huh?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus er is celeb met jouw intialen
oeps foutjequote:
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon alleen iemand bedenken die dezelfde achternaam en eerste 3 letters van de voornaam heeft.
quote:
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef Giertje het volgende:
toevallig heb ik dezelfde initialen als degeen waar ik groot fan van ben
Ik zeg kennen. Of op iemand komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddels
Hey, ik heb het niet verzonnen XDquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo schat, zit er nog een lekker fucktasje in die hete kast van je?
En dan PGR oversekst noemen
Henk van Zon is hier een locale celebquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hans van Zon maar of die nou echt bekend is
Maar je neemt het wel regelmatig in de mondquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet verzonnen XD
Dus het is echt waar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet verzonnen XD
Je botergeile buurmeisje telt niet nee.quote:
Kee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddels
Wat zeg jij nouquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je neemt het wel regelmatig in de mond..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee.
Ken jij een beroemde A.C. E?
Ah, daar had ik een foto van gestuurd he!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je botergeile buurmeisje telt niet nee.
ACE venturaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee.
Ken jij een beroemde A.C. E?
Je schendt mijn patentquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds je getrouwd bent dezelfde als Giertje toch?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.
maar ik ga altijd maar uit van A.C.E.
die ken ik nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Henk van Zon is hier een locale celeb
O, er was al een tweede paginaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.
maar ik ga altijd maar uit van A.C.E.
Mooi spel he, dominoquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds je getrouwd bent dezelfde als Giertje toch?
waar hij gruwelijk op zijn donder gaat krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is 19:33, en de TFM-piet keert terug naar het pietenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |