Echt een understatement, 1 van de beste afleveringen ooit.quote:
Als je dat zegt Banshee, moet je toch is een andere emo gebruiken ipvquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt een understatement, 1 van de beste afleveringen ooit.²
Mooi toch? VI wordt door alle lagen van de bevolking gewaardeerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik zie dat Alex Pastoor links achter Derksen zit.
Ik sluit mij bij hem aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt een understatement, 1 van de beste afleveringen ooit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
²
Joh, er zit ook een steekje bij diegene los die 't bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:11 schreef Stofje het volgende:
Wat een dramatisch dure shirts, tering. Het is een grappige gimmick, maar meer ook niet. Alsof je zo'n shirt draagt.
Ofschoon het wel humor is zou ik het als intellectueel nooit kunnen dragen. Dat staat gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, er zit ook een steekje bij diegene los die 't bestellen.
Ik ga er 1 naar jouw imam sturen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ofschoon het wel humor is zou ik het als intellectueel nooit kunnen dragen. Dat staat gewoon niet.²
Ik heb er meerdere, ik ben benieuwd welke je selecteert.quote:
Die haatzaaiert die de buurt al jaren terroriseert met zijn belachelijke - en soms bijna oorverdovende - gepreek. Nou, dan blijven er nog maar 3 over..quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, ik ben benieuwd welke je selecteert.²
Heb je je speciaal geregistreerd om dit oude nieuws hier te posten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef Halvegaren.nl het volgende:
Je kunt het t-shirt bestellen via de shirtwinkel van Halvegaren.nl
Rene roeleert!
Dit is zo ontzettend zielig. Normaal ga ik niet zo snel huilen, maar dit soort behavior heeft een bepaald effect op mijn verfijnde ogen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef Halvegaren.nl het volgende:
Je kunt het t-shirt bestellen via de shirtwinkel van Halvegaren.nl
Rene roeleert!
Ja, dat zeker. Heb jij ze zelf verzonnen? Of verkoop je ze alleen?quote:
De versie die ik heb duurt ook maar 67 minuten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef marcodej het volgende:
Het laatste deel na de reclame staat niet online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |