Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurdequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo, die wachttijd blijft toch staan?
Ik zou toch net 10m² meer willen hebben en aparte slaapkamer +balkon/tuin.
Ja, daarom had ik ook niet op je twitter oproep gereageerd.... Ik zal mijn ogen en oren wel openhouden voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond doe ik voor geen goud weg. Mag ik ook niet van mn zoon.
Citaat van Huppelkind: Mama we kunnen toch ook onder een brug slapen? Niet Maxie weg doen hoor!
Vatwasser, wasmachine in de bijkeuken enzquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurde
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet verliefd op een poekiewoekie
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil, grenst aan het absurde
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats postquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikken(in de Achterhoek is het echt véél goedkoper).
Dat, en geen wc op de badkamer en een Aston Martin voor de deur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vatwasser, wasmachine in de bijkeuken enz
Ik heb atm geen werk, geen zicht op werk in de nabije toekomst, geen recht op uitkering want ik woon samenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik ook niet op je twitter oproep gereageerd.... Ik zal mijn ogen en oren wel openhouden voor je
PM anders even wat info qua maandlast en eisen etc.
Juist niet, want in de achterhoek is het goedkoper dan in Utrechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats post
Sjah dat willen er meer... maar haalbaar is het momenteel op deze leeftijd nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t huis van mn ouders, in t centrum van Utrecht, of k dan ff 2,5 miljoen wil aftikken(in de Achterhoek is het echt véél goedkoper).
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verkapte *kijk eens hoe rijk mijn ouders zijn* pats post
Krijg je die bij het huis dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat, en geen wc op de badkamer en een Aston Martin voor de deur.
Werk ze!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
zo huisje is weer lekker schoonnu spullen inpakken en door naar mn werk
WTF heeft dat met dat andere te maken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
want in de achterhoek is het goedkoper dan in Utrecht
Ligt aan het huis, als je er eentje koopt van een miljoen of 10, kan je er vast wel een AM bij uit onderhandelenquote:
Waar je dan gewoon voor betaaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt aan het huis, als je er eentje koopt van een miljoen of 10, kan je er vast wel een AM bij uit onderhandelen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
WTF heeft dat met dat andere te maken?
Blijkbaar snap jij het niet.. Het huis zoals Peu z'n ouder nu hebben, zou in Utrecht 2,5 mil kosten.. Waar ze nu wonen klaarblijkelijk dus niet..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
WTF heeft dat met dat andere te maken?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je dan gewoon voor betaald
Uiteraard, maar zo zien mensen dat nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je dan gewoon voor betaald
Hallo wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En betalen zal je tot je krom ligt...
![]()
![]()
Mensen ik ben weg!!!
bla bla bla, nu met GRATIS product xquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo zien mensen dat niet
Is weer eens wat anders dan een kliko hequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij het niet.. Het huis zoals Peu z'n ouder nu hebben, zou in Utrecht 2,5 mil kosten.. Waar ze nu wonen klaarblijkelijk dus niet..
quote:
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko isquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een kliko he
En die staat waar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal toch wel? Is toch gewoon normaal abn?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko is
Ajuusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En betalen zal je tot je krom ligt...
![]()
![]()
Mensen ik ben weg!!!
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OTTO!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, productnaam, die verschilt per deel van het landquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal toch wel? Is toch gewoon normaal abn?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil een huis met een toren, en dan in de toren, een rondbed, met allerlei spullen langs de rand (oh, het bed moet automagisch kunnen draaien), uiteraard met glijbaan die naar beneden gaat en eindigt bij het verwarmde zwembad in de kelder!
heb je die andere verdieping nog niet verhuurd? dat was de bedoeling toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nu samen met de buurman een pand van 3 verdiepingen van 65 m2 per verdieping. Wat ik uiteindelijk wil is een huis met dakterras, bad, mancave en womancave
we zijn bezig met verkoop aan de winkel op de begane grondquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
heb je die andere verdieping nog niet verhuurd? dat was de bedoeling toch?
Eh, die heb ik al zo'n 16 jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Evie het volgende:
[..]hoe kom jij aan mijn plannen? Zegt ze sokken en schoenen aantrekkend...
Dat lijkt me gewoon plain-Dutchquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier weet wat een kliko is
Ik ga dus NIET naar purm verhuizenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!
van 32m2, die kosten maar 140k.
top! toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
we zijn bezig met verkoop aan de winkel op de begane grond
Ja zeg, iedereen weet maar gewoon wat een kliko is, anders zwaait er wat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, productnaam, die verschilt per deel van het land
Je kan ook naar Sint Anna parochie of zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus NIET naar purm verhuizen
In Enschede en omstreken heet het Otto.quote:
OTTO!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja zeg, iedereen weet maar gewoon wat een kliko is, anders zwaait er wat.
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus NIET naar purm verhuizen
Waar is hier?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
ach ze hebben hier wel startersappartementen te koop hoor!
van 32m2, die kosten maar 140k.
Watertoren kopen en ombouwen tot woningquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil een huis met een toren, en dan in de toren, een rondbed, met allerlei spullen langs de rand (oh, het bed moet automagisch kunnen draaien), uiteraard met glijbaan die naar beneden gaat en eindigt bij het verwarmde zwembad in de kelder!
Voor 500 exclusief kun je ook een verdieping bij mij hurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!
ken je dat niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de grijze/groene/blauwe container voor je afvalquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo makkelijk Bart zn kelderbox intrekkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je in mijn oude wijk (noord dus) een zolderkamer kan huren bij iemand in huis. dat was maar 500 per maand!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
In Enschede en omstreken heet het Otto.
Waar ligt dat dan ergensquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook naar Sint Anna parochie of zo
jammer, te ver van mijn favo stadjequote:
Ja, wat wou je doen dan? *borst vooruit steektquote:
En dat is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jammer, te ver van mijn favo stadje
Now it's on!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat wou je doen dan? *borst vooruit steekt
Die staat in kwadijk net naast purmerend.... woon een hele familie in. (dus niet alleen een gezin)quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
Watertoren kopen en ombouwen tot woning
Utrechtquote:
Tegen Almelo aangeplakt geloof ikquote:
Tietjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
*vinger in tet prikt*quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in Utrecht staat een hele gave, maar dat zijn al appartementenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Die staat in kwadijk net naast purmerend.... woon een hele familie in. (dus niet alleen een gezin)
Ik zou voor een miljoen nog niet in Lelystad gaan wonenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
Voor 140k heb je in Lelystad toch een aardig knap huis
In Emmen heb je voor 140k een 13 in een dozijn rijtjeshuis van 3 verdiepingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
Voor 140k heb je in Lelystad toch een aardig knap huis
Eeuh, niet dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen Almelo aangeplakt geloof ikMaar dat wil je ook niet.
Ik had een duwerquote:
Ja, dat is dus niet de bedoeling he, vriendquote:
Ik ook. Maar mn Wanda carnavalskostuum had een niet werkendequote:
oequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeggen mensen altijd die nog nooit in Lelystad zijn geweest....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou voor een miljoen nog niet in Lelystad gaan wonen
quote:
Het is dat je dan in niemandsland woont, maar voor het geld zou ik het i.i.g. niet laten. Daar heb je hier net een schuur voor, of een appartementje in een "betere" wijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
In Emmen heb je voor 140k een 13 in een dozijn rijtjeshuis van 3 verdiepingen
Jij was Wanda?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mn Wanda carnavalskostuum had een niet werkende
You never know until you tryquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw toverstafje mij niet geeft wat ik nodig heb
Wat bedoel ik dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, niet dus
In noord Friesland, omgeving Stiens enzo.
Mijn uiterst welgemeende excuses. En nous is het tijd voor een tasje theequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling he, vriend
Hoe smaken de geurkaarspeuken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw toverstafje mij niet geeft wat ik nodig heb
Hier heb je dr niets voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is dat je dan in niemandsland woont, maar voor het geld zou ik het i.i.g. niet laten. Daar heb je hier net een schuur voor, of een appartementje in een "betere" wijk.
Mariaparochie en waarom weet ik datquote:
Oh jawel hoorquote:
Had ik jou al verteld dat ik DM echt de meest verschrikkelijke toevoeging op FOK! vind?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een duwerergens rond Enschede die riep opeens dat hij Otto langs de weg ging zetten
Ik snapte er in het begin weinig van
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smerig! Condooms met geurkaars smaak zou ook echt niet lopen
Kanaleneiland ook niet? Of bij in die buurt bij de Graadt van Roggenweg? Om maar wat te noemen?quote:
Iquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zal die foto even opzoeken voor je
Uberhaupt smaak condoomsquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
smerig! Condooms met geurkaars smaak zou ook echt niet lopen
Pleur er 30000 extra bij en je hebt een prima apartementjequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef PeuRac het volgende:
140.000 euro, koopt je hier 25m2 ofso. Of een parkeerrecht in een parkeer garage in/om t centrum
Dan is deze dag niet geheel verlorenquote:
Ja, dat bedoel ik! Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mariaparochie en waarom weet ik dat
ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld dat ik DM echt de meest verschrikkelijke toevoeging op FOK! vind?
Stimmt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef PeuRac het volgende:
140.000 euro, koopt je hier 25m2 ofso. Of een parkeerrecht in een parkeer garage in/om t centrum
Dat is hij sowieso niet. Trust mequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is deze dag niet geheel verloren
Mag nietquote:
Ja maar soms moet hetquote:
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is hij sowieso niet. Trust me
Komt nog welquote:
Waarom?quote:
Het is ook wel eens prettig geen kwakje uit je klets te hoeven vegenquote:
quote:
Dat vind ik niet eens een probleemquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook wel eens prettig geen kwakje uit je klets te hoeven vegen
moet je t ergens anders opvangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klaarpijpenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, en dat natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms omdat ze geen enge ziekte wil van een random lul?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
blijf hoop houden, huppel kan je op haar woord vertrouwen
Gewoon voor het zingen de kerk uitgaan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
Toch nog een lief berichtje van Rivalquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
blijf hoop houden, huppel kan je op haar woord vertrouwen
klinkt logisch!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel stoppen, zuigen en slikkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, hoe heb jij ooit zo oud kunnen worden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon voor het zingen de kerk uitgaan?
Maar niet als er plastic om heen gezeten heeftquote:
Een expert!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel stoppen, zuigen en slikken
Omdat ik het zeg. En wijsheid zit in tieten dus ik ben heel wijsquote:
Ja, dat kan ook. Maar dan heb ik toch liever dat ik moet vegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel stoppen, zuigen en slikken
Nou ja, we schijnen het hier sowieso over situaties te hebben waarbij beide personen getest zijn op enge ziektes en de vrouw aan de pil/spiraal is hequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn god, hoe heb jij ooit zo oud kunnen worden?
en dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon voor het zingen de kerk uitgaan?
Ssssstquote:
In dat geval zou ik met gemak een doctorale graad kunnen halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. En wijsheid zit in tieten dus ik ben heel wijs
Oh heb ik dat even gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, we schijnen het hier sowieso over situaties te hebben waarbij beide personen getest zijn op enge ziektes en de vrouw aan de pil/spiraal is he
Fine, ik ruk me wel klaar dan. (geen ik raak je oog niet garantie)quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar niet als er plastic om heen gezeten heeft
Hoezo? Het kan voordelen hebben bij het zoeken naar nieuw onderdak EN bij een nieuwe baanquote:
Hij is leuk he. En ik lijk er ook wel een beetje opquote:
In dat geval, spuit maar raakquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, we schijnen het hier sowieso over situaties te hebben waarbij beide personen getest zijn op enge ziektes en de vrouw aan de pil/spiraal is he
Wat was jouw eindcijfer/letter danquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik met gemak een doctorale graad kunnen halen
Dat laat ik aan jouw fantasie over.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef rival het volgende:
en dan?
ja anders afmaken ofzo.... nou ...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is leuk he. En ik lijk er ook wel een beetje op
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik met gemak een doctorale graad kunnen halen
Och ook dan hoor je mij niet piepen. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fine, ik ruk me wel klaar dan. (geen ik raak je oog niet garantie)
Pssst, beddengoed kan je wassen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, spuit maar raak
Maar dan nog, is het ook wel eens lekker meteen in slaap te vallen na seks zonder dat er nog derrie naar buiten loopt zeg maar
Ik kan nu een term roepen, maar dan word ik weer ransaap genoemdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan nog, is het ook wel eens lekker meteen in slaap te vallen na seks zonder dat er nog derrie naar buiten loopt zeg maar
Dat boeit me nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fantasie over.![]()
Het ging Samzz er toch om dat ze geen kwakkie in haar muts kreeg?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(geen ik raak je oog niet garantie)
Doekje er tussen en slapen maar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of de: "Shit geen handdoek/tissue/sok/whatever in de buurt" opmerking.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raad eens wie er 's nachts dan in die lekkere, kleffe klets mag liggen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pssst, beddengoed kan je wassen hoor
Iets als in felching?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan nu een term roepen, maar dan word ik weer ransaap genoemd
Maar slapen op de natte plek is KUTquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pssst, beddengoed kan je wassen hoor
Ja da's gewoon foute planning van jouw kant hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar slapen op de natte plek is KUT
Gokje: jij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raad eens wie er 's nachts dan in die lekkere, kleffe klets mag liggen?
Dat komt door je kut!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raad eens wie er 's nachts dan in die lekkere, kleffe klets mag liggen?
Gewoon meteen een slip aantrekken? Vangt die het wel opquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja da's gewoon foute planning van jouw kant hoor
Dat kan niet, last van totale uitdroging hier.quote:
er is geen vervanging voor neukend klaarkomen imho dus dan nog liever condoom dan voor het zingen de kerk uit denk ik.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fantasie over.![]()
Het ging Samzz er toch om dat ze geen kwakkie in haar muts kreeg?
Juistquote:
foute planning AAN haar kant ook nog eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaat iemand het nog uitleggen of moet ik gaan googlen en op die manier weer een stukje van mn onschuld verliezenquote:
Kan Babs je daar niet bij helpen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan niet, last van totale uitdroging hier.
Slobber jij de boel niet ff leeg dan ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon meteen een slip aantrekken? Vangt die het wel op
Op dat moment niet, kut!quote:[b] Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:[/b
[..]
Dat kan niet, last van totale uitdroging hier.
En toen zag ik die fokke en sukkes weer voor mequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist
Al ben ik sowieso aan het zeiken, meestal moet 't beddengoed verschoond worden omdat ik de nattigheid achterlaat
Ik wilde het niet vragen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat iemand het nog uitleggen of moet ik gaan googlen en op die manier weer een stukje van mn onschuld verliezen
Die vind ik engquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik die fokke en sukkes weer voor me
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat iemand het nog uitleggen of moet ik gaan googlen en op die manier weer een stukje van mn onschuld verliezen
quote:
Daar is je antwoordquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Slobber jij de boel niet ff leeg dan ?
Waarom staan die eigenlijk niet allemaal in de OP?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik die fokke en sukkes weer voor me
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
foute planning AAN haar kant ook nog eens
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=felchingquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mja, de gemiddelde pornofilm alleen al is het bewijs van het tegendeel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
er is geen vervanging voor neukend klaarkomen imho dus dan nog liever condoom dan voor het zingen de kerk uit denk ik.....
denk ik he want ik spreek hier niet uit ervaring
quote:
dus dat ik zorg wel dat mijn kant droog blijftquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies. Altijd batsen op HAAR kant van het bed!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
dus dat ik zorg wel dat mijn kant droog blijft
Met een rietje een rectum uitzuigenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=felching
De eerste die zijn smoeltje tegen mijn doos aanzet als ik net ben klaar gekomen mist een paar voor tanden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Slobber jij de boel niet ff leeg dan ?
Waarom welquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom staan die eigenlijk niet allemaal in de OP?
Ja, ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
dus dat ik zorg wel dat mijn kant droog blijft
Dus je moet ervoor zorgen dat je de tweede bent.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste die zijn smoeltje tegen mijn doos aanzet als ik net ben klaar gekomen mist een paar voor tanden.
Kijken of zelfs wijzen ernaar is dan zelfs verbodenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste die zijn smoeltje tegen mijn doos aanzet als ik net ben klaar gekomen mist een paar voor tanden.
Wie heeft het over dat JIJ bent klaargekomen als hij zijn zaad geloosd heeft?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
het gaat over als HIJ net is klaargekomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Partypooperquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huh? ik zeikerd? niet in bed hoor, dat is voor op de badkamer!
Aangezien ik bijna altijd klaar kom als ik door mijn man word volgespoten. Ik dus..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie heeft het over dat JIJ bent klaargekomen als hij zijn zaad geloosd heeft?
zorgen dat ze niet weet welke kant van wie is, dan is de droge kant altijd jouw kantquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. Altijd batsen op HAAR kant van het bed!
Egoistquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie heeft het over dat JIJ bent klaargekomen als hij zijn zaad geloosd heeft?
Oh, dus zo werkt datquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
zorgen dat ze niet weet welke kant van wie is, dan is de droge kant altijd jouw kant
Hoezo? Met het leegslobberen krijg je dan toch alsnog je plezier?quote:
Ik heb heel delicaat zaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Samzz het volgende:
Mijn kutje is delicaat, geen zaad komt daarbij in de buurt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Met het leegslobberen krijg je dan toch alsnog je plezier?
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Met het leegslobberen krijg je dan toch alsnog je plezier?
Jofuquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Samzz het volgende:
Al dat geslobber wordt je te veel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:36 schreef Q. het volgende:
Ik ga maar even naar buiten om af te koelen..
Beide al gezien. Wel goede films btw, vooral Mar Adentro.quote:
Hete poesjes in de sneeuw!quote:
quote:
A night in Parisquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beide al gezien. Wel goede films btw, vooral Mar Adentro.
Spuit ik dat wel in je mondquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Samzz het volgende:
I slobber, therefore I am?quote:
Slikkenquote:
quote:
enige wat ik daar mee zeg is dat je dan niet tegelijk komt, misschien is de meid dan al 10x gekomenquote:
Iets met veul bloed als het kanquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Spuiten en slikken. Da's bij BNN toch?
Hoi E_M.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef stbabylon het volgende:
enige wat ik daar mee zeg is dat je dan niet tegelijk komt, misschien is de meid dan al 10x gekomen
+1quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
the last house on the left!
succes de eerste 15 minuten
Ja maar die wordt veel leuker ernaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ken ik niet, erg he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Over het laatste huis links.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ken ik niet, erg he?Waar gaat die over?
Maar bij de meeste wel behoorlijk lastig.quote:
Kan nietquote:
Wat weet jij daar nou vanquote:
+1quote:
Ja dus? En dan moet je vooral ver uit de buurt van mn vajayjay blijven he.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
enige wat ik daar mee zeg is dat je dan niet tegelijk komt, misschien is de meid dan al 10x gekomen
Had je [REC]2 al gezien?quote:
Die ken ik uit m´n hoofd ondertussenquote:
wraakquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neequote:
Me likequote:
Wat is de voertaal op Malta eigenlijk? Engels?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef Barbusse het volgende:
NeeIk kan geen torrents met subs vinden, en mijn Spaans gaat niet verder dan un cerveza, por favor
Ja, klopt. Daar geloof ik ook niet zo inquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij komt altijd met van die hoge getallen.
Ah jammer..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeIk kan geen torrents met subs vinden, en mijn Spaans gaat niet verder dan un cerveza, por favor
2 meisjes worden "aangepakt" door een groepje mannen en vrouw....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En al helemaal niet als man zijnde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, klopt. Daar geloof ik ook niet zo in
Oh, dat klinkt coolquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
2 meisjes worden "aangepakt" door een groepje mannen en vrouw....
de ouders van het meisje gaan wraak nemen...
ik zat met vrouwelijk gezelschap, mij werd gevraagd de film te stoppen vanwege de grofheid!
moet zeggen vond het ook wel erg confronterend, maar ben erg benieuwd naar de rest van de film. ik hoor goede verhalen.
Maltees en Engelsquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is de voertaal op Malta eigenlijk? Engels?
Gewoon even doorzettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
2 meisjes worden "aangepakt" door een groepje mannen en vrouw....
de ouders van het meisje gaan wraak nemen...
ik zat met vrouwelijk gezelschap, mij werd gevraagd de film te stoppen vanwege de grofheid!
moet zeggen vond het ook wel erg confronterend, maar ben erg benieuwd naar de rest van de film. ik hoor goede verhalen.
moet ik dus nog zien. mi8sschien dit weekendquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die wordt veel leuker erna
Dat lijkt me godsonmogelijk, eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En al helemaal niet als man zijnde.![]()
Poesjesquote:
echt waar hoor.. een man kan echt 11 keer klaarkomen binnen het uurquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Daar geloof ik ook niet zo in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |