quote:
Ik heb afgelopen week roerei voor mezelf gemaaktquote:
1x per jaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
huh? Ik dacht dat ze dat wel gewoon lustte![]()
EN richting Pheno. Maar die kan toch alleen maar TETTEN zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je verhuisd richting de vrouwenDus da's wel beter
Ah, dus in 2011 mag het weer 1xquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week roerei voor mezelf gemaakt
Nou volgend jaar nieuwe kansen dusquote:
Ja, 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
huh? Ik dacht dat ze dat wel gewoon lustte![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN richting Pheno. Maar die kan toch alleen maar TETTEN zeggenDus dat is ook goed
Of je een stationsbord opsturen. Of langsbrengen. Moet alleen nog na de vakantie eens kijken wat ik zelf ga bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN richting Pheno. Maar die kan toch alleen maar TETTEN zeggenDus dat is ook goed
Dat kan toch. Het is maar goed dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik vind het heerlijk, sorry
Graag gedaan, dus hij werkt goed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hem gekocht had, maar ik ben nog steeds erg blij met mijn LED geurkaarsje op batterijen
Die zit naast me op d ebank, te miepen op VoH presentatiequote:
Daar hebben meer mensen last vanquote:
Geeft niets tochquote:
Sinterklaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hem gekocht had, maar ik ben nog steeds erg blij met mijn LED geurkaarsje op batterijen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit naast me op d ebank, te miepen op VoH presentatie
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan toch. Het is maar goed dat smaken verschillen
eequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
He jij zei gister dat je oud was, hoe oud ben je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |