http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_van_der_Gijp 28ste plek zelfs ;Pquote:
Niet overdrijven... het was een 3e plekquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Hansie had een nummer 1 hit in NL, dat kan Gijp niet zeggen.
Oja, dat was toch een liedje van dat alle supporters lief voor elkaar moesten zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Hansie had een nummer 1 hit in NL, dat kan Gijp niet zeggen.
Ho ho, #1 in de Mega Top 100quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet overdrijven... het was een 3e plek
Ja erg maatschappijkritischquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Oja, dat was toch een liedje van dat alle supporters lief voor elkaar moesten zijn.
Ze waren vandaag weer in topvorm.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef msnk het volgende:
Besteste laatste gedeelte VI pour moi. Koi's, schoonmoeders die op honden lijken, carnavalsliederen
Mooie afsluiter van een week Voetbal internationalquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze waren vandaag weer in topvorm.
Ik moest aan Village People - YMCA denken als achtergronddeuntjequote:
Ondanks de 200 keer op tv deze weekquote:
Of iets met dit nummerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moest aan Village People - YMCA denken als achtergronddeuntje![]()
young man = Johan en zulks
Mwah, een beetje een allemansvriend die wat open deuren intrapt en vooral niemand wil beledigen. Vrij oninteressant iig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef BB-King het volgende:
Maandag Jan Joost van Gangelen, is ook wel een leuke gast dunkt me.
Idd. Het lekkere aan voetbal is juist dat het nergens over gaat, maar wel zeer vermakelijk is. Dat snappen ze bij Studio Voetbal bijvoorbeeld totaal niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dit een superprogramma...ze maken het voetbal niet groter dan dat het is en nemen zich zelf totaal niet serieus...ik mag die houding wel.
Klopt, noemde Genee dit niet ooit 's het RTL Boulevard voor hetero's? Beter kon hij dit programma niet typeren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Idd. Het lekkere aan voetbal is juist dat het nergens over gaat, maar wel zeer vermakelijk is. Dat snappen ze bij Studio Voetbal bijvoorbeeld totaal niet.
Hé, René, jij ook hier?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij staat al op gemistIk kijk m gewoon nog ff, wat maakt het uit joh
.
Ze kunnen mij niet vaak genoeg op tv komen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ondanks de 200 keer op tv deze week
De .mp4 is hier ook al gepost. Veel relaxer vind ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij staat al op gemistIk kijk m gewoon nog ff, wat maakt het uit joh
.
Haha het wordt steeds gekker!quote:
Dan moet je wel het geduld hebben voor de download.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De .mp4 is hier ook al gepost. Veel relaxer vind ik.
Hier niet. Binnen 5 minuten is hij hier gedownload. Iedere keer weer. Zeer snelle server iig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan moet je wel het geduld hebben voor de download.
Het Van der Gijp geloof aanhangen is wel interessanter dan elke week gare liedjes in een kerk zingen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zouden we dan allemaal kinderen van René zijn?
Heb jij soms beeldjes van Gijpie op de schoorsteenmantel staan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Van der Gijp geloof aanhangen is wel interessanter dan elke week gare liedjes in een kerk zingen.
Ja, maar dan wel in mijn eigen Van der Gijp kapelletje. Is toch leuk man!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb jij soms beeldjes van Gijpie op de schoorsteenmantel staan?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in mijn eigen Van der Gijp kapelletje. Is toch leuk man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |