Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hier ook meer dan genoeg om jou in te peperenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
Oeh die tt
Maar de sneeuw hier is welvoor een gevecht
* Trevland duikt weg en legt DM in de sneeuwquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook meer dan genoeg om jou in te peperen.
* DaMart gooit een sneeuwbal naar Trevland.
Ja, das niet grappig iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad ja, diazepam. Tof spul. Godverju wat doet dat pijn, kramp in je rugspieren
Ik zeg toch niet dat ik het erg vind?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je maar een andere beroep moeten kiezen
[..]
Oke
[..]
Skils
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
Hier ook meer dan genoeg om jou in te peperen.
* DaMart gooit een sneeuwbal naar Trevland.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
* Trevland duikt weg en legt DM in de sneeuw![]()
* Trevland gooit een sneeuwbal richting STquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hier nietsquote:
MIS!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gooit een sneeuwbal richting ST[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hier een site volquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
HAHA geweldige smiley
[ afbeelding ]
quote:
He jammerquote:
Sterke jongequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..].
* DaMart gooit Trevland naar een nieuwe sneeuwbal.
O wacht, andersom.
ojee, en ik kan al niet gooienquote:
Doe net zo als ik, Top Gear tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt naar VoH, maar na 5 minuten heb ik het gehad. Wat een nontalent
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer
[..]
Sterke jonge![]()
Lijkt me wel zo handig
Ik snap het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt naar VoH, maar na 5 minuten heb ik het gehad. Wat een nontalent
Jaaaa, we maken een levende sneeuwmanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollen.
Is nu goede sneeuw voorquote:
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollen.
Ik ook niet, mijn ma kijkt ook alquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed
Goede keuzequote:
Dan ga ik je wel knuffelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, we maken een levende sneeuwman![]()
maar waar laten we de wortel dan?
Ik vond het in het begin wel leuk, talentenshows in het algemeen. Maar nu is het zo uitgekauwd... Na deze komt er weer een, meteen de week erna. Come on. Dus voortaan kijk ik zelf maar naar het danstalent, dat is nog wel leuk om te zien. Ook niet te vaak per jaar op tvquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed
Het zijn pijnstillers, dus ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over een uurtje dus veel plezier?
Die klemmen we tussen zijn tandenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, we maken een levende sneeuwman![]()
maar waar laten we de wortel dan?
Hildeknuffeltijdquote:
Nee, het hoort zonder pijn en dus zonder pijnstillersquote:
Hee, wat inventiefquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die klemmen we tussen zijn tanden.
Nog steeds zoveel pijn?quote:
Das waar maar helaas kan dat lang niet altijd zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het hoort zonder pijn en dus zonder pijnstillers
Nah, ik wil gewoon slapen . En niet woelen om een houding te vinden die dragelijk isquote:
Ik heb er twee op schootquote:
Als je aan het eten bent, anders zit ze in de wegquote:
Jij altijdquote:
Knuffel die memmen in je ava maarquote:
Pain is temporary. Quitting lasts forever.quote:
Ik wil ook gewoon slapen ipv zoveel dromen en wakker zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon slapen . En niet woelen om een houding te vinden die dragelijk is
Daarom.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Dat snap ik, had ik ook met mijn schouderquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon slapen . En niet woelen om een houding te vinden die dragelijk is
Daar staan zeker leuke tussenquote:
Waarom zijn we geen sushi gaan maken bij d emeet? bedacht ik vanmiddagquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon slapen ipv zoveel dromen en wakker zijnIk probeer het nu door mijn meds 's ochtends te nemen
Nou, ik had toch liever geen galblaasontstekingquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Omdat sushiquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zijn we geen sushi gaan maken bij d emeet? bedacht ik vanmiddag
Was het de vis of de rijst?quote:
Omdat de meesten dat niet lekker vinden gok ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zijn we geen sushi gaan maken bij d emeet? bedacht ik vanmiddag
Sfeerfeature.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie vage sneeuwvlokjes achter sommige posts![]()
Wat ies deze???
Hipheidquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie vage sneeuwvlokjes achter sommige posts![]()
Wat ies deze???
hence the dubbelzinnige ttquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef wesleycool het volgende:
ja idd ´SLIDING´(helemaal met je auto) home for christmas met die gladde sneeuw
Mango wel goed?quote:
Ik heb ooit met gebakken ei gerold, ipv zeewierquote:
Zoete omelettequote:
Dan krijg ik wel sushi gemaakt dat je lustquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg ik wel sushi gemaakt dat je lust
Wanneer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
Dan krijg ik wel sushi gemaakt dat je lust
Staat een klein treinig verslagje in PTA inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hipheid![]()
Heb je het leuk gehad fles?Zag wat toffe kiekjes voorbij komen
In februari?quote:
Geen idee. Deze maand is voor de meesten erg druk. En mijn verjaardag is wat ver reizen voor de meeste mensen volgend jaarquote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Deze maand is voor de meesten erg druk. En mijn verjaardag is wat ver reizen voor de meeste mensen volgend jaar
Ik ben niet anders gewent dus de rest moet niet zeurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Deze maand is voor de meesten erg druk. En mijn verjaardag is wat ver reizen voor de meeste mensen volgend jaar
Waar woon jij ookalweer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeikerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewent dus de rest moet niet zeuren
Ik kom IETS dichter bij je te wonenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stomme achterhoekers.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeikerd.
Dat je ouders nou in twente zijn gaan wonen wil niet zeggen dat we daar allemaal voor moeten boeten hoor
10 januari loop ik op Mount Doom uit LotR. Kudt, wat een timing ook, op je verjaardag op een vulkaan lopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?Ik vind ver reizen niet erg
Ooohjaaaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
10 januari loop ik op Mount Doom uit LotR. Kudt, wat een timing ook, op je verjaardag op een vulkaan lopen
Ook dichterbij Fha, ST en mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom IETS dichter bij je te wonen![]()
Maar je zal wel op Japan doelen
Nu doe jij dus iets wat ST niet bedoeldequote:
Hoezo niet, het lijkt mij wel nice om een keer te doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
10 januari loop ik op Mount Doom uit LotR. Kudt, wat een timing ook, op je verjaardag op een vulkaan lopen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer wordt er een uitbarsting verwacht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou voor mij niet zo veel uit makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook dichterbij Fha, ST en mij![]()
Nee, Nieuw Zeeland. Ik heb overigens wel een FOK!meet in Japan gehad, shiz was er toevallig ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom IETS dichter bij je te wonen![]()
Maar je zal wel op Japan doelen
Ja VEEL dichter bij jullie allemaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook dichterbij Fha, ST en mij![]()
Nee, Havana aan de Waalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar woon jij ookalweer?
Aan het strand, toch?
Ik zit nog 2,2 km dichterbij dan Marijkequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja VEEL dichter bij jullie allemaal![]()
ST en jij gaan van 87 naar 31 km
Fha van 79 naar 0
en Pheno van 77 naar 64
Dag lieve Symquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
Als ik weer in NL ben wil ik weer eens naar de Febo. Daar ben ik al jaren niet meer geweest
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha van 79 naar 0
en Pheno van 77 naar 64
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
Als ik weer in NL ben wil ik weer eens naar de Febo. Daar ben ik al jaren niet meer geweest
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha van 79 naar 0
en Pheno van 77 naar 64
Dat heet dan een "gedeeld tariefpunt"quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nog 2,2 km dichterbij dan Marijke
De patat van Febo is beter dan de zooi die ze hier verkopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je mist echt niets
Febo
[..]![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet dan een "gedeeld tariefpunt"
Oh, stationsgewijs gezien woont Marijke dichterbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met azijn tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
De patat van Febo is beter dan de zooi die ze hier verkopen
Kwa afstand zou het wel dichter bij zijn maar denk voor mij kwa tijd geen ruk uit maaktquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
De patat van Febo is beter dan de zooi die ze hier verkopen
Optioneel maar nogal populair bij de Britten jaquote:
Was daar dan afgelopen zomer geen strandje?quote:
ST lustte ook geen ei.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoete omelette
En Hilde muist![]()
Je verhuisd richting de vrouwenquote:
huh? Ik dacht dat ze dat wel gewoon lusttequote:
Oh, ja, als het warm is gaan mensen daar ook liggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was daar dan afgelopen zomer geen strandje?
quote:
Ik heb afgelopen week roerei voor mezelf gemaaktquote:
1x per jaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
huh? Ik dacht dat ze dat wel gewoon lustte![]()
EN richting Pheno. Maar die kan toch alleen maar TETTEN zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je verhuisd richting de vrouwenDus da's wel beter
Ah, dus in 2011 mag het weer 1xquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week roerei voor mezelf gemaakt
Nou volgend jaar nieuwe kansen dusquote:
Ja, 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
huh? Ik dacht dat ze dat wel gewoon lustte![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN richting Pheno. Maar die kan toch alleen maar TETTEN zeggenDus dat is ook goed
Of je een stationsbord opsturen. Of langsbrengen. Moet alleen nog na de vakantie eens kijken wat ik zelf ga bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN richting Pheno. Maar die kan toch alleen maar TETTEN zeggenDus dat is ook goed
Dat kan toch. Het is maar goed dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik vind het heerlijk, sorry
Graag gedaan, dus hij werkt goed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hem gekocht had, maar ik ben nog steeds erg blij met mijn LED geurkaarsje op batterijen
Die zit naast me op d ebank, te miepen op VoH presentatiequote:
Daar hebben meer mensen last vanquote:
Geeft niets tochquote:
Sinterklaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hem gekocht had, maar ik ben nog steeds erg blij met mijn LED geurkaarsje op batterijen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit naast me op d ebank, te miepen op VoH presentatie
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan toch. Het is maar goed dat smaken verschillen
eequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
He jij zei gister dat je oud was, hoe oud ben je dan?
33, 22 of 11.quote:
of 44quote:
Er is maar 1 juist antwoord en dat is je 1e antwoord. 1 is toch lquote:
Nah, hij had al een range opgegeven. 33 maxquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
of 4455
66
Dus Stu, vertel maar even![]()
33 is toch niet oudquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is maar 1 juist antwoord en dat is je 1e antwoord. 1 is toch l
Dat had ik dan even gemistquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij had al een range opgegeven. 33 max
Nou, vind ik toch wel aardig op leeftijd al hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
33 is toch niet oud
[..]
Dat had ik dan even gemist
ik had nog een tt aan zijn upcoming verjaardag opgedragenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
33 is toch niet oud
[..]
Dat was gisteren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
33 is toch niet oud
[..]
Hoera voor Phenoquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij had al een range opgegeven. 33 max
Als het goed is nog lang niet op de helftquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik toch wel aardig op leeftijd al hoor
Dat hoop ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het goed is nog lang niet op de helft
Ik vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, vind ik toch wel aardig op leeftijd al hoor
Wanneer is ie jarig dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had nog een tt aan zijn upcoming verjaardag opgedragen
Ah, toen was ik er nietquote:
14 decemberquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen
[..]
Wanneer is ie jarig dan?Ik mis echt van alles
Als ik het goed heb dan zei hij van de 14dequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen
[..]
Wanneer is ie jarig dan?Ik mis echt van alles
Ja, maar daar hebben we nog geen bewijs voorquote:
Ik kom er wel mee weg als ik een jaar of 7 lieg hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ziet eruit als iemand die op 15 december jarig is?
Lolquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ziet eruit als iemand die op 15 december jarig is?
Kom zelfs met 10 jaar weg heb ik getestquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom er wel mee weg als ik een jaar of 7 lieg hoor
Oh jawel ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we nog geen bewijs voor
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Stuart het volgende:
Ik kom er wel mee weg als ik een jaar of 7 lieg hoor
Flash heeft mij in het echt gezienquote:
Heb jij foto's ja?quote:
Deze: Photoshop Honda FR-V vraagje ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
Wat was dat auto topic wat ik ook al weer wou lezen?
Die jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze: Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Photoshop Honda FR-V vraagje ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
Wat was dat auto topic wat ik ook al weer wou lezen?
en dan wordt je dus 34? Maar je ziet er uit als iemand van 24?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Weet iemand een site waar je reisverslagen makkelijk kan dumpen onderweg?
Blogspot? Wordpress? Wat wil je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Wie zegt dat hij de jaren eraf liegt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en dan wordt je dus 34? Maar je ziet er uit als iemand van 24?![]()
Ja en het zou wel erg arrogant zijn als ik ook ja zeg op het 2e maar ik kom ermee weg. Mogelijk denkt men dan dat ik er oud uitzie voor mijn leeftijd. Ik word over het algemeen een jaar of 7 jonger geschat ongeveerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en dan wordt je dus 34? Maar je ziet er uit als iemand van 24?![]()
Ja, maar weet zo niet meer hoe die site heetquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
I know, wil je me aanraken?quote:
Je wilt gewoon stiekem dat we een verjaardagstopic voor je openen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Waarom vertel ik dit allemaal eigenlijk
Ik wil dat ooooooooooookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en het zou wel erg arrogant zijn als ik ook ja zeg op het 2e maar ik kom ermee weg. Mogelijk denkt men dan dat ik er oud uitzie voor mijn leeftijd. Ik word over het algemeen een jaar of 7 jonger geschat ongeveer
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij de jaren eraf liegt?
Nicequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en het zou wel erg arrogant zijn als ik ook ja zeg op het 2e maar ik kom ermee weg. Mogelijk denkt men dan dat ik er oud uitzie voor mijn leeftijd. Ik word over het algemeen een jaar of 7 jonger geschat ongeveer
Ja die dusquote:
Omdat we er naar vragenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Waarom vertel ik dit allemaal eigenlijk
Omdat je aant fappe was?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik niet poste
Smoesjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn post gleed uit over een sneeuwvlokje en deed er dus 4 seconden langer over.
Nee, ik moet die dag gewoon werken dus zal er niet veel zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt gewoon stiekem dat we een verjaardagstopic voor je openen.
Ik werk ook altijd gewoon op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik moet die dag gewoon werken dus zal er niet veel zijn
En dan bedoel ik dus dat ze de slee achter zich aan trekt door de sneeuw, terwijl ik erop zit, voordat iemand weer iets anders denktquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas op of ik ga op de slee zitten en dan moet jij trekken, in plaats van andersom.
Ik moet jou trekken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas op of ik ga op de slee zitten en dan moet jij trekken, in plaats van andersom.
Wat, de tieten in je UI? That's rightquote:
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk al jaren niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werk ook altijd gewoon op mijn verjaardag
Jij mag nog bijna een jaar wachten op je verjaardagstopic!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik hoef geen verjaardags topic. dat doen ze mooi maar als ik beroemd ben op fok![]()
Liever een semi beroemd persoontje wezen
Ik werd op 22 (cgm) geschat door Marijke. Ik heb het blijkbaar ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had een verjaardags TT hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik hoef geen verjaardags topic. dat doen ze mooi maar als ik beroemd ben op fok![]()
Als je 18 wordt krijg jij een eigen topicquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Dat bedoel ik dus:quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dus dat ze de slee achter zich aan trekt door de sneeuw, terwijl ik erop zit, voordat iemand weer iets anders denkt.
Zal eens even loeren.quote:
Echt welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, die ringtone van dat wicht
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd op 22 (cgm) geschat door Marijke. Ik heb het blijkbaar ookMet iets meer jaren verschil
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, de tieten in je UI? That's right
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk al jaren niet meer
Scheelt een hoop gedoe, dus ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk al jaren niet meer
Zit jij in een volkstuin in Amsterdam joh?quote:
Jawel, uit het vakje van je UI.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, en ze hebben niets om uit te vallen.
Die Totoroknuffel maakt me jongerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik werd verblind door je schoonheid
Snel, iemand, houd ze tegen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel, uit het vakje van je UI.
Oh was dat hetquote:
Je hebt gekliktquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zit jij in een volkstuin in Amsterdam joh?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vandaag aan Thijs aan het uitleggen dat metalen autootjes buiten nu heel koud worden, dus dat hij beter een andere uit kon kiezen om mee te nemen naar de winkel.
Dus ik: die is van metaal, dus die wordt buiten heel koud.
Hij pakt er eentje van plastic en zegt: deze dan?
Ik zeg: die kan, die is van plastic![]()
Hij zegt: Neee! Die is van Thijs!
![]()
![]()
Ik was vandaag aan Thijs aan het uitleggen dat metalen autootjes buiten nu heel koud worden, dus dat hij beter een andere uit kon kiezen om mee te nemen naar de winkel.
![]()
![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel, uit het vakje van je UI.
quote:
Ik bedoel maar, straks zijn ze kwijt, DE WERELD VERGAAT MENSEN!!!!!11!!1EINZ!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, iemand, houd ze tegen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Ik wist niet eens dat die website echt bestondquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
Ik moet overal op klikken en naar kijken enzo
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die website echt bestond
WheheheHèquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, straks zijn ze kwijt, DE WERELD VERGAAT MENSEN!!!!!11!!1EINZ!XD
[..]
![]()
Ja, zo voorspelbaar ben ik toch niet hequote:
Goffer wat doe je?! Mijn appelsapquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo voorspelbaar ben ik toch niet he![]()
XD
Ik denk zo toch een keertje van welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo voorspelbaar ben ik toch niet he![]()
XD
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goffer wat doe je?! Mijn appelsap_!
quote:
Echt wat een doosquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
Heerlijk die meid bij Captin Slow in de auto
I beg to differquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, kun je beter door mij ondergespoten worden, dat stinkt in elk geval niet
Maar haar tieten zijn mooier
Ik kan echt niet kiezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, kun je beter door mij ondergespoten worden, dat stinkt in elk geval niet
Maar haar tieten zijn mooier
Ze doet haar gekleurde haar wel eer aanquote:
Oh, beter spreken we eerder weer af, want in 2525 wil je me niet meer aanraken hoorquote:
Doet me denken aan Walterquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, beter spreken we eerder weer af, want in 2525 wil je me niet meer aanraken hoor
Tweequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je he, ook zij had een volle zak gewonnen, toch?
Een stukje waarin in Jeff zegt van: Woman age like fine wijn, en Walter reageert zo van: Mine more like milkquote:
Ik had ze gemaild naar LL en het zijn er maar 4, dus verheug je niet te veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke waar blijven jou pics van de meet eigk?
Die foto van je doosquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ze gemaild naar LL en het zijn er maar 4, dus verheug je niet te veel!
Sssssttt, dat zouden we tussen ons houdenquote:
Wel 100 dingen om de hoek, toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in iets te eten maar weet niet wat en heb eigenlijk ook niets in huis
Ga op onderzoek uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in iets te eten maar weet niet wat en heb eigenlijk ook niets in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |