Wat wil jij toegevoegd hebben in de skihut?quote:Op maandag 6 december 2010 12:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Chillend in de skihut jeweetzelf.
Jij wilt gewoon in je panty op een slee gezet worden.quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Oceanview het volgende:
Dottey ik heb geen inspiratie voor een paint
Wil jij ook wat drinken?quote:
Maar ik heb dat pantyboy plaatje nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon in je panty op een slee gezet worden.
Pantyboy does Tirol
ohw die heb ik nog wel ergens liggenquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik heb dat pantyboy plaatje niet
Je kent de naam Pantyboy nog.quote:Op maandag 6 december 2010 18:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw die heb ik nog wel ergens liggen![]()
zal even zoeken voor je
Wat voor drank dan?quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ja is goed, doe maar een rondje ik betaal
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 18:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.
[ afbeelding ]
Nee,! of beter gezegd: uh-uh!quote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef tomaat52 het volgende:
Dotteke, mag ik een biertje?En nee, ik wil geen breezersletje voor je zijn.
Goed bezig sweetie!quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan niet painten dus hier een sip mannetje dat va een berg af loopt.
[ afbeelding ]
Hij is van dennismoore en mij by th wayquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed bezig sweetie!![]()
Hij gaat er morgenochtend bij!
wil je van de berg af?quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb er geen tijd meer voor, om dit soort topics te onderhouden
je hebt dat vakje uit de OP niet gebruiktquote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Netteee het volgende:
ik moet nog wel even wat bijkleuren in het zonnetje.
[ afbeelding ]
dit is een droom jeweeetheeeeeet
oei dat kwam omdat die picca het niet deed, dus daar wist ik niets vanquote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
je hebt dat vakje uit de OP niet gebruikt
ik zal hem morgen even voor je in dat plaatje knippen en plakken. En in de OP erbij zetten als die weer geopent is.quote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef Netteee het volgende:
[..]
oei dat kwam omdat die picca het niet deed, dus daar wist ik niets van
FAAL JONGUH
dat is wel heel liefquote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zal hem morgen even voor je in dat plaatje knippen en plakken. En in de OP erbij zetten als die weer geopent is.
Geen stresssss!
Maar dat ben ik soms ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
PANTYBOYquote:Op maandag 6 december 2010 18:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.
[ afbeelding ]
quote:
Ik mag geen bier van Dottey..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Wordt al gezelliger in de Apres-ski barBIER POLONAISE ALLES
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |