Daten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging m al opzoeken, maar nee, ben ik niet.
Dit ben ik wel. [ link | afbeelding ]
HERP DERPquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die de emoticon uit mijn signature gebruiken zijn bazen.
Uhuh.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een geile pop up?
beetje jammer van de camkwaliteit. Verderquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jeweet boy.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat een dolle bendequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En Flips komt straks ergens ook nog
Je lijkt er ook nog opquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, anders was het mobielkwaliteit geweestquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef poqpoq het volgende:
[..]
beetje jammer van de camkwaliteit. Verder
omdat het niet interessant is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
Ik heb het nu 2x geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Waarom wordt er in de wandelgangen van FOK! dan zoveel over gepraat?
"Nachtbagger, jottumpie
, over een paar uurtjes is het weer nachtbagger
"
Je kan net zo goed een willekeurige chatbox binnenvallen, da's hetzelfde.
Interessantje belangrijke nieuwtjes worden hier ook al niet besproken, zoals bijvoorbeeld de kleur van de nieuwe schoenen van Caroline Tensen, of het merk blondeermiddel van Gordon (Zijn zijn krulletjes echt of niet?), en alles van Ronnie Tober
.
Jammer.
Baggerpostquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
Ik heb het nu 2x geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Waarom wordt er in de wandelgangen van FOK! dan zoveel over gepraat?
"Nachtbagger, jottumpie
"
Interessantje belangrijke nieuwtjes worden hier ook al niet besproken, zoals bijvoorbeeld de kleur van de nieuwe schoenen van Caroline Tensen, of het merk blondeermiddel van Gordon (Zijn zijn krulletjes echt of niet?), en alles van Ronnie Tober
.
Jammer.
waar de geest vol van is..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, anders was het mobielkwaliteit geweest![]()
ik typte tiet hihihihi
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
Hahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je lijkt er ook nog op
Alleen mis je een bloemetje
Je moet leren Nachtbaggeren, net als bier leren drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
Die jurk staat je geweldig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
ja sorry, ik heb geen bloemetje. Wel bloemetjesjurkje
komop gast,quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
DAN FLIKKER JE TOCH OPquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
ga huilenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
Ik beheers nachtbagger nog nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je moet leren Nachtbaggeren, net als bier leren drinken
Daarna wil je niks meer anders
Laat maar danquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
ja sorry, ik heb geen bloemetje. Wel bloemetjesjurkje
hij is wer terug hequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haters gonna hate.Jij AP kloon.
Die vrouw ben ik. Waarom denk ik dat ik hem zo graag dat spel wil geven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
Gezocht een woonplek met een beetje natuur..voor twee personen
dandybluaw zoekt een woonplek.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ik beheers nachtbagger nog niet
Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:
hard en laag zo ervaar ik het het graagstquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
De eerste keer dat ik nachtbaggerde dacht ik ook sjezus dit gaat hard en wat een laag niveau. Tot ik zelf mee ging doen. Het niveau schoot omhoog, mijn e-penis incluïs.
slechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij staat je nog beter als je hem niet aan hebt.
maakt niet uit knul we hebben het allemaal moeten leren. Op een nacht terwijl ik om 5 uur nog aan het nachtbaggeren was werd eringebroken in mijn fietsenschuurtje. Dat ik nog wakker was heeft mijn leven gered.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ik beheers nachtbagger nog niet
In zijn eigen naamtopic over dat ie weer terug isquote:
Gladde jongen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet zo slecht over jezelf denken, is niet nodig.
dan moeten franneh en ik maar gauw komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echt heIk heb vlinders in mijn buik
Jij bent een big playerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ging meer om je opmerking, ik vind mezelf geweldig zonder die jurkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echt heIk heb vlinders in mijn buik
Franneh is er alquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan moeten franneh en ik maar gauw komen
hihihihhihi ik zei komen
Geen idee..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom reageert alleen mijn holmaat als ik het over mijn e-penis heb? Waar zijn alle geile D-cupjens?
Klopt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg nu harde virtuele tepels, niet te geloven.
Ik wilde reageren, maar een of andere bloemetjesjurk was mij aan het afleiden. Mijn oprechte excuses dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom reageert alleen mijn holmaat als ik het over mijn e-penis heb? Waar zijn alle geile D-cupjens?
Ik heb er al 3 jij ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg nu harde virtuele tepels, niet te geloven.
ah tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef 78RPM het volgende:
Oké Fokkers....
De Tinychat is bevolkt!
Kom ook eens gezellig kijken naast het fok!ken, je kent de URL!
Tot zo!
Volgend week krijg ik tietenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ken hem nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef 78RPM het volgende:
Oké Fokkers....
De Tinychat is bevolkt!
Kom ook eens gezellig kijken naast het fok!ken, je kent de URL!
Tot zo!
Ik vind dat ook hoor. Geweldige look gewoon. Zo buitengewoon.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ging meer om je opmerking, ik vind mezelf geweldig zonder die jurk
van sinterklaas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Volgend week krijg ik tieten
Tof. E-bay?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Volgend week krijg ik tieten
maar dat heb je sowieso niet gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hoor. Geweldige look gewoon. Zo buitengewoon.
PSVquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die denken verstand te hebben van voetbal en daarom spelers van PSV aanbidden..
Laat me raden: Jullie vinden Dszudszak ook goed?!__!!!!-_!_1-1_!
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar dat heb je sowieso niet gezien
Wow, een post uit de middeleeuwen. Ben je hier met Willie Wortels tijdmachine ofzo?quote:
welquote:
Jij weet altijd weer mijn hooggevoelige plekjes te vindenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wow, een post uit de middeleeuwen. Ben je hier met Willie Wortels tijdmachine ofzo?
Gladde jongen. (6)quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hoor. Geweldige look gewoon. Zo buitengewoon.
LOLZ XDquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef antidood1 het volgende:
[..]
typo, verbeterd, niks te danken, slecht ik weet het
Hoi Lindgre.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gladde jongen. (6) [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, ik herinner alles wat jij hebt gepost. Want vrouwen houden van een man die goed luistert, en in dit geval leest.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
wel
want van die jurk heb ik weldegelijk een foto gepost
Heeeey PB. Whats happanungquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:46 schreef poqpoq het volgende:
ik googelde bier.
serieus
[ [url=
http://s2.gva.be/imgpath/(...)460x0.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
quote:
of kijktquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet ik, ik herinner alles wat jij hebt gepost. Want vrouwen houden van een man die goed luistert, en in dit geval leest.
Jij?quote:
Mn verbinding doet pauper en weet niet hoe op te lossenquote:
Heee Flippiee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan moeten franneh en ik maar gauw komen
hihihihhihi ik zei komen
Druk op het linker knopjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mn verbinding doet pauper en weet niet hoe op te lossen
Via mobiel wil hij niet snel ladn en via de modem doet ie het niet
je leest geen foto'squote:Op zaterdag 4 december 2010 00:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kijken is niet goed. Dat is te oppervlakkig.
MSNquote:
HAIquote:
donkey modequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:48 schreef Proletariaat het volgende:
waarom al die grote hoofden als platen
Bedankt, mijn chakra is weer dofquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgesproken hoi's zijn niet leukquote:
Baasquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heyquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedankt, mijn chakra is weer dof.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jawel, jouw foto's laat mijn scherm zien in braille. Dan kan ik 'aan je zitten' zeg maar.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:49 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee ik wist gewoon al dat je ging posten.
Jij hoort te slapenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mn verbinding doet pauper en weet niet hoe op te lossen
Via mobiel wil hij niet snel ladn en via de modem doet ie het niet
Ohn. Sorryienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |