Echt een understatement, 1 van de beste afleveringen ooit.quote:
Als je dat zegt Banshee, moet je toch is een andere emo gebruiken ipvquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt een understatement, 1 van de beste afleveringen ooit.²
Mooi toch? VI wordt door alle lagen van de bevolking gewaardeerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik zie dat Alex Pastoor links achter Derksen zit.
Ik sluit mij bij hem aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt een understatement, 1 van de beste afleveringen ooit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
²
Joh, er zit ook een steekje bij diegene los die 't bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:11 schreef Stofje het volgende:
Wat een dramatisch dure shirts, tering. Het is een grappige gimmick, maar meer ook niet. Alsof je zo'n shirt draagt.
Ofschoon het wel humor is zou ik het als intellectueel nooit kunnen dragen. Dat staat gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, er zit ook een steekje bij diegene los die 't bestellen.
Ik ga er 1 naar jouw imam sturen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ofschoon het wel humor is zou ik het als intellectueel nooit kunnen dragen. Dat staat gewoon niet.²
Ik heb er meerdere, ik ben benieuwd welke je selecteert.quote:
Die haatzaaiert die de buurt al jaren terroriseert met zijn belachelijke - en soms bijna oorverdovende - gepreek. Nou, dan blijven er nog maar 3 over..quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, ik ben benieuwd welke je selecteert.²
Heb je je speciaal geregistreerd om dit oude nieuws hier te posten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef Halvegaren.nl het volgende:
Je kunt het t-shirt bestellen via de shirtwinkel van Halvegaren.nl
Rene roeleert!
Dit is zo ontzettend zielig. Normaal ga ik niet zo snel huilen, maar dit soort behavior heeft een bepaald effect op mijn verfijnde ogen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef Halvegaren.nl het volgende:
Je kunt het t-shirt bestellen via de shirtwinkel van Halvegaren.nl
Rene roeleert!
Ja, dat zeker. Heb jij ze zelf verzonnen? Of verkoop je ze alleen?quote:
De versie die ik heb duurt ook maar 67 minuten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef marcodej het volgende:
Het laatste deel na de reclame staat niet online.
Ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik trouwens de enige die het cartoonfiguurtje van Gijp op een penis vind lijken?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De versie die ik heb duurt ook maar 67 minuten.
Koopmans, Kooijemans...op de een of andere manier heeft Derksen het niet zo op die gladjanussen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef pberends het volgende:
Johan Derksen gisteren over die CDA'er trouwens. Die Koopmans heeft echt een bord voor z'n kop
.
Dan had je om 9:00 moeten opstaan voor radio Rijmond. Al is hij dan wel louter positief over muziek, en zal je weinig kritiek krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Helemaal geen Johan vandaag.. krijg ontwenningsverschijnselen.. even de uitzending van gisteren terugkijken op gemist dan maar.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tsjongejonge, als dit geen televizierring op gaat leveren dan weet ik het ook niet meer.
Was weer een
[ afbeelding ]
Ook niet eens sneertjes tussendoor van "dit is het enige programma waar nog kwaliteit gedraaid wordt in tegenstelling tot al die schijtlollige schreeuwlelijkerds die louter kutplaatjes draaien en er grof voor worden overbetaald" ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je om 9:00 moeten opstaan voor radio Rijmond. Al is hij dan wel louter positief over muziek, en zal je weinig kritiek krijgen
Jouw UI maakt mij agressiefquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Helemaal geen Johan vandaag.. krijg ontwenningsverschijnselen.. even de uitzending van gisteren terugkijken op gemist dan maar.
Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.quote:Jan Kooijman: 'Kritiek Derksen onnodig'
Jan Kooijman vond de kritiek van sommige mensen na het winnen van zijn Talent Award niet nodig.
Dit vertelde de acteur/presentator in het programma Life 4 You. "Vond ik de ongefundeerde opmerkingen van Johan Derksen nodig? Nee, dat is niet iets wat ik zo zou doen. Maar ik wil niet in de geslagen hond positie gaan zitten. Ik maak me er niet al te druk om. Wat ik het belangrijkste vind is het presenteren van een programma dat bij mij past."
De opmerking van Jeroen Pauw dat hij nog wel beter kon, begreep Jan wel. "Ik ben de eerste die toegeeft dat het beter kan, zoveel heb ik nog niet gedaan."
Jan is momenteel in gesprek over een tv-programma dat hij zou kunnen gaan presenteren.
Ik kende die Jan voor die avond nog niet, maar nu ik dit lees denk ik dat Johan een terecht beeld van hem schetste destijds.quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.
Dit had zo een tekst van Johan kunnen zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef HaagsPietje het volgende:
Die John Kooijstra is niks meer dan een gladde aal die zich in het televieze wereldje omhoog heeft gebeft
Kooijmans: Kritiek Derksen onnodigquote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.
René kan het niets schelen, Wilfred is een 'fan' van Cambuur en Johan van Nec; want een boerenlul uit De Betuwe.quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef hamburgerjongen het volgende:
Van welke clubs zijn René, Wilfred en Johan eigenlijk fan?
Nee, totaal niet. Behalve van Manolevje.quote:
idd, René is meer van de spelers,dan club liefde..quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Behalve van Manolevje.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:14 schreef Chatman. het volgende:
Tijl Beckand niet meer in Voetbal International
Tijl Beckand zal niet meer aanschuiven in Voetbal International op RTL 7. De komiek voelt zich er niet thuis. Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit, zegt Beckand maandag in De Pers. Beckand was aan het begin van het huidige tv-seizoen een aantal keer tafelgast in VI, maar voetbalanalist Johan Derksen was niet tevreden over zijn optredens. Tijl heeft het onderschat. Hij weet niet waar het over gaat en dat is dan wel eens vervelend bij live televisie, zei hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |