krijgen
Nou ja, alleen als we uitgaan van mijn roepnaam dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, maar mijne zijn niet A. E.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er was al een tweede pagina.
Maar met A. E. heb je al dezelfde initialen als de zus van een goede vriend van me. Ze is alleen geen celeb.
Nikita Groestsjov vind ik ook wel tellen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, alleen als we uitgaan van mijn roepnaam dus.
Neen, het is niet de thuisbasis, het is het pietenhuis van m'n vriendinquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar hij gruwelijk op zijn donder gaat krijgen
Er wordt alleen gevraagd naar eerste letter voornaam, toch niet naar die van je tweede naam? In dat geval weet ik ook niemand. En anders heb ik er nog eentje bijbedacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar mijne zijn niet A. E.
Mijn voornaam bestaan uit twee namen, doe je niets aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt alleen gevraagd naar eerste letter voornaam, toch niet naar die van je tweede naam? In dat geval weet ik ook niemand. En anders heb ik er nog eentje bijbedacht.
Oh.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt alleen gevraagd naar eerste letter voornaam, toch niet naar die van je tweede naam? In dat geval weet ik ook niemand. En anders heb ik er nog eentje bijbedacht.
Dus dan zou ik dus naar MGVD ipv MVD moeten kijken... en dan kan ik alleen op mezelf vloekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn voornaam bestaan uit twee namen, doe je niets aan.
Wat is de tweede anders, een middelnaam?
Jammer, anders had je Albert Einstein gehadquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn voornaam bestaan uit twee namen, doe je niets aan.
Wat is de tweede anders, een middelnaam?
Dwergwerpen met handicapquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even kindslingeren, tot zo
Jouw OP is gewoon niet waterdicht, ik wijs je alleen maar op de onvolkomenhedenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
GODSAMME wat kan jij moeilijk doen Nienke
hee hoevaak moet ik nog hoi zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even kindslingeren, tot zo
rook je hem ook?quote:
Totdat je opvalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |