Ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik trouwens de enige die het cartoonfiguurtje van Gijp op een penis vind lijken?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De versie die ik heb duurt ook maar 67 minuten.
Koopmans, Kooijemans...op de een of andere manier heeft Derksen het niet zo op die gladjanussen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef pberends het volgende:
Johan Derksen gisteren over die CDA'er trouwens. Die Koopmans heeft echt een bord voor z'n kop
.
Dan had je om 9:00 moeten opstaan voor radio Rijmond. Al is hij dan wel louter positief over muziek, en zal je weinig kritiek krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Helemaal geen Johan vandaag.. krijg ontwenningsverschijnselen.. even de uitzending van gisteren terugkijken op gemist dan maar.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tsjongejonge, als dit geen televizierring op gaat leveren dan weet ik het ook niet meer.
Was weer een
[ afbeelding ]
Ook niet eens sneertjes tussendoor van "dit is het enige programma waar nog kwaliteit gedraaid wordt in tegenstelling tot al die schijtlollige schreeuwlelijkerds die louter kutplaatjes draaien en er grof voor worden overbetaald" ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je om 9:00 moeten opstaan voor radio Rijmond. Al is hij dan wel louter positief over muziek, en zal je weinig kritiek krijgen
Jouw UI maakt mij agressiefquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Helemaal geen Johan vandaag.. krijg ontwenningsverschijnselen.. even de uitzending van gisteren terugkijken op gemist dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |