het is vandaag wel heel kalmquote:
Denk je dat je genoeg kruidnootjes hebt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel23:15 moet ik werken, gezellig toch, zakje kruidnootjes voor mij en mn collega?
![]()
Hoop dat het rustig genoeg is dat we ff kunnen zitten en kruidnootjes kunnen eten
gewoon iedereen plat spuiten. Morfine dan, stelletje perverselingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel23:15 moet ik werken, gezellig toch, zakje kruidnootjes voor mij en mn collega?
![]()
Hoop dat het rustig genoeg is dat we ff kunnen zitten en kruidnootjes kunnen eten
ik ookquote:
Hierzie kijkdanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende: Maar ik heb gistermiddag ook nog heerlijk op het balkon van het hotel een biertje zitten drinken
![]()
Woei, uw bier wordt tijdens het drinken verder gekoeldquote:
Ook na doorslikken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei, uw bier wordt tijdens het drinken verder gekoeld
Tof hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorlekker gezwommen, beetje getreind, goed gegeten
en gedronken
En met de gladdigheid viel het gelukkig wel mee omdat het ZO koud was. Maar ik heb gistermiddag ook nog heerlijk op het balkon van het hotel een biertje zitten drinken
Maar na een half uurtje werd het toch wel echt TE koud
Voor 1 nacht in ieder geval welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk je dat je genoeg kruidnootjes hebt?
Nou, dan zal ik eerder een slaapmiddel gebruiken dan morfine, dat is effectieverquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon iedereen plat spuiten. Morfine dan, stelletje perverselingen
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Meneer taart heeft een hele apotheek meegekregen johquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor 1 nacht in ieder geval welMorgen zie ik wel weer verder XD
[..]
Nou, dan zal ik eerder een slaapmiddel gebruiken dan morfine, dat is effectiever![]()
Hier zijn ze vaak te snel opquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor 1 nacht in ieder geval welMorgen zie ik wel weer verder XD
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een hele apotheek meegekregen joh![]()
vier doosjes
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker hoor
Het ziet er koud uit daar. Dus dat blijft koelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik vind het nog wel mee vallenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een hele apotheek meegekregen joh![]()
vier doosjes
Ja, hier ook. Tis goed dat sinterklaas weer voorbij is straks. Magoed, dan komt kerst weer met van alles natuurlijkquote:
Ah, ze zeuren ook niet als ze genoeg morfine hebben. of de bel net buiten bereik leggen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Nou, dan zal ik eerder een slaapmiddel gebruiken dan morfine, dat is effectiever![]()
Blij als het weer januari isquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Tis goed dat sinterklaas weer voorbij is straks. Magoed, dan komt kerst weer met van alles natuurlijk
HHAHA ja de bel buiten bereik leggen, daar maken we idd ook wel eens grapjes overquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ze zeuren ook niet als ze genoeg morfine hebben. of de bel net buiten bereik leggen.
Medicijnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik moest nog opschieten ja, het vroor een graad of 8 daarquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei, uw bier wordt tijdens het drinken verder gekoeld
Dat deed ik ook toen ik er in lagquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HHAHA ja de bel buiten bereik leggen, daar maken we idd ook wel eens grapjes over
Gelukkig hebben we meestal niet van die gebakjes liggen, of ze moeten heel erg in de war zijn, maar dan gaan ze meestal eerder dwalen over de gang dan de bel indrukken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Medicijnen
Ja, ik snap dat het medicatie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde idd welke.
Oeh, diazepamMaar is wel verslavend.
Wat, grapjes maken? Of dwalen?quote:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ehm, nou ik heb ook een Strongbow om de chocola weg te spoelen. Obviouslyquote:
beidequote:
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat het medicatie isIk bedoelde idd welke.
Oeh, diazepamMaar is wel verslavend.
Volgens mij kan ik er maar beter niet zijnquote:[..]
Wat, grapjes maken? Of dwalen?
Die bedoelde ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou ik heb ook een Strongbow om de chocola weg te spoelen. Obviously
Hahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
beideIk was de jongste die op de hartafdeling lag
Zelfs als ik ziek ben drink ik gewoon. Alleen niet als ik in het ziekenhuis ligquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
Die bedoelde ikik was al bang dat je ziek was
Hoezo niet, alleen omdat ze het er niet schenken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs als ik ziek ben drink ik gewoon. Alleen niet als ik in het ziekenhuis lig
Ja, precies om die redenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, alleen omdat ze het er niet schenken?
Ja, gekregen toen mn spieren in kramp schoten in mn nek en ook in mn rug. Helpt je spieren te ontspannen, maar het is een rustgevend + kalmerend middel wat ook je emoties afvlakt. Alles eindigend op -pam is dat enigzinsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Volgens mij kan ik er maar beter niet zijn
[..]
Die bedoelde ikik was al bang dat je ziek was
Ik bedoelde meer in het gebruik er vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, gekregen toen mn spieren in kramp schoten in mn nek en ook in mn rug. Helpt je spieren te ontspannen, maar het is een rustgevend + kalmerend middel wat ook je emoties afvlakt. Alles eindigend op -pam is dat enigzinsEn hoe vaker je het gebruikt, hoe minder goed het werkt. En ja, door mn werk weet ik er zoveel van
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een opa op de verdieping die helemaal van t padje was. Lag de hele nacht te roepen "ZUSTER!! ZUSTER!!!.... Ooooh... ZUSSS TERRR!!!!"
die hebben ze toen maar apart gelegd ergens
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een opa op de verdieping die helemaal van t padje was. Lag de hele nacht te roepen "ZUSTER!! ZUSTER!!!.... Ooooh... ZUSSS TERRR!!!!"
die hebben ze toen maar apart gelegd ergens
Ja dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in het gebruik er van
dat heb ik ook gehad ja, diazepam. Tof spul. Godverju wat doet dat pijn, kramp in je rugspierenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, gekregen toen mn spieren in kramp schoten in mn nek en ook in mn rug. Helpt je spieren te ontspannen, maar het is een rustgevend + kalmerend middel wat ook je emoties afvlakt. Alles eindigend op -pam is dat enigzinsEn hoe vaker je het gebruikt, hoe minder goed het werkt. En ja, door mn werk weet ik er zoveel van
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Sommige mensen denken dat ze op volle snelheid de hoek om kunnen rijden over een verse laag sneeuw op de weg... het werd een hoek van ruim 180 graden.
Hoere. Sneeuwt het alweer ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Sommige mensen denken dat ze op volle snelheid de hoek om kunnen rijden over een verse laag sneeuw op de weg... het werd een hoek van ruim 180 graden.
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Dan had je maar een andere beroep moeten kiezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw.
Ja precies.. Nouja, dat is idd nog steeds wat vooral oudere mensen zeggen tegen me, maar ook andere patiënten... Je bent altijd 'zuster'.XD
Okequote:
Skilsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |