Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hier ook meer dan genoeg om jou in te peperenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
Oeh die tt
Maar de sneeuw hier is welvoor een gevecht
* Trevland duikt weg en legt DM in de sneeuwquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook meer dan genoeg om jou in te peperen.
* DaMart gooit een sneeuwbal naar Trevland.
Ja, das niet grappig iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad ja, diazepam. Tof spul. Godverju wat doet dat pijn, kramp in je rugspieren
Ik zeg toch niet dat ik het erg vind?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je maar een andere beroep moeten kiezen
[..]
Oke
[..]
Skils
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
Hier ook meer dan genoeg om jou in te peperen.
* DaMart gooit een sneeuwbal naar Trevland.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
* Trevland duikt weg en legt DM in de sneeuw![]()
* Trevland gooit een sneeuwbal richting STquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hier nietsquote:
MIS!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gooit een sneeuwbal richting ST[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hier een site volquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
HAHA geweldige smiley
[ afbeelding ]
quote:
He jammerquote:
Sterke jongequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..].
* DaMart gooit Trevland naar een nieuwe sneeuwbal.
O wacht, andersom.
ojee, en ik kan al niet gooienquote:
Doe net zo als ik, Top Gear tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt naar VoH, maar na 5 minuten heb ik het gehad. Wat een nontalent
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer
[..]
Sterke jonge![]()
Lijkt me wel zo handig
Ik snap het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt naar VoH, maar na 5 minuten heb ik het gehad. Wat een nontalent
Jaaaa, we maken een levende sneeuwmanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollen.
Is nu goede sneeuw voorquote:
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollen.
Ik ook niet, mijn ma kijkt ook alquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed
Goede keuzequote:
Dan ga ik je wel knuffelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, we maken een levende sneeuwman![]()
maar waar laten we de wortel dan?
Ik vond het in het begin wel leuk, talentenshows in het algemeen. Maar nu is het zo uitgekauwd... Na deze komt er weer een, meteen de week erna. Come on. Dus voortaan kijk ik zelf maar naar het danstalent, dat is nog wel leuk om te zien. Ook niet te vaak per jaar op tvquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed
Het zijn pijnstillers, dus ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over een uurtje dus veel plezier?
Die klemmen we tussen zijn tandenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, we maken een levende sneeuwman![]()
maar waar laten we de wortel dan?
Hildeknuffeltijdquote:
Nee, het hoort zonder pijn en dus zonder pijnstillersquote:
Hee, wat inventiefquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die klemmen we tussen zijn tanden.
Nog steeds zoveel pijn?quote:
Das waar maar helaas kan dat lang niet altijd zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het hoort zonder pijn en dus zonder pijnstillers
Nah, ik wil gewoon slapen . En niet woelen om een houding te vinden die dragelijk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |