Wat wil jij toegevoegd hebben in de skihut?quote:Op maandag 6 december 2010 12:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Chillend in de skihut jeweetzelf.
Jij wilt gewoon in je panty op een slee gezet worden.quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Oceanview het volgende:
Dottey ik heb geen inspiratie voor een paint
Wil jij ook wat drinken?quote:
Maar ik heb dat pantyboy plaatje nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon in je panty op een slee gezet worden.
Pantyboy does Tirol
ohw die heb ik nog wel ergens liggenquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik heb dat pantyboy plaatje niet
Je kent de naam Pantyboy nog.quote:Op maandag 6 december 2010 18:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw die heb ik nog wel ergens liggen![]()
zal even zoeken voor je
Wat voor drank dan?quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ja is goed, doe maar een rondje ik betaal
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 18:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik had zijn foto ook nog bewaard.
[ afbeelding ]
Nee,! of beter gezegd: uh-uh!quote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef tomaat52 het volgende:
Dotteke, mag ik een biertje?En nee, ik wil geen breezersletje voor je zijn.
Goed bezig sweetie!quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan niet painten dus hier een sip mannetje dat va een berg af loopt.
[ afbeelding ]
Hij is van dennismoore en mij by th wayquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed bezig sweetie!![]()
Hij gaat er morgenochtend bij!
wil je van de berg af?quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb er geen tijd meer voor, om dit soort topics te onderhouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |