Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
*geeft wc-rol aan.quote:
Vrijdag Kings Of Leonquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook naar rock werchter... Mits de line up leuk genoeg is
Huur deze in!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga de parking is sneeuwvrij maken![]()
laters
Dat moet haast wel ja. Wij krijgen niksquote:
Dus al op?quote:
tot zoquote:
Gemmaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinterklaas pint er weer lustig op losPint op die ouwe
![]()
[ afbeelding ]
met haar wil ik wel een biertje drinken, guinessquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinterklaas pint er weer lustig op losPint op die ouwe
![]()
[ afbeelding ]
Waar het hart van vol is...quote:
Er zit flink wat voor dat hart in dit geval.quote:
TETTENquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit flink wat voor dat hart in dit geval.
ik ookquote:
als die start moet ie meteen weer stoppen anders zit ie in de tuin van de burenquote:
Ik weet niemand...quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Celebs met jouw initialen
allemaal ff posten
Ik ken d'r geen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal ff posten
daar ging me koffiequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
Hoor ik nou dat DaMart aanbiedt om de parking van GF te pekelen met dat hippe strooikarretje van zijn werk?
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
Hoor ik nou dat DaMart aanbiedt om de parking van GF te pekelen met dat hippe strooikarretje van zijn werk?
er is er geen met mijn intialenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal ff posten
Ik bied overigens alleen die tip aan aan GF, het werk mag hij zelf doen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Dat strooikarretje is zo onhandig als de pest... gewoon een emmer vullen en met de hand verspreiden werkt beter.
dan ben ik blij dat ik niet zo'n ding heb gekochtquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Dat strooikarretje is zo onhandig als de pest... gewoon een emmer vullen en met de hand verspreiden werkt beter.
Ik kon alleen iemand bedenken die dezelfde achternaam en eerste 3 letters van de voornaam heeftquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal ff posten
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is er geen met mijn intialen
dus er is geen celeb met jouw intialenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn initialen zijn natuurlijk gewoon al geweldig van zichzelf
ik las genitaliënquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is er geen met mijn intialen
*proestquote:
Richard Gere?quote:
A dirty Mind is a joy foreverquote:
huh?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus er is celeb met jouw intialen
oeps foutjequote:
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon alleen iemand bedenken die dezelfde achternaam en eerste 3 letters van de voornaam heeft.
quote:
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:28 schreef Giertje het volgende:
toevallig heb ik dezelfde initialen als degeen waar ik groot fan van ben
Ik zeg kennen. Of op iemand komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddels
Hey, ik heb het niet verzonnen XDquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo schat, zit er nog een lekker fucktasje in die hete kast van je?
En dan PGR oversekst noemen
Henk van Zon is hier een locale celebquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hans van Zon maar of die nou echt bekend is
Maar je neemt het wel regelmatig in de mondquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet verzonnen XD
Dus het is echt waar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet verzonnen XD
Je botergeile buurmeisje telt niet nee.quote:
Kee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al beter dan iedereen die zegt dat ie niemand heeft met dezelfde initialen. Dat kan niet waar zijn namelijk. Ik sta op 8 inmiddels
Wat zeg jij nouquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je neemt het wel regelmatig in de mond..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee.
Ken jij een beroemde A.C. E?
Ah, daar had ik een foto van gestuurd he!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je botergeile buurmeisje telt niet nee.
ACE venturaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee.
Ken jij een beroemde A.C. E?
Je schendt mijn patentquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds je getrouwd bent dezelfde als Giertje toch?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.
maar ik ga altijd maar uit van A.C.E.
die ken ik nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Henk van Zon is hier een locale celeb
O, er was al een tweede paginaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwons, met mijn roepnaam en getrouwde achternaam heb ik dezelfde initialen als jij.
maar ik ga altijd maar uit van A.C.E.
Mooi spel he, dominoquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
waar hij gruwelijk op zijn donder gaat krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is 19:33, en de TFM-piet keert terug naar het pietenhuis.
Ja, maar dat is dan dus acevquote:
Door Bubbaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar hij gruwelijk op zijn donder gaat krijgen
Nou ja, alleen als we uitgaan van mijn roepnaam dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, maar mijne zijn niet A. E.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er was al een tweede pagina.
Maar met A. E. heb je al dezelfde initialen als de zus van een goede vriend van me. Ze is alleen geen celeb.
Nikita Groestsjov vind ik ook wel tellen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, alleen als we uitgaan van mijn roepnaam dus.
Neen, het is niet de thuisbasis, het is het pietenhuis van m'n vriendinquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar hij gruwelijk op zijn donder gaat krijgen
Er wordt alleen gevraagd naar eerste letter voornaam, toch niet naar die van je tweede naam? In dat geval weet ik ook niemand. En anders heb ik er nog eentje bijbedacht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar mijne zijn niet A. E.
Mijn voornaam bestaan uit twee namen, doe je niets aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt alleen gevraagd naar eerste letter voornaam, toch niet naar die van je tweede naam? In dat geval weet ik ook niemand. En anders heb ik er nog eentje bijbedacht.
Oh.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt alleen gevraagd naar eerste letter voornaam, toch niet naar die van je tweede naam? In dat geval weet ik ook niemand. En anders heb ik er nog eentje bijbedacht.
Dus dan zou ik dus naar MGVD ipv MVD moeten kijken... en dan kan ik alleen op mezelf vloekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn voornaam bestaan uit twee namen, doe je niets aan.
Wat is de tweede anders, een middelnaam?
Jammer, anders had je Albert Einstein gehadquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn voornaam bestaan uit twee namen, doe je niets aan.
Wat is de tweede anders, een middelnaam?
Dwergwerpen met handicapquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even kindslingeren, tot zo
Jouw OP is gewoon niet waterdicht, ik wijs je alleen maar op de onvolkomenhedenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
GODSAMME wat kan jij moeilijk doen Nienke
hee hoevaak moet ik nog hoi zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even kindslingeren, tot zo
rook je hem ook?quote:
Totdat je opvalt.quote:
Een PI?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rook je hem ook?
ik wel namelijk
nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rook je hem ook?
ik wel namelijk
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rook je hem ook?
ik wel namelijk
neequote:
Tijd niet meer gezien.quote:
HOI P.quote:
Hoiquote:
Vrijheidsgraden. Je mag tussenvoegsels gerust weglaten. Anders heeft iedereen die In't Groen heeft alleen maar elkaar, en daar zijn geen beroemden van. Om maar wat te noemen. Wat moet je met alleen al een achternaam als "Vennegoor of Hesselink"? Nou dan. Doe dat een beetje relaxt gewoonquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw OP is gewoon niet waterdicht, ik wijs je alleen maar op de onvolkomenheden
hoi mPgquote:
pezuquote:
broerquote:
ben er wel bang voorquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
broer![]()
jaagt de sneeuw niet al je klanten weg?
Nee joh, die komen er allemaal voor een slippertje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
broer![]()
jaagt de sneeuw niet al je klanten weg?
das wel balenquote:
juist niet in zijn clubquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee joh, die komen er allemaal voor een slippertje.
Had je iets met Albert Einstein?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn enige ex ooit heet trouwens ook A.E.
quote:
Ik pak zo maar eens warme chocomelkquote:
ik zit er al aanquote:
koffiequote:
Ik krijg het m'n strot niet inquote:
iddquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg het m'n strot niet in
Meer voor jullie
ik heb ook een uitgebreide selectie heerlijke theeënquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer voor jullie
Je leest niet echt he?quote:
Wil je ook een kop thee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer voor jullie
quote:
Oeh, ook een goed ideequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pak zo maar eens warme chocomelk
Warme chocomelkquote:
edit!quote:
lekkerquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe.
Ik ben alleen vergeten slagroom mee te nemen bij de boodschappen.
waarom datquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef Muck het volgende:
* Muck gooit een sneeuwbal tegen PeZu's hoofd
Heerlijk. Weet je hoe lekker stilte is.quote:
ECHTE stilte hoor je pas als het gesneeuwd heeft trouwensquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk. Weet je hoe lekker stilte is.
dar ha dik het vandaag nog overquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ECHTE stilte hoor je pas als het gesneeuwd heeft trouwens
Oehja die is goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt de initialen van SneeuwWitjequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oehja die is goed
* LovelyLady trekt haar laarzen uit en doet haar pantoffels aan
Op dat kraken na. Maar met het duiken komt het ook goed. Gesloten systeem ftw, alleen jezelf horen ademen, geen bubbelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk. Weet je hoe lekker stilte is.
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de initialen van SneeuwWitje.
het is een latte macchiato gewordenquote:
quote:
wel schijten als een lama, aangezien kauwgom laxerend werktquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb een enorme brok kauwgom per ongeluk doorgeslikt, ga ik nu dood?
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
ja hij blijft plakken ergens in je darmen en dan loop je een vergiftiging op...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
KOEWL!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij blijft plakken ergens in je darmen en dan loop je een vergiftiging op...
Dan duurt zijn doodsstrijd op zijn minst een weekquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij blijft plakken ergens in je darmen en dan loop je een vergiftiging op...
Nee, maar als er straks wurmen uit je riooluitgang komen, weet je waardoor dat komtquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
he gatverquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als er straks wurmen uit je riooluitgang komen, weet je waardoor dat komt.
ik houdt niet zo van spijs, maar onze bakker had echt iets briljant, een banketstaaf met gehakt ipv spijsquote:
Is me door mijn neus geboordquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ieuw dat vind ik wel zo goor...
Weet je wat wel lekker is?Erwtensoep/snert
Saucijzenletterquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houdt niet zo van spijs, maar onze bakker had echt iets briljant, een banketstaaf met gehakt ipv spijs
ja en onze bakker is al superquote:
Jaaaaaaaaa, dat is heerlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De onze ookquote:
Ik vind het allebei lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat is heerlijk!
dat is gewoon een huge sauzijzenbroodjequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houdt niet zo van spijs, maar onze bakker had echt iets briljant, een banketstaaf met gehakt ipv spijs
ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckjequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat is heerlijk!
Ja, erwtensoep EN snertquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef Muck het volgende:
[..]
De onze ook
[..]
Ik vind het allebei lekker
snert van mamaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt de soorten broodquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef Muck het volgende:
[..]
De onze ook
[..]
Ik vind het allebei lekker
ja bijna, was toch iets anders van smaakquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is gewoon een huge sauzijzenbroodje![]()
[..]
ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckje![]()
Weet je hoe lekker?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is gewoon een huge sauzijzenbroodje![]()
Van mij?quote:ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckje![]()
Hoor je dat?quote:
I knowquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik zei dat want ik zou nog een receptje krijgen van muckje![]()
Oh, sorry, mijn oorverdovende darmgepruttel overstemde het een beetje...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Muck het volgende:
Hoor je dat?
Dat is het geluid van mijn aderen die langzaam dichtslibben
Ja, nu ook geantwoordquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he gatver
Heb jij trouwens mijn PM nog gezien Martje
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry, mijn oorverdovende darmgepruttel overstemde het een beetje...
wat voorquote:
Oh had meneer TOEK het weer niet doorgegevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker?
[..]
Van mij?
[..]
Hoor je dat?
Dat is het geluid van mijn aderen die langzaam dichtslibben
Taart met koekkruiden, gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en bekleed met marsepeinquote:
Ohquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh had meneer TOEK het weer niet doorgegeven
Dacht dat je de conversatie op twitter wel meegelezen had
Omdat jij zo'n lekkere erwtensoep kan maken, vroeg ik me af of jij een lekker receptje hebt voor mij
Nouuuu, gisteravond gebakken en vandaag afgemaaktquote:
sodeknetterquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart met koekkruiden, gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en bekleed met marsepein
[..]
Oh
Maar mamamuck maar altijd snert
Weet je wat, ik stalk haar vanavond wel even voor het recept. Ik weet dat er spliterwten en een hiep ingaan, maar daar houdt het wel weer mee op
[..]
Nouuuu, gisteravond gebakken en vandaag afgemaakt
Hiep?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart met koekkruiden, gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes en bekleed met marsepein
[..]
Oh
Maar mamamuck maar altijd snert
Weet je wat, ik stalk haar vanavond wel even voor het recept. Ik weet dat er spliterwten en een hiep ingaan, maar daar houdt het wel weer mee op
[..]
Nouuuu, gisteravond gebakken en vandaag afgemaakt
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hiep?
Hiep hiep...hoeraaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie
"wil jij als je boodschappen gaat doen een hiepie meebregen?"
-hiep hoera?
"nee, een hiepie!"
-
"heup... een varkensheup"
-
jaquote:
Dat constante getrek in mijn nek. En nee, ik ben niet in een cgm-rijmelarij-bui.quote:
Met boerenkool uit 1918?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja![]()
moeders is van de oude schtempel
vanavond had ze ouderwetsche boerenkool gemaakt![]()
zou me niets verbazen hierquote:
Bij mijn oma's overlijden ook. Druiven die uit 1800 kwamen of zo. Zo leek het welquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
zou me niets verbazen hier
ik kom hier soms dingen tegen in de vriezer...
vraag je vriendin om een maasaaaguhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat constante getrek in mijn nek. En nee, ik ben niet in een cgm-rijmelarij-bui.
Dat zijn rozijnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mijn oma's overlijden ook. Druiven die uit 1800 kwamen of zo. Zo leek het wel
Dat waren rozijnen johquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mijn oma's overlijden ook. Druiven die uit 1800 kwamen of zo. Zo leek het wel
Die is druk aan het borduren, dan krijg ik acupunctuur.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag je vriendin om een maasaaaguh
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag je vriendin vrouw om een maasaaaguh
Nou zo zagen deze er niet meer uit. Wel leuke gesprekken met ze gehad, ze leren wel veel zo onder de -10.quote:
ik weet dattie getrouwd isquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen mijn tante ging verhuizen, kregen we pakjes pastasaus van haar, die al 11 jaar over datum waren
[..]
Ik zal eens vragen of ze ook pot is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet dattie getrouwd is
allemaal 1 pot nat
wij zitten heel gezellig allebei met de laptop op de bankquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet dattie getrouwd is
allemaal 1 pot nat
ze hoekt je neerquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of ze ook pot is.
Hij typt alles vanaf h en verder rechts en jij verder links van het toetsenbord?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:54 schreef Muck het volgende:
[..]
wij zitten heel gezellig allebei met de laptop op de bank
[..]
ze hoekt je neer
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij typt alles vanaf h en verder rechts en jij verder links van het toetsenbord?
ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit ook met de laptop op de bank, kijken naar ik hou van holland met Sinterklaas
ah, dat doen wij ook heel vaak, maar dan allebei met een eigen laptopquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:54 schreef Muck het volgende:
wij zitten heel gezellig allebei met de laptop op de bank
Even wat korenslag en over vijf minuten Louis Theroux. En daarna ga ik even wat demonen en mythische goden eens een lesje leren. of Donkey Kong, omdat ie ook tof isquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit ook met de laptop op de bank, kijken naar ik hou van holland met Sinterklaas
wij hebben er maar 1quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, dat doen wij ook heel vaak, maar dan allebei met een eigen laptop
Louis, welke, wat waar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wat korenslag en over vijf minuten Louis Theroux. En daarna ga ik even wat demonen en mythische goden eens een lesje leren. of Donkey Kong, omdat ie ook tof is
ach heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben wel lekker spuit 11 steeds he?
Nederland 3quote:
dat krijg je van uit elkaar gaan..dan wil je er zellef ook eentjequote:
Ik spuit altijd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben wel lekker spuit 11 steeds he?
Dankjewel voor dit uitgebreide antwoord.quote:
Oh, ik zei toch over vijf minutenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel voor dit uitgebreide antwoord.
De rest zoek ik zelf wel uit dan
En geen idee welke. Als ik het al ken zap ik weer weg.quote:
ik heb deze gekregen in 2008quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat krijg je van uit elkaar gaan..dan wil je er zellef ook eentje
je wil het merk deegroller weten?quote:
boeiendquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef Toekito het volgende:
Sinterklaas weet het nummer van het goede doel niet................raar
je bent zelf raar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef Toekito het volgende:
Sinterklaas weet het nummer van het goede doel niet................raar
quote:
Ah ja, zo doe ik het ook altijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
En geen idee welke. Als ik het al ken zap ik weer weg.
oh, die weet ik nog te goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
Oh, over dat bordeel. Kan me het vaag herinneren.
ik heb er eentje van kunststof, die je kunt vullen met warm of koud water, net waar je me bezig bentquote:
Ik heb al jaren geen tv-gids meer. Dat is het rotte met al die digtiale zenders, gidsen zijn nooit compleetquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, zo doe ik het ook altijd
oh maar dat is vet handigquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er eentje van kunststof, die je kunt vullen met warm of koud water, net waar je me bezig bent
Gorgelden ze?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, die weet ik nog te goed
Zwarte Piet kwam ongenodigd binnen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
even iemand buiten zetten mensen
Madame Mquote:
ik ook, helaas was de pan op gegeven moment leegquote:
nee er is er 1 vervelend naast mequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zwarte Piet kwam ongenodigd binnen?
tupperwarequote:
ja pa?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
even iemand buiten zetten mensen
monsieur cliquo!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook, helaas was de pan op gegeven moment leeg
quote:
Ik heb het d'r gemeld. Ze wilde eigenlijk vandaag eens niet op internetquote:
ik heb hem wel, hij belandt altijd ongelezen in de papierbakquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al jaren geen tv-gids meer. Dat is het rotte met al die digtiale zenders, gidsen zijn nooit compleet
oh noesssssss dat kan toch nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het d'r gemeld. Ze wilde eigenlijk vandaag eens niet op internet
Als die zo door gaat welquote:
wat?quote:monsieur cliquo!
er is ook heul geen haast bij:Dquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het d'r gemeld. Ze wilde eigenlijk vandaag eens niet op internet
ik lees de strips en filmreviews en flikker hem dan ergens neerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb hem wel, hij belandt altijd ongelezen in de papierbak
Daar kom je vanzelf achterquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesssssss dat kan toch niet
das Frans voor meneer klikoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die zo door gaat wel
[..]
wat?
omnomnomnomnomquote:
Staand plassen en dan een gids lezen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
veronica gids ftw
op de wc en lekker lezen
ik ben niet achterlijk, maar wat bedoel je? Het smaakte gewoon.quote:
geen haast bij pinguinquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou morgen antwoorden. Ze moet eerst een bestandje zoeken
preciesquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
veronica gids ftw
op de wc en lekker lezen
skilllz.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staand plassen en dan een gids lezen?
,maar als ik op je voet trap, gaat je bekkie open!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben niet achterlijk, maar wat bedoel je? Het smaakte gewoon.
Dat wordt weer spankenquote:
is er nog iets dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
,maar als ik op je voet trap, gaat je bekkie open!
Wel als een artikel op een volgende bladzijde verder gaat.quote:
hahahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
,maar als ik op je voet trap, gaat je bekkie open!
dat deed ik eerst ook altijd, nu vergeet ik hem zelfs daarvoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
veronica gids ftw
op de wc en lekker lezen
Mobieltje met wifi is ook primaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd, nu vergeet ik hem zelfs daarvoor
daarvoor heb ik hemquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd, nu vergeet ik hem zelfs daarvoor
ja, ik bedoel is er nog wat te eten dan?quote:
ik mis mijn laptopquote:
Te onhandig. Met een mobieltje in de ene hand kun je je kont nog afvegen met de anderquote:
moet je die van Muck?quote:
neerzettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te onhandig. Met een mobieltje in de ene hand kun je je kont nog afvegen met de ander
heb ik, kilo zak daar zitten er vast 500 inquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je die van Muck?
500 kruidnoten en hij is van jou
lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb ik, kilo zak daar zitten er vast 500 in
sjipsquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja, ik bedoel is er nog wat te eten dan?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je die van Muck?
500 kruidnoten en hij is van jou
een fikse blaasontsteking ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
neerzetten![]()
met spastische darmen is toch wel chill als je kan laptoppen op de plee_!
ja dat er ook nog bij en ik droog uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:13 schreef Muck het volgende:
[..]
sjips
[..]
[..]
een fikse blaasontsteking ook
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat er ook nog bij en ik droog uit_!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
de chips komen vanzelf op tafel!
er zijn van die dagen dat ik meer tijd op het toilet doorbreng dan in het rest van het huis, lijkt welquote:
Daar zijn die wasbakjes toch voor? Om als laptopsteun te gebruiken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te onhandig. Met een mobieltje in de ene hand kun je je kont nog afvegen met de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |