Ik denk zo toch een keertje van welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo voorspelbaar ben ik toch niet he![]()
XD
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goffer wat doe je?! Mijn appelsap_!
quote:
Echt wat een doosquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
Heerlijk die meid bij Captin Slow in de auto
I beg to differquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, kun je beter door mij ondergespoten worden, dat stinkt in elk geval niet
Maar haar tieten zijn mooier
Ik kan echt niet kiezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, kun je beter door mij ondergespoten worden, dat stinkt in elk geval niet
Maar haar tieten zijn mooier
Ze doet haar gekleurde haar wel eer aanquote:
Oh, beter spreken we eerder weer af, want in 2525 wil je me niet meer aanraken hoorquote:
Doet me denken aan Walterquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, beter spreken we eerder weer af, want in 2525 wil je me niet meer aanraken hoor
Tweequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je he, ook zij had een volle zak gewonnen, toch?
Een stukje waarin in Jeff zegt van: Woman age like fine wijn, en Walter reageert zo van: Mine more like milkquote:
Ik had ze gemaild naar LL en het zijn er maar 4, dus verheug je niet te veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke waar blijven jou pics van de meet eigk?
Die foto van je doosquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ze gemaild naar LL en het zijn er maar 4, dus verheug je niet te veel!
Sssssttt, dat zouden we tussen ons houdenquote:
Wel 100 dingen om de hoek, toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in iets te eten maar weet niet wat en heb eigenlijk ook niets in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |