Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.quote:Jan Kooijman: 'Kritiek Derksen onnodig'
Jan Kooijman vond de kritiek van sommige mensen na het winnen van zijn Talent Award niet nodig.
Dit vertelde de acteur/presentator in het programma Life 4 You. "Vond ik de ongefundeerde opmerkingen van Johan Derksen nodig? Nee, dat is niet iets wat ik zo zou doen. Maar ik wil niet in de geslagen hond positie gaan zitten. Ik maak me er niet al te druk om. Wat ik het belangrijkste vind is het presenteren van een programma dat bij mij past."
De opmerking van Jeroen Pauw dat hij nog wel beter kon, begreep Jan wel. "Ik ben de eerste die toegeeft dat het beter kan, zoveel heb ik nog niet gedaan."
Jan is momenteel in gesprek over een tv-programma dat hij zou kunnen gaan presenteren.
Ik kende die Jan voor die avond nog niet, maar nu ik dit lees denk ik dat Johan een terecht beeld van hem schetste destijds.quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.
Dit had zo een tekst van Johan kunnen zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef HaagsPietje het volgende:
Die John Kooijstra is niks meer dan een gladde aal die zich in het televieze wereldje omhoog heeft gebeft
Kooijmans: Kritiek Derksen onnodigquote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een gladjanus is die Jan "Ik wil graag het team van 'Mag ik bij je eten' bedanken" Kooiemans ook.
René kan het niets schelen, Wilfred is een 'fan' van Cambuur en Johan van Nec; want een boerenlul uit De Betuwe.quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef hamburgerjongen het volgende:
Van welke clubs zijn René, Wilfred en Johan eigenlijk fan?
Nee, totaal niet. Behalve van Manolevje.quote:
idd, René is meer van de spelers,dan club liefde..quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Behalve van Manolevje.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:14 schreef Chatman. het volgende:
Tijl Beckand niet meer in Voetbal International
Tijl Beckand zal niet meer aanschuiven in Voetbal International op RTL 7. De komiek voelt zich er niet thuis. Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit, zegt Beckand maandag in De Pers. Beckand was aan het begin van het huidige tv-seizoen een aantal keer tafelgast in VI, maar voetbalanalist Johan Derksen was niet tevreden over zijn optredens. Tijl heeft het onderschat. Hij weet niet waar het over gaat en dat is dan wel eens vervelend bij live televisie, zei hij.
Dat heb ik al veel vaker gezegd bij gasten die leuk waren bij VI Oranje. VI is iets totaal anders.quote:Op maandag 6 december 2010 12:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Uitgebreider:
Tijl Beckand zal niet meer aanschuiven aan tafel bij Voetbal International. "Ik had te weinig voetbalkennis. Het is beter voor de kijkcijfers dat ik er niet meer zit", zo zegt hij vandaag in een interview met het gratis dagblad De Pers.
Nadat Beckand afgelopen zomer - tot tevredenheid van RTL - te zien was in VI Oranje, werd hij aan het begin van dit televisieseizoen aangetrokken als één van de vaste gasten van Voetbal International. Hij was er vervolgens enkele malen te zien, maar zijn optredens verliepen nogal stroef.
Johan Derksen beklaagde zich eerder in JENSEN! op Radio Veronica al over Beckand: "Bij een programma over het Nederlands Elftal dan praat je over het Nederlands Elftal, maar in het normale programma van ons dan praten we over de hele voetballerij en ook nog eens een keer internationaal. En als je er dan bij zit en je weet niet waar het over gaat... ja, dat is weleens vervelend bij live televisie."
De bedoeling was dat Beckand één keer per maand zou aanschuiven. Zijn laatste optreden was op 20 september. Zijn manager, Gijs van Dam, zei kort na die uitzending in Veronica Magazine: "Tijl zal zeker één keer in de maand blijven aanschuiven bij het programma. Zo is dat ook contractueel vastgelegd." Het afscheid blijkt nu dus echter toch definitief.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat er sowieso niet om z'n voetbalkennis? Van hem moesten de geniale grappen komen.
Die Kooijmans is ook een mooie trouwens:quote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Kooijmans: Kritiek Derksen onnodig
Waarom trekt Kooijmans zich in Godsnaam nog aan over iets wat anderhalve maand geleden gebeurd is en iedereen alweer vergeten is? Wat een doetje zegquote:"Vond ik de ongefundeerde opmerkingen van Johan Derksen nodig? Nee, dat is niet iets wat ik zo zou doen. Maar ik wil niet in de geslagen hond positie gaan zitten. Ik maak me er niet al te druk om. Wat ik het belangrijkste vind is het presenteren van een programma dat bij mij past", aldus Kooijmans.
Ik vind het trouwens ook niet kunnen om fucking gastoptredens contractueel vast te leggenquote:De bedoeling was dat Beckand één keer per maand zou aanschuiven. Zijn laatste optreden was op 20 september. Zijn manager, Gijs van Dam, zei kort na die uitzending in Veronica Magazine: "Tijl zal zeker één keer in de maand blijven aanschuiven bij het programma. Zo is dat ook contractueel vastgelegd." Het afscheid blijkt nu dus echter toch definitief.
die jakhals is heel triest idd... alleen die trieste houding al.quote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap ook helemaal niet waarom ze figuren als Beckand of die Jakhals laten komen.
Ze hebben meerdere malen bewezen er de ballen verstand van te hebben en de 'grapjes' zijn keer op keer slecht en ze lachen maar wat schaapachtig mee met Johan en René. De humor komt wel uit de wisselwerking tussen Gijp,Derksen,Genee. Gasten als Bos en Schelvis zie ik persoonlijk veel liever, ze zeggen meestal nuttige dingen en willen de hele tijd geforceerd grappig zijn.
En als hij iets gaat vertellen over een wedstrijd van het afgelopen weekend valt hij keihard door de mand.quote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef JoeSatriani het volgende:
[..]
die jakhals is heel triest idd... alleen die trieste houding al.
laatst die voorzet waar ie maar over door bleef gaanquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als hij iets gaat vertellen over een wedstrijd van het afgelopen weekend valt hij keihard door de mand.
De grootste faal was nog toen hij Verbeek even wilde afserveren na Az- Roda ergens in het begin van de competitie. Az speelde toen een ijzersterke wedstrijd en had echt wel 10 goede kansen gehad aantal ballen op de paal/lat etc. En Erik had ook de persconferentie bezocht waarop Verbeek zei dat zijn elftal geweldig had gespeeld (wat echt zo was) maar het geluk ontbrak zo zei Verbeek.quote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef JoeSatriani het volgende:
[..]
laatst die voorzet waar ie maar over door bleef gaanwat een vervelend ventje.
Wehehe kloptquote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat Tijl geen verstand van voetbal had vond ik nog niet eens zo vreemd, dat ie geen humor had was wel opmerkelijk voor een komiek.
HANSIE HANSIEquote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind die jakhals niet slecht, heb wel liever hansie hansie terug
quote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Hopen dat ze Johan Boskamp als vervanger aanstellen
Ja hij vind het zelf ook echt heel erg kut, zag hem vorige week op TV Oost.quote:Op maandag 6 december 2010 15:34 schreef DrDentz het volgende:
De leegte die Hansie achterliet laat zich maar moeilijk opvullen.
Hee Jeroen !!! .... Hoe heet die gozert ? Joerie.... HEE Joerie !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |