SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let it snow.. let it snow.. let it snow..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Voor mensen zonder paint of photoshop , prima alternatief:
http://www.pixlr.com/editor/
[ Bericht 1% gewijzigd door murp op 15-12-2010 07:55:42 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Dottey op 04-12-2010 18:16:43 (vooruitziende blik 8)) ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Euh... Heeeeej nu al een Topic sealquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
nee, een ontopic seal, zodat iedereen ontopic blijft en leuk gaat meedoen
Leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:26 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ga aan de slag, kan alleen niet goed photoshoppen
Wat wilde je dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
Faalwaarom kan ik niet maken wat ik in gedachte hoop te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is goed!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Weet niet.
Geen inspiratie
ik ga wat bedenken en mijn photoshop skills verbeteren
Je hebt het programma Paint niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef Snaavel het volgende:
Yay,leuk project weer dotty, jammer dat ik geen paint heb
Je kunt ook painten in PSquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef Snaavel het volgende:
Yay,leuk project weer dotty, jammer dat ik geen paint heb
Je staat erbij!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef Dhaha het volgende:
Zo, ik ga lekker schaatsen
[ afbeelding ]
Vaart achter zetten danquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Mac
[..]
Maar PS doet het niet bij mij, moet ik nog werkend krijgen..
Handige tipquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Voor mensen zonder paint of photoshop , prima alternatief:
http://www.pixlr.com/editor/
Ik denk Sinterklaas vieren..quote:
ja, dat doen er veel...quote:
Klopt, ik ken mensen die op 4 december pakjes avond doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, dat doen er veel...
en morgen dus nog een hoop..
Negeer je me nu trouwens? Ik heb hard gewerkt op dat plaatje van mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, dat doen er veel...
en morgen dus nog een hoop..
Maandagochtendquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Klopt, ik ken mensen die op 4 december pakjes avond doen.
En je hebt mensen die dat 5 december ochtend doen.. wij deden het 5 december 's avonds.. en je hebt ook nog mensen die het 6 december ochtend doen..
Hij staat er allang bij jongeuhhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:16 schreef Snaavel het volgende:
Ik wil helemaal rechts![]()
[ afbeelding ]
Ok, Jongeuhhh doe rustig jongeuhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij staat er allang bij jongeuhhhh
ik ben een meissssjeuhhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok, Jongeuhhh doe rustig jongeuhhh
Altijd leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef Dottey het volgende:
Zal ik ook maar een soort van prikbord maken?
Was dat de vorige keer leuk om erbij te hebben?
Die rotkop van me zegt niet genoeg?quote:
Hij staat erbijquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:41 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn foto van mij op de lifft, jammer dat harry net toen de foto genomen werd in het beeld ging staan. Maar dat bederft de pret niet.
Rotkop, wel nee..quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die rotkop van me zegt niet genoeg?
Ik vermoed dat het zich vooral op een berg en in de sneeuw moet afspelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview komt ook weer eens in dit topic
Wat moeten de eisen zijn aan de paint?
Ik wel hoor. Ik maak vandaag of morgen wat voor je!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb je toevallig nog inspiratie voor mij?
Edit: Ik vind snowboard ook leuk trouwens hihi.
seal? Die is ook echtquote:
Lees de OP effequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview komt ook weer eens in dit topic
Wat moeten de eisen zijn aan de paint?
Ik heb voor jou wat speciaals.. maar jij leest je PM's blijkbaar nooitquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het zich vooral op een berg en in de sneeuw moet afspelen
vetquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ga morgen painten, puik topique.
Ik kijk ernaar uit!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik maak vandaag of morgen wat voor je!
Je zit trouwens in mijn foboquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Dottey het volgende:
voor Tomaat52:
[ afbeelding ]Je bent een schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb je toevallig nog inspiratie voor mij?
Edit: Ik vind snowboard ook leuk trouwens hihi.
misschien kan je wel ski-lessen gaan geven man.. met je strakke pakquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind hem echt vetjes![]()
zal der ook een UI van maken voor je
Ontopic slapge-ouwehoer?quote:Op zondag 5 december 2010 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen.. Weten jullie wat een Ontopic sealtje betekent?
[ Bericht 7% gewijzigd door Dottey op 05-12-2010 21:16:00 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik wil eigenlijk gewoon chillen in de Apreski hutquote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Dottey het volgende:
Dat heb je leuk gedaan aapje. Ik pas hem een klein beetje aan en dan gebruiken we hem ook!
![]()
Kom jij ook de berg af soon?
Dat kan! Heb je ook een onderlijfquote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon chillen in de Apreski hut
Ja die heb ikquote:
Niemand heeft zich aangemeld als skileraarquote:
Wel dus, ski leraar buin, sneeuwstorm op de pistequote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niemand heeft zich aangemeld als skileraar
Ga je die ook nog maken dan?quote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Fapje het volgende:
[..]
Wel dus, ski leraar buin, sneeuwstorm op de piste
Huh, wat moet ik maken? Ski Leraar Bruin is een feit, hij bestaat al :Squote:
quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef Fapje het volgende:
[..]
Huh, wat moet ik maken? Ski Leraar Bruin is een feit, hij bestaat al :S
quote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Geef dan eens een afbeelding, jongeuh!
Ik heb geen verfquote:Op maandag 6 december 2010 11:24 schreef Dottey het volgende:
Ben nu zelf al toe aan een borrel..
zo moeilijk is het toch niet?
PAINT Topic!
Doe maar danquote:Op maandag 6 december 2010 11:31 schreef TWP het volgende:
Wat een topic jongens, godskolere ik kan me hier wel de hele dag vermaken. En die paint in de OP werkelijk prachtig. Ga zo door, want ik kan hier nog wel dagen doorbrengen.
Wil je zelf niet van de berg af?quote:
Heb je hulp nodig bij je paint?quote:
quote:
Lees jij anders nog even de OP.quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef Fapje het volgende:
Hha, nee maar roep maar wat wil je nog meer hebben dan?
Sorry, ik kon me niet bedwingenquote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees jij anders nog even de OP.
Klaar met SC nu
Wat wil jij toegevoegd hebben in de skihut?quote:Op maandag 6 december 2010 12:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Chillend in de skihut jeweetzelf.
Jij wilt gewoon in je panty op een slee gezet worden.quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Oceanview het volgende:
Dottey ik heb geen inspiratie voor een paint
Wil jij ook wat drinken?quote:
Maar ik heb dat pantyboy plaatje nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon in je panty op een slee gezet worden.
Pantyboy does Tirol
ohw die heb ik nog wel ergens liggenquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik heb dat pantyboy plaatje niet
Je kent de naam Pantyboy nog.quote:Op maandag 6 december 2010 18:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw die heb ik nog wel ergens liggen![]()
zal even zoeken voor je
Wat voor drank dan?quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ja is goed, doe maar een rondje ik betaal
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 18:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.
[ afbeelding ]
Nee,! of beter gezegd: uh-uh!quote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef tomaat52 het volgende:
Dotteke, mag ik een biertje?En nee, ik wil geen breezersletje voor je zijn.
Goed bezig sweetie!quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan niet painten dus hier een sip mannetje dat va een berg af loopt.
[ afbeelding ]
Hij is van dennismoore en mij by th wayquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed bezig sweetie!![]()
Hij gaat er morgenochtend bij!
wil je van de berg af?quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb er geen tijd meer voor, om dit soort topics te onderhouden
je hebt dat vakje uit de OP niet gebruiktquote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Netteee het volgende:
ik moet nog wel even wat bijkleuren in het zonnetje.
[ afbeelding ]
dit is een droom jeweeetheeeeeet
oei dat kwam omdat die picca het niet deed, dus daar wist ik niets vanquote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
je hebt dat vakje uit de OP niet gebruikt
ik zal hem morgen even voor je in dat plaatje knippen en plakken. En in de OP erbij zetten als die weer geopent is.quote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef Netteee het volgende:
[..]
oei dat kwam omdat die picca het niet deed, dus daar wist ik niets van
FAAL JONGUH
dat is wel heel liefquote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zal hem morgen even voor je in dat plaatje knippen en plakken. En in de OP erbij zetten als die weer geopent is.
Geen stresssss!
Maar dat ben ik soms ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
PANTYBOYquote:Op maandag 6 december 2010 18:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.
[ afbeelding ]
quote:
Ik mag geen bier van Dottey..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Wordt al gezelliger in de Apres-ski barBIER POLONAISE ALLES
Jamaaaaaaaaaaaaaaaaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nou, jij was er toch zo goed in?
[ Bericht 61% gewijzigd door Dottey op 07-12-2010 18:49:25 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Heb jij je cocktail gezien?quote:
haha jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wees Naatje de weg,gelukkig heeft ie ze plek gevonden en kan ie plaatjes draaien.
mensen mogen best painten...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Een ding is zeker we gaan voor een deel 2
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dottey, jij bent een talent, echt waar, doe er iets mee
dat heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ] voor je fobo![]()
stem maar op mij als creatieve fokster
omdat : minderjarigquote:
3 maar? Dottey verdient meer!quote:
Hertog Jan mag ik hopenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 zuipt er flink op los, nu Dottey er niet is.
ondergrondse?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik keek nog eens naar die foto ,maar waar gaat die trap eigenlijk heen ?
[ afbeelding ]
martini blancoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 zuipt een martini weg, omdat tijdverdrijf...
Geeft Dottey een Shandy.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
martini blanco![]()
Doe mij maar wat te drinken. Ik heb net een sneeuwkanon aangezet op de berg, dan kunnen we morgen weer lekker te keer gaan op de berg.![]()
[ afbeelding ]
Nee, het is een vrouwen drankjequote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dottey, moedig je deze jongen nu aan om martini te drinken
Of wil je toch iets anders?quote:
ik wil sneeuw!quote:
* tomaat52 geeft Dottey een glas sneeuw-likeur.quote:
getverquote:Op woensdag 8 december 2010 22:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 geeft Dottey een glas sneeuw-likeur.
Special mix by Tomaat52!quote:
we gaan gewoon doorquote:
eindelijk je bent er!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
Goed idee. Jammer dat 't nog wat stroefjes loopt.
uitgeschaats? Lekker swingenquote:
en ik sta er niet op? ok bedankt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds iets maken ,waar die trap heen gaat
als jij de kelder of beneden verdieping or what ever maakt :LP shop ik het trappetje der inquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Sorry was een oudere versie
Doe ik morgen, okequote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
als jij de kelder of beneden verdieping or what ever maakt :LP shop ik het trappetje der in
quote:
Is Dottey een Hardcore fan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Dottey het volgende:
hihi...
effe een tegehanger van DJ Naatje_1 is best ok!![]()
quote:
Bananenpuree.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Arme Dottey, al een paar dagen de enige die in haar topic post![]()
Ik heb zaterdagnacht/(zondag dus eigenlijk) ook door 15 cm sneeuw gefietst, deed er twee keer zo lang over als normaal, ben paar keer gevallen, en was verrot toen ik thuis was
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
dottey, kan je mij in een glazen huis painten in de bar?
Dhaha lacht Naatje uit.quote:
Mooi gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne is ook der slag gaan slaan!
Zerokuquote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef MultiBanaan het volgende:
Haha SWJ in een Milka skipakWie is degene waar ik mee aan een tafeltje zit?
Dat is nagemaakt van der oude UI.quote:
want hij is zo fanatiek met zijn platenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik had nog maar 2,10 in me portemonnee dus die ging natuurlyk naar Serious Apres Request
Bijna bikinitijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:02 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga er nu maar eens uit, de winter is voorbij in de lage landen, dus nu komen de toeristen.
quote:» Er is al 76 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |