abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89521835
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:54 schreef msnk het volgende:

[..]

Jouw UI maakt mij agressief :{
pi_89565206
quote:
Jan Kooijman: 'Kritiek Derksen onnodig'

Jan Kooijman vond de kritiek van sommige mensen na het winnen van zijn Talent Award niet nodig.

Dit vertelde de acteur/presentator in het programma Life 4 You. "Vond ik de ongefundeerde opmerkingen van Johan Derksen nodig? Nee, dat is niet iets wat ik zo zou doen. Maar ik wil niet in de geslagen hond positie gaan zitten. Ik maak me er niet al te druk om. Wat ik het belangrijkste vind is het presenteren van een programma dat bij mij past."

De opmerking van Jeroen Pauw dat hij nog wel beter kon, begreep Jan wel. "Ik ben de eerste die toegeeft dat het beter kan, zoveel heb ik nog niet gedaan."

Jan is momenteel in gesprek over een tv-programma dat hij zou kunnen gaan presenteren.
Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_89565596
Jan Kooijemans :r
pi_89565621
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.
Ik kende die Jan voor die avond nog niet, maar nu ik dit lees denk ik dat Johan een terecht beeld van hem schetste destijds.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zondag 5 december 2010 @ 21:42:30 #205
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_89565682
Kooijemans :r
  zondag 5 december 2010 @ 21:47:02 #206
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_89565953
Eens met bovenstaande.
Bedankt Hans.
pi_89566119
Die John Kooijstra is niks meer dan een gladde aal die zich in het televieze wereldje omhoog heeft gebeft :r
  zondag 5 december 2010 @ 21:53:47 #208
311468 Van_Poppel
pi_89566354
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef HaagsPietje het volgende:
Die John Kooijstra is niks meer dan een gladde aal die zich in het televieze wereldje omhoog heeft gebeft :r
Dit had zo een tekst van Johan kunnen zijn. :P
pi_89566887
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kooijmans: Kritiek Derksen onnodig
pi_89567242
Van welke clubs zijn René, Wilfred en Johan eigenlijk fan?
  zondag 5 december 2010 @ 22:09:07 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89567288
Genee van Cambuur en rene en johan voor geen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_89567298
geen, cambuur, nec
pi_89567314
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef hamburgerjongen het volgende:
Van welke clubs zijn René, Wilfred en Johan eigenlijk fan?
René kan het niets schelen, Wilfred is een 'fan' van Cambuur en Johan van Nec; want een boerenlul uit De Betuwe.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zondag 5 december 2010 @ 22:09:28 #214
311468 Van_Poppel
pi_89567315
Johan: NEC
Wilfred: Cambuur
Rene: ? ('t zal wel iets Spaans zijn)
pi_89567936
Is René niet een beetje PSV-fan?
pi_89567962
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Is René niet een beetje PSV-fan?
Nee, totaal niet. Behalve van Manolevje.
pi_89573393
Willem II pakt weer een punt, Derksen :D
★★★
pi_89577753
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nee, totaal niet. Behalve van Manolevje.
idd, René is meer van de spelers,dan club liefde..

Özil heeft tegenwoordig wel zijn voorkeur dacht ik :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_89578745
Zou die voorzet van Manolevje nog komen ergens in de 60e minuut? Dan knalt hij de bal ergens op de parkeerplaats wat als voorzet bedoeld was.
pi_89581946
Tijl Beckand niet meer in Voetbal International
Tijl Beckand zal niet meer aanschuiven in Voetbal International op RTL 7. De komiek voelt zich er niet thuis. Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit, zegt Beckand maandag in De Pers. Beckand was aan het begin van het huidige tv-seizoen een aantal keer tafelgast in VI, maar voetbalanalist Johan Derksen was niet tevreden over zijn optredens. Tijl heeft het onderschat. Hij weet niet waar het over gaat en dat is dan wel eens vervelend bij live televisie, zei hij.
pi_89581982
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:14 schreef Chatman. het volgende:
Tijl Beckand niet meer in Voetbal International
Tijl Beckand zal niet meer aanschuiven in Voetbal International op RTL 7. De komiek voelt zich er niet thuis. Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit, zegt Beckand maandag in De Pers. Beckand was aan het begin van het huidige tv-seizoen een aantal keer tafelgast in VI, maar voetbalanalist Johan Derksen was niet tevreden over zijn optredens. Tijl heeft het onderschat. Hij weet niet waar het over gaat en dat is dan wel eens vervelend bij live televisie, zei hij.
-O-
pi_89582098
Hij zat er sowieso niet om z'n voetbalkennis? Van hem moesten de geniale grappen komen.
  maandag 6 december 2010 @ 12:34:07 #224
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_89582633
Tvp
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_89583254
Uitgebreider:

Tijl Beckand zal niet meer aanschuiven aan tafel bij Voetbal International. "Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit", zo zegt hij vandaag in een interview met het gratis dagblad De Pers.

Nadat Beckand afgelopen zomer - tot tevredenheid van RTL - te zien was in VI Oranje, werd hij aan het begin van dit televisieseizoen aangetrokken als één van de vaste gasten van Voetbal International. Hij was er vervolgens enkele malen te zien, maar zijn optredens verliepen nogal stroef.

Johan Derksen beklaagde zich eerder in JENSEN! op Radio Veronica al over Beckand: "Bij een programma over het Nederlands Elftal dan praat je over het Nederlands Elftal, maar in het normale programma van ons dan praten we over de hele voetballerij en ook nog eens een keer internationaal. En als je er dan bij zit en je weet niet waar het over gaat... ja, dat is weleens vervelend bij live televisie."

De bedoeling was dat Beckand één keer per maand zou aanschuiven. Zijn laatste optreden was op 20 september. Zijn manager, Gijs van Dam, zei kort na die uitzending in Veronica Magazine: "Tijl zal zeker één keer in de maand blijven aanschuiven bij het programma. Zo is dat ook contractueel vastgelegd." Het afscheid blijkt nu dus echter toch definitief.
pi_89583475
Heeeeeeerlijk nieuws!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_89584527
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Uitgebreider:

Tijl Beckand zal niet meer aanschuiven aan tafel bij Voetbal International. "Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit", zo zegt hij vandaag in een interview met het gratis dagblad De Pers.

Nadat Beckand afgelopen zomer - tot tevredenheid van RTL - te zien was in VI Oranje, werd hij aan het begin van dit televisieseizoen aangetrokken als één van de vaste gasten van Voetbal International. Hij was er vervolgens enkele malen te zien, maar zijn optredens verliepen nogal stroef.

Johan Derksen beklaagde zich eerder in JENSEN! op Radio Veronica al over Beckand: "Bij een programma over het Nederlands Elftal dan praat je over het Nederlands Elftal, maar in het normale programma van ons dan praten we over de hele voetballerij en ook nog eens een keer internationaal. En als je er dan bij zit en je weet niet waar het over gaat... ja, dat is weleens vervelend bij live televisie."

De bedoeling was dat Beckand één keer per maand zou aanschuiven. Zijn laatste optreden was op 20 september. Zijn manager, Gijs van Dam, zei kort na die uitzending in Veronica Magazine: "Tijl zal zeker één keer in de maand blijven aanschuiven bij het programma. Zo is dat ook contractueel vastgelegd." Het afscheid blijkt nu dus echter toch definitief.
Dat heb ik al veel vaker gezegd bij gasten die leuk waren bij VI Oranje. VI is iets totaal anders.
pi_89584668
Ik snap ook helemaal niet waarom ze figuren als Beckand of die Jakhals laten komen.
Ze hebben meerdere malen bewezen er de ballen verstand van te hebben en de 'grapjes' zijn keer op keer slecht en ze lachen maar wat schaapachtig mee met Johan en René. De humor komt wel uit de wisselwerking tussen Gijp,Derksen,Genee. Gasten als Bos en Schelvis zie ik persoonlijk veel liever, ze zeggen meestal nuttige dingen en willen niet de hele tijd geforceerd grappig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paul-89 op 06-12-2010 14:15:30 ]
pi_89584674
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat er sowieso niet om z'n voetbalkennis? Van hem moesten de geniale grappen komen.
_O-.
pi_89584707
quote:
Die Kooijmans is ook een mooie trouwens:

quote:
"Vond ik de ongefundeerde opmerkingen van Johan Derksen nodig? Nee, dat is niet iets wat ik zo zou doen. Maar ik wil niet in de geslagen hond positie gaan zitten. Ik maak me er niet al te druk om. Wat ik het belangrijkste vind is het presenteren van een programma dat bij mij past", aldus Kooijmans.
Waarom trekt Kooijmans zich in Godsnaam nog aan over iets wat anderhalve maand geleden gebeurd is en iedereen alweer vergeten is? Wat een doetje zeg _O-.
pi_89584788
quote:
Ik vind het trouwens ook niet kunnen om fucking gastoptredens contractueel vast te leggen :').
pi_89585860
Johan moet eens een grote jongen worden en ook willen erkennen dat het een waanzinnig idee was om Tijl vaker te willen uitnodigen. Het pakte precies zo matig uit als je op voorhand zou verwachten, dus dat had Derksen ook prima kunnen weten.
pi_89586037
W00t w00t, goed nieuws O+ Tijl :r
Noot noot.
pi_89586041
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap ook helemaal niet waarom ze figuren als Beckand of die Jakhals laten komen.
Ze hebben meerdere malen bewezen er de ballen verstand van te hebben en de 'grapjes' zijn keer op keer slecht en ze lachen maar wat schaapachtig mee met Johan en René. De humor komt wel uit de wisselwerking tussen Gijp,Derksen,Genee. Gasten als Bos en Schelvis zie ik persoonlijk veel liever, ze zeggen meestal nuttige dingen en willen de hele tijd geforceerd grappig zijn.
die jakhals is heel triest idd... alleen die trieste houding al. :')
pi_89586087
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef JoeSatriani het volgende:

[..]

die jakhals is heel triest idd... alleen die trieste houding al. :')
En als hij iets gaat vertellen over een wedstrijd van het afgelopen weekend valt hij keihard door de mand.
pi_89586121
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En als hij iets gaat vertellen over een wedstrijd van het afgelopen weekend valt hij keihard door de mand.
laatst die voorzet waar ie maar over door bleef gaan :') wat een vervelend ventje.
  maandag 6 december 2010 @ 14:17:28 #238
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89586135
Ik vind die jakhals niet slecht, heb wel liever hansie hansie terug :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_89586377
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef JoeSatriani het volgende:

[..]

laatst die voorzet waar ie maar over door bleef gaan :') wat een vervelend ventje.
De grootste faal was nog toen hij Verbeek even wilde afserveren na Az- Roda ergens in het begin van de competitie. Az speelde toen een ijzersterke wedstrijd en had echt wel 10 goede kansen gehad aantal ballen op de paal/lat etc. En Erik had ook de persconferentie bezocht waarop Verbeek zei dat zijn elftal geweldig had gespeeld (wat echt zo was) maar het geluk ontbrak zo zei Verbeek.

En toen ging Erik in VI vertellen dat Verbeek er geen verstand van had en dat Verbeek sterk overdreef hij vond dat Az maar matig had gespeeld (hij had zelf de wedstrijd nota bene bezocht :') ) En toen Genee, Gijp en Derksen zeiden "Ja Az speelde echt goed maar had pech." bleef hij nog volhouden dat het wel meeviel. Volgens mij lieten ze toen ook nog even snel alle kansen van Az op rij zien en Roda kreeg volgens mij 2 kansen die er beide ingingen en nog probeerde hij zich eruit te lullen. Dan heb je er gewoon geen verstand van en moet je permanent verwijderd worden.
pi_89586615
Goed nieuws. :)
  maandag 6 december 2010 @ 15:09:50 #241
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_89588288
Dat Tijl geen verstand van voetbal had vond ik nog niet eens zo vreemd, dat ie geen humor had was wel opmerkelijk voor een komiek.
pi_89588379
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat Tijl geen verstand van voetbal had vond ik nog niet eens zo vreemd, dat ie geen humor had was wel opmerkelijk voor een komiek.
Wehehe klopt
Noot noot.
pi_89588712
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind die jakhals niet slecht, heb wel liever hansie hansie terug :(
HANSIE HANSIE
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89588846
Erg jammer, hij had leuke grappen waar ik om kon lachen. Geweldig duo met Gijpie!
★★★
pi_89588981
Hopen dat ze Johan Boskamp als vervanger aanstellen _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89589194
Nou, een aantal gasten die wat mij betreft nooit meer komen:

- Beckand
- Ali B
- Die jakhals

En aan Emile Schelvis begin in me ook steeds meer te ergeren.

Wie wat mij betreft wel wat vaker mag komen is Raoul Heertje. Die deed het wel leuk.
pi_89589251
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Hopen dat ze Johan Boskamp als vervanger aanstellen _O_

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2010 15:32:24 ]
pi_89589359
De leegte die Hansie achterliet laat zich maar moeilijk opvullen.
pi_89589424
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:34 schreef DrDentz het volgende:
De leegte die Hansie achterliet laat zich maar moeilijk opvullen.
Ja hij vind het zelf ook echt heel erg kut, zag hem vorige week op TV Oost. :P
pi_89589449
quote:
Hee Jeroen !!! .... Hoe heet die gozert ? Joerie.... HEE Joerie !!! _O-
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')