Dat het "zaakje" onwillekeurig gaat moven. Zoveel macht hebben wij mannen niet over onze tool.quote:
Heeft ze vast wel eens vaker gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat het "zaakje" onwillekeurig gaat moven. Zoveel macht hebben wij mannen niet over onze tool.²
Eigenlijk hoort dit niet anders te zijn dan anders hoor. Maar tijdens de ramadan moet je nog meer baas zijn over je lichaam/geest en controle hebben over je lusten.quote:
Allah knijpt heus wel even een oogje dicht. Die snapt dat wel, alwetend als hij is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk hoort dit niet anders te zijn dan anders hoor. Maar tijdens de ramadan moet je nog meer baas zijn over je lichaam/geest en controle hebben over je lusten.²
Dat is dan wel weer een geluk. Kijk, normaal als er een hot girl langsloopt ofzo kijk je gewoon niet, een soort van stabiele zelfbeheersing. Maar als er een (wellicht blonde) girl (van 19) in de gevarenzone gaat vrotten zijn de mogelijkheden in principe onbegrensd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gelukkig is het geen Grey's Anatomy in de meeste ziekenhuizen en is het personeel gemiddeld genomen heus niet boner-waardig, zogezegd.![]()
In Dordt?! Want dan kom ik even kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een geluk. Kijk, normaal als er een hot girl langsloopt ofzo kijk je gewoon niet, een soort van stabiele zelfbeheersing. Maar als er een (wellicht blonde) girl (van 19) in de gevarenzone gaat vrotten.....²
Welk ziekenhuis werk je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
In Dordt?! Want dan kom ik even kijken
Ik denk dat je in Amstelwijck moet zijnquote:
Dat is toch in Dordt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Amstelwijck moet zijn
Dat heb ik dan liever, daar kan ik niet warm of koud van worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:13 schreef Mylene het volgende:
Misschien tref je wel een leuke homo boy.
Albert Schweizer, locatie Sliedrecht, is bij Waerthove, ken ik ook mensenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch in Dordt?
Hoe heet het in Sliedrecht?²
Oei, dat is minder. Werken daar louter girls?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Albert Schweizer, locatie Sliedrecht, is bij Waerthove, ken ik ook mensen
It's not them, it is me.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef Cassero het volgende:
Niet zo aanstellen zeg. Alsof ze nooit eerder een pielemuis gezien hebben daar. Volkomen normaal.
Neen, nu niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |