Ik heb er twee op schootquote:
Als je aan het eten bent, anders zit ze in de wegquote:
Jij altijdquote:
Knuffel die memmen in je ava maarquote:
Pain is temporary. Quitting lasts forever.quote:
Ik wil ook gewoon slapen ipv zoveel dromen en wakker zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon slapen . En niet woelen om een houding te vinden die dragelijk is
Daarom.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Dat snap ik, had ik ook met mijn schouderquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon slapen . En niet woelen om een houding te vinden die dragelijk is
Daar staan zeker leuke tussenquote:
Waarom zijn we geen sushi gaan maken bij d emeet? bedacht ik vanmiddagquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon slapen ipv zoveel dromen en wakker zijnIk probeer het nu door mijn meds 's ochtends te nemen
Nou, ik had toch liever geen galblaasontstekingquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Omdat sushiquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zijn we geen sushi gaan maken bij d emeet? bedacht ik vanmiddag
Was het de vis of de rijst?quote:
Omdat de meesten dat niet lekker vinden gok ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zijn we geen sushi gaan maken bij d emeet? bedacht ik vanmiddag
Sfeerfeature.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie vage sneeuwvlokjes achter sommige posts![]()
Wat ies deze???
Hipheidquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie vage sneeuwvlokjes achter sommige posts![]()
Wat ies deze???
hence the dubbelzinnige ttquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef wesleycool het volgende:
ja idd ´SLIDING´(helemaal met je auto) home for christmas met die gladde sneeuw
Mango wel goed?quote:
Ik heb ooit met gebakken ei gerold, ipv zeewierquote:
Zoete omelettequote:
Dan krijg ik wel sushi gemaakt dat je lustquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg ik wel sushi gemaakt dat je lust
Wanneer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
Dan krijg ik wel sushi gemaakt dat je lust
Staat een klein treinig verslagje in PTA inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hipheid![]()
Heb je het leuk gehad fles?Zag wat toffe kiekjes voorbij komen
In februari?quote:
Geen idee. Deze maand is voor de meesten erg druk. En mijn verjaardag is wat ver reizen voor de meeste mensen volgend jaarquote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Deze maand is voor de meesten erg druk. En mijn verjaardag is wat ver reizen voor de meeste mensen volgend jaar
Ik ben niet anders gewent dus de rest moet niet zeurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Deze maand is voor de meesten erg druk. En mijn verjaardag is wat ver reizen voor de meeste mensen volgend jaar
Waar woon jij ookalweer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeikerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewent dus de rest moet niet zeuren
Ik kom IETS dichter bij je te wonenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stomme achterhoekers.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeikerd.
Dat je ouders nou in twente zijn gaan wonen wil niet zeggen dat we daar allemaal voor moeten boeten hoor
10 januari loop ik op Mount Doom uit LotR. Kudt, wat een timing ook, op je verjaardag op een vulkaan lopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?Ik vind ver reizen niet erg
Ooohjaaaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
10 januari loop ik op Mount Doom uit LotR. Kudt, wat een timing ook, op je verjaardag op een vulkaan lopen
Ook dichterbij Fha, ST en mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom IETS dichter bij je te wonen![]()
Maar je zal wel op Japan doelen
Nu doe jij dus iets wat ST niet bedoeldequote:
Hoezo niet, het lijkt mij wel nice om een keer te doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
10 januari loop ik op Mount Doom uit LotR. Kudt, wat een timing ook, op je verjaardag op een vulkaan lopen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer wordt er een uitbarsting verwacht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou voor mij niet zo veel uit makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook dichterbij Fha, ST en mij![]()
Nee, Nieuw Zeeland. Ik heb overigens wel een FOK!meet in Japan gehad, shiz was er toevallig ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom IETS dichter bij je te wonen![]()
Maar je zal wel op Japan doelen
Ja VEEL dichter bij jullie allemaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook dichterbij Fha, ST en mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |