Ja en het zou wel erg arrogant zijn als ik ook ja zeg op het 2e maar ik kom ermee weg. Mogelijk denkt men dan dat ik er oud uitzie voor mijn leeftijd. Ik word over het algemeen een jaar of 7 jonger geschat ongeveerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en dan wordt je dus 34? Maar je ziet er uit als iemand van 24?![]()
Ja, maar weet zo niet meer hoe die site heetquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Weet iemand een site waar je reisverslagen makkelijk kan dumpen onderweg?
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Weet iemand een site waar je reisverslagen makkelijk kan dumpen onderweg?
I know, wil je me aanraken?quote:
Je wilt gewoon stiekem dat we een verjaardagstopic voor je openen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Waarom vertel ik dit allemaal eigenlijk
Ik wil dat ooooooooooookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en het zou wel erg arrogant zijn als ik ook ja zeg op het 2e maar ik kom ermee weg. Mogelijk denkt men dan dat ik er oud uitzie voor mijn leeftijd. Ik word over het algemeen een jaar of 7 jonger geschat ongeveer
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij de jaren eraf liegt?
Nicequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en het zou wel erg arrogant zijn als ik ook ja zeg op het 2e maar ik kom ermee weg. Mogelijk denkt men dan dat ik er oud uitzie voor mijn leeftijd. Ik word over het algemeen een jaar of 7 jonger geschat ongeveer
Ja die dusquote:
Omdat we er naar vragenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Waarom vertel ik dit allemaal eigenlijk
Omdat je aant fappe was?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik niet poste
Smoesjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn post gleed uit over een sneeuwvlokje en deed er dus 4 seconden langer over.
Nee, ik moet die dag gewoon werken dus zal er niet veel zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt gewoon stiekem dat we een verjaardagstopic voor je openen.
Ik werk ook altijd gewoon op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik moet die dag gewoon werken dus zal er niet veel zijn
En dan bedoel ik dus dat ze de slee achter zich aan trekt door de sneeuw, terwijl ik erop zit, voordat iemand weer iets anders denktquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas op of ik ga op de slee zitten en dan moet jij trekken, in plaats van andersom.
Ik moet jou trekken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas op of ik ga op de slee zitten en dan moet jij trekken, in plaats van andersom.
Wat, de tieten in je UI? That's rightquote:
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk al jaren niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werk ook altijd gewoon op mijn verjaardag
Jij mag nog bijna een jaar wachten op je verjaardagstopic!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik hoef geen verjaardags topic. dat doen ze mooi maar als ik beroemd ben op fok![]()
Liever een semi beroemd persoontje wezen
Ik werd op 22 (cgm) geschat door Marijke. Ik heb het blijkbaar ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had een verjaardags TT hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik hoef geen verjaardags topic. dat doen ze mooi maar als ik beroemd ben op fok![]()
Als je 18 wordt krijg jij een eigen topicquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Dat bedoel ik dus:quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dus dat ze de slee achter zich aan trekt door de sneeuw, terwijl ik erop zit, voordat iemand weer iets anders denkt.
Zal eens even loeren.quote:
Echt welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, die ringtone van dat wicht
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd op 22 (cgm) geschat door Marijke. Ik heb het blijkbaar ookMet iets meer jaren verschil
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, de tieten in je UI? That's right
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk al jaren niet meer
Scheelt een hoop gedoe, dus ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk al jaren niet meer
Zit jij in een volkstuin in Amsterdam joh?quote:
Jawel, uit het vakje van je UI.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, en ze hebben niets om uit te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |