Ik kijk ernaar uit!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik maak vandaag of morgen wat voor je!
Je zit trouwens in mijn foboquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Dottey het volgende:
voor Tomaat52:
[ afbeelding ]Je bent een schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb je toevallig nog inspiratie voor mij?
Edit: Ik vind snowboard ook leuk trouwens hihi.
misschien kan je wel ski-lessen gaan geven man.. met je strakke pakquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind hem echt vetjes![]()
zal der ook een UI van maken voor je
Ontopic slapge-ouwehoer?quote:Op zondag 5 december 2010 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen.. Weten jullie wat een Ontopic sealtje betekent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dottey op 05-12-2010 21:16:00 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik wil eigenlijk gewoon chillen in de Apreski hutquote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Dottey het volgende:
Dat heb je leuk gedaan aapje. Ik pas hem een klein beetje aan en dan gebruiken we hem ook!
![]()
Kom jij ook de berg af soon?
Dat kan! Heb je ook een onderlijfquote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon chillen in de Apreski hut
Ja die heb ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft zich aangemeld als skileraarquote:
Wel dus, ski leraar buin, sneeuwstorm op de pistequote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niemand heeft zich aangemeld als skileraar
Ga je die ook nog maken dan?quote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Fapje het volgende:
[..]
Wel dus, ski leraar buin, sneeuwstorm op de piste
Huh, wat moet ik maken? Ski Leraar Bruin is een feit, hij bestaat al :Squote:
quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef Fapje het volgende:
[..]
Huh, wat moet ik maken? Ski Leraar Bruin is een feit, hij bestaat al :S
quote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Geef dan eens een afbeelding, jongeuh!
Ik heb geen verfquote:Op maandag 6 december 2010 11:24 schreef Dottey het volgende:
Ben nu zelf al toe aan een borrel..
zo moeilijk is het toch niet?
PAINT Topic!
Doe maar danquote:Op maandag 6 december 2010 11:31 schreef TWP het volgende:
Wat een topic jongens, godskolere ik kan me hier wel de hele dag vermaken. En die paint in de OP werkelijk prachtig. Ga zo door, want ik kan hier nog wel dagen doorbrengen.
Wil je zelf niet van de berg af?quote:
Heb je hulp nodig bij je paint?quote:
quote:
Lees jij anders nog even de OP.quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef Fapje het volgende:
Hha, nee maar roep maar wat wil je nog meer hebben dan?
Sorry, ik kon me niet bedwingenquote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees jij anders nog even de OP.
Klaar met SC nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |